''all mission complete တဲ့အတြက္ ဂုဏ္ယူပါတယ္ ခ''
''အင္း အား႐ွန္႔''
''အာ့ဆုိ ကိုယ္ေရးမွတ္တမ္း ျပမယ္ေနာ္ က်န္႔က်န္႔အမည္-xiao zhan
ဝိညဥ္စြမ္းအား -6
ၿပီးေျမာက္ေသာကမၻာ -6/10
အရည္အခ်ငး္-အတုိက္အခိုက္, ေဆးပညာ,တူရိယာတီးခတ္ျခင္း,အခ်က္အျပဳ်တ္
ပိုင္ဆိုင္မူ-ေမွာ္တုတ္တံ, မုိးၾကဳိးလက္ပတ္,ေလာ့ကတ္သီး, ခါးေဆာင္ဓားတုိတစ္ေခ်ာငး္''
''စြမ္းရည္တစ္ခု သင္လုိ႔ရပါမယ္ က်န္႔က်န္႔
ေရကူး
ဘာသာစကားစြမ္းရည္
Hacking ''
''ဘာသာစကားစြမ္းရည္ သင္မယ္ ႐ွန္႔႐ွန္႔''
''ok အာ့ဆုိ ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာျပေတာ့မယ္ေနာ္ က်န္႔က်န္႔''
''အြနး္ ေျပာေတာ့''''ဒီကမၻာက chinaမွာ မဟုတ္ပါဘူး ျမန္မာျပည္မွာပါက်န္႔က်န္႔ ''
''ဘလုိ ျမန္မာ ဟုတ္လား ငါမွျမန္မာစကားမတတ္ဘဲ''
''ေအာ္ ခုနက သင္တဲ့စြမ္းရည္က ဘာသာစကား အစံုေျပာတတ္တယ္ေလ က်န္႔က်န္႔ရဲ႕''
''အဲ့လုိလား ok ဆက္ေျပာ''''ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္လုိက္နာမည္က မင္းေစရာ သူက Light gpရဲ႕ အေမြဆက္ခံသူ တစ္ေယာက ္ ႐ုပ္ေခ်ာတယ္ အရည္အခ်င္း႐ွိပီး ပုိက္ဆံခ်မ္းသာတာေၾကာင့္ လုိခ်င္တဲ့ ပ်ဳိမဒီေတြ အရမ္းမ်ားတယ္ ဇာတ္လုိက္မ နာမည္ကေတာ့ မူရာသြင္ လွပပီး သြက္လက္တယ္ သူမက Light ကိုယ္ပုိင္အထက္တန္းေက်ာင္းမွာ တက္ေနပီး ဇာတ္လုိက္က ေက်ာင္းကို အေဆာက္အဦး တုိးခ်ဲ့ဖုိ႔ အလာ ဇာတ္လုိက္မနဲ႔ ေတြ႔ပီး သေဘာက် ခ်စ္ႀကိ္ုက္ပီး လက္ထပ္ခဲ့ၾကတယ္ ဒါဘဲ''
''ဆိုေတာ့ ဘုမသိဘမသိ ေသရတဲ့ ငါက ဘယ္ေနရာကမ်ားလဲ''
''အဟဲ ဘုမသိဘမသိ ေသရတာ ဒီတခါေတာ့ မဟုတ္ဘူး''
''အင္း ေျပာပါအံုး ဘလုိေသလဲဆုိတာ''
''ဟီး ေျပာမယ္''''တကယ္ေတာ့ ဇာတ္လိုက္မွာ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက သူငယ္ခ်ဳင္းတစ္ေယာက္႐ွိတယ္ သူ႔နာမည္က ျပဳိင္စံ႐ွား သူက sky gpရဲ႕ သားအငယ္ဆံုး သူကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ႐ုပ္ရည္ေလးနဲ႔ စာေတာ္တာေၾကာင့္ လူတုိင္းနီးပါး သူ႔ကုိသိတယ္ တကယ္က ၿပိဳင္စံ႐ွား က သူ႔အေဖနဲ႔ ပါတီပြဲတခုကို တက္ရင္း ဇာတ္လုိက္ မင္းေစရာကုိ စေတြ႔ခဲ့ျခငး္ပင္ ႐ွားက ဇာတ္လိုက္ကို စေတြ႔ေတြ႔ခ်ငး္ကတညး္က သေဘာက်ခဲ့တယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ သူ႔အေဖဆီကေန ဇာတ္လုိက္အေၾကာင္းေတြ စံုစမ္းပီး ဇာတ္လိုက္ ေနာက္ကိုလုိက္ခဲ့တယ္ တရက္မွာ သူက သူ႔သူငယ္ခ်င္း ဇာတ္လုိက္မကုိ သူသေဘာက်ေနတဲ့ သူကို လုိက္ျပခဲ့တယ္ ဇာတ္လုိက္မကလည္း ဇာတ္လုိက္ကို သေဘာက်သြားတယ္ အဲတာနဲ႔ဘဲ ဇာတ္လုိက္မက ဇာတ္လုိက္ေက်ာင္းကို လာမဲ့ေန႔မွာ သူနဲ႔ ရင္းႏွီးေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္ ေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ သူတုိ႔ခ်စ္သူေတြ ဖစ္သြားခဲ့တယ္''