grey လည္း ႐ိုက္ကြင္းနားတာေၾကာင့္ daddy ကိုလာႀကိဴဖို႔ phဆက္ထားလိုက္္တယ္
''လာႀကိဳ္မာလား ညီ့ကို''
''ဟုတ္တယ္ ကိုႀကီး လာႀကိ္ုမွာတဲ့''
''အင္း ကိုႀကီးေစာင့္ေပးမယ္ေလ''
''ရပါတယ္ ကိုႀကီးသြားစရာ႐ွိရင္ သြားေလ''
''မ႐ွိပါဘူး ညီတစ္ေယာက္တည္းမုိ႔ ေစာင့္ေပးမယ္''သူတုိ႔ထုိင္စကားေျပာေနရင္း ေရာက္လာတဲ့ ကားတစ္စီး
''ေစာင့္ရတာၾကာသြားလား baby''
''ဟင့္အင္း မၾကာပါဘူး''
''ေတြ႔ရတာ ဝမး္သာပါတယ္မရီး က်ေနာ့္နာမည္က Lucasပါ ''
''အင္း ငါကgrey ဒါကငါ့ကုိႀကီး William တဲ့''
''ေတြ႔ရတာဝမး္သာပါတယ္ ကိုကို''''အဟမ္း ဘာကုိကိုတုနး္ ငါ ငါက အဲ့ေလာက္မႀကီးေသးဘဲနဲ႔''
''အဟီး မႀကီးလည္း ကုိကိုလုိ႔ေခၚမွာဘဲ ရတယ္မလား ေန္ာကိုကို ေနာ္လုိ႔''
''ေအာ့ မငး္႐ုပ္ႀကီးနဲ႔ ခြၽဲျပမေနနဲ႔ William ေတာ့မသိဘူး ငါေတာ့ ရြံလြနး္လုိ႔ ဝက္''
''ကိုႀကီးၾကဳိက္ဖုိ႔ မလုိပါဘူး ကိုကိုႀကိဳက္ဖုိ႔ဘဲလုိတယ္ ေနာ္ကိုကို''
''အင္း ငါအိမ္ျပန္ေတာ့မယ္ ညီ အာ့ဆုိငါသြားပီေနာ္''''ဟာ ကုိုုႀကီးကလညး္ မျပန္ေသးနဲ႔အံုး တခုခုသြားစားရေအာင္ေလ''
''ဟုတ္သားဘဲ ကိုကိုကလည္း မရီးေျပာတာမွန္တယ္''
''အင္း တခုခုစားၾကတာေပါ့ က်ေနာ္ဝယ္ေကြၽးမွာပါ လိုက္ခဲ့ပါလား''
''ဟို အင္းပါ အာ့ဆုိလည္း လိုက္ခဲ့ပါမယ္''စားေသာက္ဆို္င္ေရာက္ေတာ့
အတြဲကိုယ္စီနဲ႔ roျပေနတဲ့ဟာေတြကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ထိုင္ၾကည့္ေနတဲ့ အား႐ွန္႔ရယ္ပါ
'က်န္႔က်န္႔ mission မလုပ္ေတာ့ဘူးလား'
'ဘာ missionလဲ'
'အယ္ side mission႐ွိတယ္ေလ မိဘအရင္းေတြကို ႐ွာရအံုးမယ္'
'ေအာ္ ဟုတ္သားဘဲ'
'missionက်မလုပ္ဘုး အစားေသာက္ဘဲ စားေနတယ္ ပီးက်မွ ႐ွန္႔႐ွန္႔ေရ ကယ္ပါအံုးဆုိ noဘဲေနာ္'
'ေအးပါ ငါသိပါတယ္ တကယ္ဘဲ'
'ဟမ့္ သိပီးတာဘဲ သြားမယ္'''ထည့္စားေလ babyစားမေကာင္းလို႔လား''
''မဟုတ္ပါဘူး စားေကာင္းပါတယ္ စိ္တ္ထဲတမု်ဳိးႀကီးဖစ္ေနလုိ႔''
''ေနမေကာင္းလို႔လားညီ အိမ္ျပန္မယ္ေလ အာ့ဆု္ိ''
''အဲ့ေလာက္မဟုတ္ပါဘူး ရပါတယ္ ကုိႀကီးရဲ႕''
''အက္းပါ မသက္သာရင္ေျပာ ျပန္ၾကမယ္''
''ကုိကုိကလည္း သူ႔မွာဂ႐ုစိုက္ေပးမဲ့သု ႐ွိပါတယ္ က်ေနာ့္ကုိသာ ဂ႐ုစိုက္ပါဗ်''
''မင္း မင္းကို ငါကဘာလုိ႔ ဂ႐ုစုိက္ရမွာလဲ''
''က်ေနာ္က ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလုိ႔ေလ''
''ေအာ့ '' ''ေဝါ့''
''ဟား ဟား ဟား''