Arc4.7

7.1K 623 25
                                    

ခ်ဴ ႐ွင္း ႏိုးႏိုးခ်င္း ေအာက္ကေနဆစ္ခနဲ နာသြားတယ္
'အာ ေမ့ေနတာ ငါနာေနတာဘဲ '
'ေတာ္ေတာ္ေမ့တတ္ေနတတာလား ဟုတ္လား က်န္႔က်န္႔'
'အက္း ပင္ပန္းလြနး္လို႔ ေမ့သြားတာ'
'ဟမ့္ အ႐ွက္မ႐ွိ ေျပာေနတာ'
'အိုးဟုိး ဧကရီကုိ အ႐ွက္မ႐ွိတာလုိ႔ ေျပာရဲတာ ေသခ်င္ပီထင္တယ္ အား႐ွန္႔'
'ဟား သတ္လိုကသတ္ႏုိင္သည္ လံုးဝမေလးစားႏုိင္ေၾကာင္း'

'ဟားဟား ဟုတ္ပါပီ ဒါနဲ႔ ငါ့လင္ေရာ'
'ညီလာခံသြားတယ္'
'အေစာႀကီးကိုေလ'
'အက္း က်န႔္က်န္႔လို အားယားေနတာမွ မဟုတ္ဘဲ'
'မင္း ငါ့ကုိမ်ား အားယားေနတယ္မထင္ပါနဲ႔ ငါကတုိင္းျပည္ရဲ႕ နန္းေသြးေလးရဖုိ႔ ႀကိ္ုးစားေနတာပါကြ'
'ေအာ့ ႐ွက္စရာႀကီး '
'ဟား ဟား မင္းတုိ႔လုိ faေတြဆုိေတာ့လည္း ဘယ္သိပါ့မလဲ'
'ေတာ္ပီ ဒီဘူတာမဆင္းခ်င္တာေၾကာင့္ သြားပီ'
'ဟား ဟား ဟား'

ခ်ဴ ႐ွင္း အား႐ွန္႔နဲ႔ စကားေျပာေနတာေၾကာင့္ ဝင္လာတဲ့ သူကိုမျမင္မိလုိက္ဘူး ႐ုတ္တရက္ သူ႔ခါးကုိဖက္ပီး သူ႔ဂုတ္ကိုနမး္လာတဲ့ လူေ့ကာင့္ သူထုိလူကိုတြနး္ပလုိ္က္တယ္
''အိမ္ေ႐ွ႕စံ အတင့္ရဲလို္က္တာ ငါက မင္းအကိုရဲ႕ မိန္းမဆုိတာ ေမ့ေနသလား ငါကဧကရီတစ္ေယာက္ မင္းအေနနဲ႔ ဒါမ်ိဳး လာမလုပ္သင့္ဘူး ထြက္သြား ငါ့အခနး္ထဲကေန''
''မထြက္ဘူး ကို္ယ္လည္း မင္းခနၶာကုိယ္ေလးကို ထိေတြ႔ခ်င္တယ္ မင္းဗို္က္ထဲမွာ ကိုယ့္ရင္ေသြးေလးကုိ ထည့္ေပးခ်င္တယ္ ကိုယ္မင္းကိုခ်စ္တယ္ မင္းလည္း ကို္ယ့္ကိုဘဲခ်စ္ရမယ္''

''အ႐ူး ထြက္သြားစမး္ ငါမင္းကိုမခ်စ္ဘူး ငါအ႐ွင့္ကိုဘဲခ်စ္တာ ထြက္သြား ငါ့အခန္းထဲကေန မုနး္တယ္ မင္းကိုမုန္းတာမုိ႔ အခုခ်က္ခ်င္းထြက္သြား''
''မသြားဘုး ငါေျပာၿပီးပီေလ ငါမင္းကုိ ငါ့အပို္င္ဖစ္ေအာင္လုပ္မွာပါလို႔ လာခဲ့စမ္း ငါ့ေအာက္မွာ သာယာေနမဲ့ မင္းမ်က္ႏွာေလးကို ငါျမင္ခ်င္လွပီ''

''ဟင့္အင္း မလုပ္နဲ႔ လႊတ္ ငါ့ကိုအခုလႊတ္စမ္း အယုတ္တမာ မလုပ္နဲ႔ ဟင့္ အ႐ွင္ လာပါေတာ့ အဟင့္ မထိနဲ႔ ငါ့ကိုရြံတယ္''
''အား လွလို္က္တာ လွရက္လြန္းတယ္ ဧကရီမင္းကိုလုပ္ၾကည့္ရင္ ဘလုိေနမလဲ ''
ခ်ဴ႐ွင္း သူထိုလူကို တြနး္လွန္ခ်င္ေပမယ့္ သူ႔ကို္္ယ္က ေကာတစ္ေယာက္ဖစ္ေနတာေၾကာင့္ သူမတြနး္လွန္ႏို္င္ေပ
'မုနး္တယ္ ဘာမွျပန္မလုပ္ႏို္င္တဲ့ ငါ့ကိ္ု္ယ္ငါမုန္းတယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အ႐ွင္ သစၥာမ႐ွိနိ္င္ေတာ့တဲ့အတြက္'

Cupid system(Completed)Where stories live. Discover now