Arc1.7

8.5K 778 15
                                    

''တကယ ္အသံုးမက်တာ ဘသူလဲ''
''ပထမ လန္သခင္ေလး''
''လန္က်န္႔ မင္းေရာက္ပီလား ''
''အြနး္ ''
''လီသခင္ေလး ကုိယ့္အျပစ္ကုိ ဝန္ခံတာ ေကာင္းပါတယ္ လာၾကစမ္း လီသခင္ေလးကုိ ျပစ္ဒဏ္ေဆာင္ပုိ႔လုိက္ၾက ''
''လီက်ဴ းေအာ္ကိုလည္း ၾကံရာပါအေနနဲ႔ ဖမ္းလို္က္ သြားေတာ့''

တကယ္ေတာ့ ေဝ့ရင္း အား႐ွန္႔သူ႔ကုိ ဇာတ္လုိက္မတုိ႔ လုပ္မဲ့ အၾကံကုိလာေျပာကတည္းက သူလန္က်န္႔ကို ေျပာပီးသား ပီးေတာ့ လန္က်န္႔ ကသိေနပီးသားတဲ့ သူကူညီမယ္လည္းဆုိေရာ လီက်ဳိးဟုိင္ သူ႔ဘာသူဝန္ခံေအာင္ လုပ္ရေတာ့တယ္
'တစ္ေယာက္ေတာ့ သြားပီ ေနာက္တစ္ေယာက္ဘဲ က်န္ေတာ့တယ္ '

''ကုိယ္ႀကိဳးျဖည္ေပးမယ္ နာေနလား ရင္း အဆင္ေျပရဲ႕လား''
''အင္း ဘာမွမဖစ္ပါဘူး မပူနဲ႔ ''
''အြနး္ ဒီတခါဘဲေနာ္ ေနာက္တခါ ရင္းကိုထိခိုက္လာေစမဲ့အရာေတြကုိ ကုိယ္ခြင့္မျပဳဘူး''
''ဟုတ္ ကိူ႔သေဘာ''
''လိမ္မာလုိက္တာ ဘသူ႔ေကာင္ေလးပါလိမ့္''
''ကုိ႔ေကာင္ေလး ေဟာဒီက လန္က်န္႔ေကာင္ေလး ဟိ''

'roလို္က္ထွာ က်န္က်န္႔ရယ္ မျမင္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ဘဲ'
'မျမင္ခ်င္ ဟိုဘက္လွည့္ေန'
'ဟြန္႔ သူမ်ားက သတင္းေပးလို႔ အဆင္ေျပတာကုိ ေက်းဇူးမတင္ဖင္လွန္ျပဆုိတာ က်န္႔က်န္႔မွ အစစ္ သြား မေခၚေတာ့ဘူး'
'စတာကုိ ႐ွန္႔႐ွန္႔ေလးကလည္း ခ်စ္တယ္ေလေနာ္'
'ေအာ့ မေျပာပါနဲ႔ အူေတြယားလြနး္လို႔ သြားပီ'

''လာ လီက်ဴးေအာ္ အျပစ္ဝန္ခံသလား သြားၾကည့္ရေအာင္''
''အင္း ကို''
''မဟုတ္ဘူး ငါမလုပ္ဘူး လီက်ဳိးဟိုင္ သူ႔ဘာသူလုပ္တာ ငါမခုိင္းဘူး ငါနဲ႔မဆုိင္ဘူး''
''က်ဴ းေအာ္ နင္မလိမ္နဲ႔ နင္လုပ္ခိုင္းလို႔ ငါလုပ္ရတာ ငါတစ္ေယာက္တည္းမဟူတ္ဘူး''

ဇာတ္လုိက္မ အျပစ္ဝန္မခံဘဲ ျငင္းေနတုန္း သူ႔ကိုျမင္သြားေတာ့
''အဲ့တာအကုန္လံုး နင္ေၾကာင့္ဘဲ ေဝ့ဝူ႐ွန္႔ နင့္ေၾကာင့္ ငါလုပ္မိတာ အကုန္လံုး နင့္အျပစ္ဘဲ မုနး္တယ္ နင့္ကို''
''ငါနဲ႔ဘာဆုိင္သလဲ လီက်းေအာ္ နင့္ဘာသာ ဝမ္အိမ္ေတာ္ကို မ်က္ႏွာလိုမ်က္ႏွာရလုပ္တာေလ ဘာလုိ႔ ငါ့ေၾကာင့္လဲ''

သူတုိ႔ျငင္းခုန္ေနတုနး္ ေရာက္လာတဲ့ ဝမ္အိမ္ေတာ္ကလူေတြ စစ္သည္ေတြအမ်ားႀကီးနဲ႔ ဒီတခါအင္အားေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္ သူတုိ႔ခံႏုိင္မွာမဟုတ္ဘူး ပီးေတာ့ လူမဟုတ္တဲ့ အေကာင္ေတြ ပါလာတယ္
'အီး ငါ့ကုိကယ္ပါ အား႐ွန္႔ ငါမေသခ်င္ေသးဘူး'
'အမေလး က်န္႔က်န္႔ ရယ္ ကုိယ့္လင္ကုိအားကုိးစမ္းပါ'
'ေအး ဟုတ္္တယ္ ငါ့လင္႐ွိတယ္ မေၾကာက္ဘူး'

Cupid system(Completed)Where stories live. Discover now