''ဟုိ က်ေနာ့္ညီကုိ ေဆးခနး္လုိက္ပို႔ေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္ အကုိတုို႔''
''ရပါတယ္ဗ်ာ မလုိပါဘူး ဒါနဲ႔ ညီ့္နာမည္က ဘလိုေခၚလဲ အကုိ႔နာမည္က ေသြးတခတ္တဲ့''
''က်ေနာ့္နာမည္က ႏိႈင္းမရပါ အကုိေသြးတခတ္''
''အကိုလုိ႔ေခၚလည္း ရပါတယ္ နာမည္အျပည့္အစံုမေခၚလညး္ရတယ္ သိလား''
''ေအာ္ ဟုတ္လား ဦးေသြးတခတ္ခင္ဗ်''''အဟမး္ မင္းကို မေျပာဘူး ငါက ညီ့ကိုေျပာတာ ''
''ေအာ္ ပုတ္သင္ညိဳႀကီးဘဲ လူမွတ္ေနတာ ဟမ့္''
''ကဲပါ ရန္ဖစ္မေနၾကနဲ႔ေတာ့ ႐ွားငယ္က ဒီက ႏိႈင္းမရနဲ႔ ျပန္မွာလား ဒါမွမဟုတ္ ဦးဝင္ပုိ႔ေပးခဲ့ရမလား''
''ဟုိ ဒီက အကိုနာမည္က ''
''ဦးနာမည္က မင္းေစရာတဲ့ေလ သားနဲ႔ ကုိကုိနဲ႔ ဦးရဲ႕ partyပြဲတက္ဖူးတယ္ေလ ''
''ေအာ္ မွတ္မိပီ ေတြ႔ရတာဝမး္သာပါတယ္ အကိုမင္းေစရာဗ်''
''ဟူတ္ပါပီ ညီ''''ခနေနာ္ က်ေနာ္ phလာေနလုိ႔ ဟုတ္ ေဖေဖ ႐ွားငယ္က ဘာမွဖစ္ဘူးရယ္ စိတ္မပူနဲ႔ ဟုတ္လား အာ့ဆုိ ဘလုိလုပ္ရမလဲ ႐ွားငယ္ကုိဝင္ပုိ႔ပီးမွ လာခဲ့လို႔ရမလား အာ အခုလား ဟုတ္ သားလာခဲ့မယ္ ေဖေဖ အာ့ဆုိဒါဘဲေလေနာ္''
''ဟုိ အားနာလုိက္တာ က်ေနာ္အေရးႀကီးကိစၥေပၚလာလုိ႔ ႐ွားငယ္ကုိ အကုိမင္းေစရာဘဲ ပုိ႔ေပးလုိ႔ရမလား''
''ရပါတယ္ ညီရဲ႕ အားမနာနဲ႔ ကုိယ္ပို႔ေပးခဲ့မယ္''''ဒါနဲ႔ ကိုကုိက ဘာနဲ႔လာတာလဲ''
''taxiနဲ႔ လာတာေလ ကားကေဖေဖ့ဆီမွာ ထားခဲ့တယ္ ''
''ေအာ္ ဟုတ္လား အာ့ဆုိ ကုိယ္လုိက္ပုိ႔ေပးရမလား ညီ''
''အကို က ကားပါခဲ့လုိ႔လား''
''ပါတယ္ ဒါမဲ့ ''
''ရတယ္ ကားမငး္ယူသြားလုိက္ေလ ငါ႐ွားငယ္ကုိ ပုိ႔ဖုိ႔ ကားphဆက္မွာလုိက္မယ္ ရတယ္''
''အင္း အဲ့လိုလုပ္လုိက္ အာ့ဆုိ ငါအရင္သြားႏွင့္မယ္ေနာ္''
''ေအး ''
''ဟုိ အာ့ဆုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အကုိ သြားပီေနာ္ ႐ွားငယ္နဲ႔ အကုိမင္းေစရာ''
''ဟူတ္ပါပီ''
''တာ့တာကိုကို''ေသြးတခတ္ တုိ႔ထြက္သြားပီးေနာက္ပုိင္း ကားအလာကုိ ေစာင့္ေနရင္း
''ဦး သား့ေၾကာင့္ အလုပ္ပ်က္သြားပီလားဟင္''
''မပ်က္ပါဘုး ေပါက္စရဲ႕ ေဆာရီး ႐ွားငယ္''
''ရပါတယ္ ေပါက္စလုိ႔ဘဲေခၚေခၚ ဘလုိေခၚေခၚရပါတယ္ သားက နာမည္ေျပာျပရံုဘဲ ''
''အင္းပါ ဦးက ေပါက္စမႀကိဳက္လို႔မ်ားလားလုိ႔''
''မဟုတ္ပါဘူး ဒါနဲ႔ ဦးကုိ ေမးစရာ႐ွိလုိ႔''
''အင္း ေမးေလ''