"ကောင်းပီ ရှောင်ကျန့် မင်းဆုတောင်းကို ငါဖြည့်ပေးမယ် ပီးတော့ မင်းသင်ခဲ့ရတဲ့ ပညာတွေထဲက တခုကို ယူသွားခွင့်ရှိတယ်"
"အဟမ်း ကျနော် စီးပွားရေး ပညာဘဲ ယူသွားပါမယ်"
"ကောင်းပီ ငါထည့်ပေးလိုက်မယ် ပီးရင် မှတ်ညဏ်တွေကို မှတ်မိနေဖို့ မေ့သွားဖို့ ေရွးချယ်လို့ရတယ်"
"မှတ်မိနေချင်ပါတယ်""ကောင်းပီ မှတ်မိနေစေရမယ်"
"ဟိူ ကျနော့်ချစ်သူကရော မှတ်မိနေမှာလား''
"မင်းကမှတ်မိဖို့ ရွေးချယ်ရင် မင်းချစ်သူကတော့ အလုိလိုမေ့သွားလိမ့်မယ်"
"ဗျာ ဟူး ထားပါတော့ ကျနော့်ချစ်သူနာမည်နဲ့ သူ့မျက်နှာလေးပြလို့ရမလား"
"ရတယ် သူ့နာမည်က ဝမ်ရိပေါ်တဲ့ သူ့ပုံကတော့အဲ့တာဘဲ"
"ဝါး ရိပေါ်က ချောလိုက်တာ ငါ့လင်လို့ကို မပြောရဘူး ""အဟမ်း ဒါဆို သွားတော့မှာလား"
"အင်း သွားမယ်လေ"
"အားရှန့်ကို မနှုတ်ဆက်တော့ဘူးလား"
"အင်း.မနှုတ်ဆက်တော့ဘူး သူ့ကိုလူ့ပြည်ပို့မဲ့ကိ္စ္စကို မပြောသေးပါနဲ့အုံး"
"ကောငး်ပီ ဒါဆို သွားလို့ရပီ"
"နှုက်ဆက်ခဲ့ပါတယ် လူကြီးမင်း"
"အင်း"ထိုကောင်လေး ထွက်သွားပီးမှ အမောတကောနဲ့ ပြေးလာတဲ့ သူ့ရဲ့ systemလေး အားရှန့်
"ဟို အရှင် ကျန့်ကျန့် ဘယ်မှာလဲ"
"သူပြန်သွားပီလေ"
"ဗျာ တကယ်ပြန်သွားတာလား ကျတော့်ကိုတောင် နှုတ်ဆက်မသွားဘုး ဟီး အီး လူယူတ်မာကြီး ဟင့် ရွတ် သူများကတော့ သူ့ကိုချစ်လိုက်ရတာ သူကတော့ သူများကို ပစ်သွားတယ် အေးလေ ဟိုမှာက သူ့လင်ရှိတာကို အား အဟင့် အူဝါး မကျေနပ်ဘူး ပြန်ခေါ်ပေး ဟင့် ""ကဲ ေတာ်တော့ နားညီးတယ် လာငိုနေတာ သူကမပြောဖို့ မှာထားပေမယ့် ငါကတော့ ပြောမှဖစ်မယ် ကြာရင် နားညီးလို့ သေလိမ့်မယ်"
"ဘာကြောမှာလဲ မြန်မြန်ပြော''
"မင်း Host က မငး်ရဲ့ အပြစ်ဒဏ်တွေ ကျေအေးပီး သူနဲ့ သူ့ချစ်သူရဲ့ ရင်သွေးအဖစ် မင်းကို ပို့ပေးဖို့ တောင်းဆိုထားတယ်"
"ဘလုိ တကယ်ပြောတာလား အရှင်ကရော တကယ်ပို့ပေးမှာလား"