ရိေပၚ အတန္းခ်ိန္ေတြသာ ပီးသြားတယ္ ဘာမွန္းမသိလိုက္ဘူး သူ႔စိတ္ထဲမွာ က်န္႔နဲ႔ ရည္းစားဖစ္ရင္ ဆိုတာႀကီးဘဲ ေတြးပီးေပ်ာ္ေနမိတယ္ ဒီလုိနဲ႔ ေန႔လည္ေရာက္ေတာ့
''လာေလ က်န႔္ ကန္တင္းသြားရေအာင္''
''အြနး္ ရိေပၚ''ကန္တင္းေရာက္ေတာ့
''ခနထိုင္ေစာင့္ေန ကိုယ္ယူခဲ့မယ္''
''အြနး္''
သူထုိင္ေစာင့္ေနတုန္း ေရာက္လာတဲ့ ဇာတ္လုိက္ေကာင္
'အား႐ွန႔္ ဇာတ္လုိက္မအေၾကာင္း ဘာထူးေသးလဲ'
'ဘသူဖမ္းလဲဆုိတာ သိရပါပီ ဒါမဲ့ ေျပာလုိ႔မရဘူး ဘာလုိ႔ဆုိ က်န္႔က်န္႔ရဲ႕ side missionဖစ္ေနလို႔ပါ'
'ဟြန္႔ မင္းကလည္း အားမကုိးရဘူး အာ့ဆုိေနရာေလးေတာ့ ေျပာျပကြာ'
'ok ေျပာျပမယ္........အဲ့ေနရာမွာ႐ွိတယ္'
'သူမကို ႏွိပ္စက္ထားေသးလား'
'အင္း ရစရာကိုမ႐ွိဘူး '''ထပ္ေတြ႔ၾကျပန္ပီေနာ္ က်န္႔က်န္႔ ေနာက္တခါေတြ႔ရင္ေတာ့ မင္းကကုိယ့္အပိုင္ဘဲ''
''ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ မသိဘူး ဘာကိစၥ က်ေနာ္က ခင္မ်ားအပိုင္ဖစ္ရမွာလဲ ခ်န္႐ွမင္ခမ်''
''အုိး ကိုယ့္ကိုမွတ္မိသားဘဲ ဝမ္းသာပါတယ္ မွတ္မိေနေပးလို႔''
''ခ်န္႐ွမင္မွာ ေျပာစရာမ႐ွိေတာ့ဘူးဆုိရင္ ထြက္သြားေပးပါလား ဘာလုိ႔ဆုိ ရိေပၚေရာက္လာရင္ အထင္လြဲမွာစိုးလုိ႔ပါ''
''အထင္လြဲရေအာင္ မင္းနဲ႔ရိေပၚနဲ႔က ဘာမုိ႔လုိ႔လဲ ''''အင္း ရိေပၚက မၾကာခင္မွာ က်ေနာ့္ခ်စ္သူဖစ္လာမဲ့သူေလ''
''မဖစ္ရဘူး မင္းကငါ့အပိုင္ဘဲ မင္းရိေပၚနဲ႔ ခ်စ္သူမဖစ္ရဘူး''
''ဘာလုပ္တာလဲ လႊတ္စမ္း ငါ့ကုိ ''
''မလႊတ္ဘူး မင္းငါနဲ႔ လိုက္ခဲ့ မင္းကငါ့အပို္င္ဘဲ မငး္ကုိငါပို္င္တယ္ ''
''လႊတ္ ငါ့ကိုအခုလႊတ္လို႔ ေျပာေနတယ္ေလ ခြပ္''ေ႐ွာင္က်န္႔လည္း ေျပာမရတဲ့အဆံုး စိတ္တုိလာတာနဲ႔ ႐ွမင္ကို ထိုးပစ္လိုက္တယ္ သူထုိးပီးမွ ေရာက္လာတဲ့ ရိေပၚ
''ဘာဖစ္တာလဲ က်န္႔္႔''
''သူေလ ငါ့ကုိအတငး္ေခၚသြားဖို႔ လုပ္ေနတာ လႊတ္ေပးဖုိ႔ေျပာတာကုိ မရဘူး''
''ဘာ ႐ွမင္ မင္းကိုငါတို႔နဲ႔ မပတ္သက္ေတာ့ဖို႔ ေျပာထားတယ္မလား''
''အဟက္ ဟားဟား မဖစ္ႏို္င္ဘူး မင္းနဲ႔ငါ ႏွစ္ေယာက္ထဲကတစ္ေယာက္ မေသေသးသေရြ႔ ပတ္သက္ေနရအံုးမွာဘဲ ရိေပၚ မင္းငါ့ကုိ မေ႐ွာင္ႏုိင္ပါဘူးကြာ အခုေတာ့ သြားလုိက္မယ္ ဒါမဲ့ ငါျပန္လာမွာ က်န္႔က်န္႔ကို ငါ့အပုိင္လုပ္ဖို႔ ဟား''