Aceလည်း phပြောဖို့ ထွက်သွားပီး တော်တော်နဲ့ ပြန်ဝင်မလာတဲ့ အချစ်ကြောင့် အပြင်ကိုလိုက်လာခဲ့တယ်
"ဘသူနဲ့ ပြောနေတာလဲ အချစ်"
"ဘသူနဲ့မှ မဟုတ်ဘူး သိစရာလည်း မလုိဘူး ပြောပြမှာလည်း မဟုတ်ဘူး ဖယ် ငါ့ရှေ့က"
"အချစ် ဘာဖစ်နေတာလဲ ကို့ကို စိတ်ဆိုးနေတာလား မဆုိးပါနဲ့ ကို အချစ်စားဖို့ ဟင်းတွေနွှေးနေတာ ပီးပီ လာစားရအောင်"
"မစားဘူး ကိုယ့်ဘာသာကိုယ်စား"အချစ် ဘာဖစ်သွားတာလဲ phပြောပီးမှ ဖစ်သွားတာဆိုတော့ ဘသူများပါလိမ့် မဟုတ်မှ Miaလား
"ဒေါက် ဒေါက် တံခါးဖွင့်ပေး အချစ် ကိုဝင်လာခဲ့မယ် အချစ် ကို့ကိုတံခါးဖွင့်ပေးလို့ အချစ် ကိုရှင်းပြစရာရှိတယ် အချစ်ရေ"
"မလာနဲ့ ထွက်သွား နားညီးတယ်"
"နားညီးရင် ဖွင့်ပေးကွာ ကိုဝင်လာပါရစေ"
"မလာနဲ့ ""အချစ် ကို့ကို အဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့ကွာ အချစ်အခုလို ဖစ်နေရင် ကိုနေရတာအဆင်မပြေဘူး''
"အဆင်မပြေလည်း ပြေသလိုနေ"
"မနေဘူး အချစ်မရှိရင်ကို ကိုကအဆင်မပြေတော့တာ လုပ်ပါကွာ ကို့ကို တံခါးဖွင့်ပေး ကိုအချစ်သိချင်တာ အကုန်ပြောပြမယ်"
"ချလောက် သေချာလား""အင်း အချစ်သိချင်တာ ကို့ကို အကုန်မေးလို့ရတယ်''
"ခင်များနဲ့ Miaက တွဲခဲ့ကြတယ်ဆို ပီးတော့ လက်ထပ်ဖို့ထိ ရည်ရွယ်ထားကြတာဆို ပီးတော့ ဟင့် အတူတူတောင် အိပ်ပီးပီဆို ဟင့် ရွှတ်"
"ဘာ အချစ်ကို ဘသူပြောတာလဲ အဲ့လို"
"အဟင့် သူမပြောတာ ခုနက phဆက်ပီး ပီးတော့ သူမက ပြောတယ် ခင်များကို စွန့်လွှတ်လိုက်တဲ့ မဟုတ်ရင် ကျနော့်ကို သတ်ပစ်မှာတဲ့ ကျနော်သေရမှာ မကြောက်ပါဘူး ""မဟုတ်တာ အချစ်ရယ် မငိုနဲ့ အဲ့ကောင်မ ပြောတာ အချစ်က ယုံသလား ကို့ကိုကြည့် အချစ်ထက်အရေးကြီးတာ ဘာမှမရှိသလို ကို့ဘဝမှာ အချစ်ကလွဲ ဘသူမှလည်းမရှိဘူး"
"အဟင့် တဂယ်လား"
"တကယ်ပါ အချစ်ရယ် မငိုနဲ့တော့နော် အချစ်ကဆိုးလိုက်တာ အဲ့ကောင်မကို ယုံပီး ကို့ကိုကျ မယုံဘူးတဲ့လားကွာ""ဟင့်အင်း ကို့ကိုယုံတယ် ဒါမဲ့ သူမက သူမက အချစ်ကို ဟင့် သတ်ပစ်မယ်တဲ့ အချစ်သေရမှာမကြောက်ပါဘုး ကိုနဲ့ခွဲရမှာဘဲ ကြောက်တယ် ဟင့်"
"အချစ်မသေရပါဘူး ကိုခွင့်မပြုဘူး စိတ်မကောင်းမဖစ်နဲ့နော် အချစ်နဲ့ ကိုနဲ့ ဒီတသက်မခွဲဘုး ဟုတ်ပီလား ကဲ မငိုနဲ့တော့ ပင်ပနး်နေမယ် ခနအနားယူလိုက်"
"အချစ်အိပ်ပျော်သွားရင် ကိုဘယ်မှ မသွားနဲ့နော်"