Arc8

6.1K 209 24
                                    

Zawgyi

"All mission complete တဲ့အတှကျ ဂုဏျယူပါတယျ ကနြျ့ကနြျ့''
"အငျး အားရှနျ့"
"အာ့ဆို ကိုယျရေးမှတျတမျးပွမယျနောျ ကနြျ့ကနြျ့"
"အငျးပွ"

"အမညျ-xiao zhan

ဝိညဥျစှမျးအား-7

ပွီးမွောကျသောကမျဘာ-7/10

အရညျအခငြျး-အတိုကျအချိုကျ,ဆေးပညာ,အခကြျအပွုတျ,တူရိယာတီးခတျခွငျး,ဘာသာစကား

ပိုငျဆျိုငျမူ-မှောျတုတျတံ,မိုးကွိုးလကျပတျ,လော့ကတျသီး,ဓားတိုတဈခြောငျး''

"အငျး ရှနျ့ရှနျ့ စှမျးရညျသငျရအုံးမှာမလား''
"ဟုတျတယျ ကနြျ့ကနြျ့
ရကေူး

Hacking

အက''

"Hacking သငျမယျ ရှနျ့ရှနျ့ "
"ok အာ့ဆို ဇာတျကွောငျးပွောတော့မယျနောျ"
"အှနျး ပွော"
"ဒီကမျဘာရဲ့ ဇာတျလိုကျနာမညျက ရှားဟနျစဈ B gpရဲ့ Ceo​ပေါ့ သူကငယျရှယျပီး အောငျမွငျတှဲ့စီးပှားရေးလုပျငနးျရှငျတဈယောကျ သူ့ကိုသမကျတောျခငြျနတေဲ့ သူတှတေဈပုံကွီး ဒါမဲ့သူက ဘသူ့ကိုမှစိတျမဝငျစားခဲ့ဘူး ဇာတျလိုကျမနာမညျကတော့ လီရှောငျလော့ သူမက သှကျလကျထကျမွကျပီးတော့ စီးပှားရေးကှကျမွငျတဲ့သူ သူမက လှပပီး ထကျမွကျတယျ သူမက A gpရဲ့ အတှငျးရေးမှူးတဈယောကျ သူတို့က စီးပှားရေးအရ တှေ့ဆုံရငျးနဲ့ တဈယောကျကိုတဈယောကျသတိထားမိပီး ခဈြကွိုကျသှားခဲ့ကွတယျ ပီးတော့ ပေါငျးဖကျသှားကွတယျပေါ့''

"တကယျတမျးက ဇာတျလျိုကျ B gpရဲ့ ceoဖဈတာက A gpရဲ့ပိုငျရှငျ ကြောကျယှမျဖေး ကူညီခဲ့ခွငျးကွောငျ့ပငျ ကြောကျယှမျဖေး က ဇာတျလိုကျကို တဈဖကျသတျကွိုကျနခေဲ့တဲ့ သူတဈယောကျ အမှနျက ဇာတျလိုကျက နယျကနတေကျလာပီး ကြောကျယှမျဖေး ဆီမှာလာ အလုပျလုပျခဲ့တယျ ကြောကျယှမျဖေး က စတှေ့တှေ့ခငြျးမှာပငျ ဇာတျလိုကျကို သတိထားမိပီး ကွိုကျသှားတာကွောငျ့ သူက ဇာတျလျိုကျကို ပညာကုနျသငျပေးပီး အရငျးအနှီးထုတျကာ B gpကို တညျထောငျစခေဲ့တယျ ပီး​တော့ ဇာတျလိုကျကို B gpကို အုပျခြုပျခိုငျးခဲ့တယျ ဇာတျလိုကျကလညျး ကြောကျယှမျဖေး ဆီက အကူအညီယူပီး အောငျမွငျလာခဲ့တယျ သူအောငျမွငျလာတဲ့ နောကျပိုငျးမှာလညျး ကြောကျယှမျဖေး စကားကိုဘဲ နားထောငျပီး ဘယျသူနဲ့မှ မပတျသကျဘဲနခေဲ့တယျ ဒါပမေဲ့ ဇာတျလိုကျမ ကြောကျယှမျဖေးရဲ့ အတှငျးရေးမှူးနရော ရသှားတဲ့အခါမှာတော့ ဇာတျလိုကျက စတငျပွောငျးလဲလာခဲ့တယျ ဇာတျလိုကျမနဲ့ ခြိနျးတှေ့ပီး ကြောကျယှမျဖေး ကိုသိသိသာသာရှောငျဖယျလာခဲ့တယျ ဒါတှကေို ကြောကျယှမျဖေး သိသှားတဲ့အခါမှာ သူကဇာတျလျိုကျကို ကူညီခဲ့တာတှနေဲ့ အကွပျကိူငျပီး လကျထပျစာခြုပျမှာ လကျမှတျထိုးချိုငးျခဲ့တယျ ''

Cupid system(Completed)Where stories live. Discover now