Arc 8.5

6K 529 45
                                    

ဟန်စစ် ကိုကို့အတွက် ဆေးသွားဝယ်ပီး ပြန်လာတော​့ ရုံးခနး်ထဲမှာ ရှောင်လော့နဲ့ ရန်ဖစ်နေတဲ့ ကိုကို
"ကိုကို "
"မောင်''

"ကိုကို လုပ်ပါအုံး ဒီလူယုတ်မာက လော့ရဲ့ပါးကို ရိုက်တယ်"
"ဖြောင်း မင်းကများ ငါ့ကိုကို ကို လူယုတ်မာလို့ ေပြာရဲတယ် ထွက်သွားစမ်း ရွံဖို့ကောင်းလိုက်တာ"
"ကိုကို ဘာလို့ လက်အနာခံပီး ရိုက်နေရတာလဲ မောင့်ကိုတော့ မပြောဘုး မောင်ရို်က်ပေးမှာပေါ့"
"ငါ့ကို ဘာမှမမေးတော့ဘူးလား မောင်"

"အင်း ကိုကိုက မောင့်အတွက်တော့ အမှန်တရားလေးဘဲ"
"ငါလူသတ်ရင်တောင် မှန်တယ်ပေါ့ အဲ့လိုလား"
"အင်း ကိုကို လူသတ်ရင်တောင် မောင်က အလောင်းဖျောက်ပေးမှာ"
"ဟုတ်ပါပီ ဆေးက ဝယ်ခဲ့ပီလား"
"အွနး် ဒီမှာ မုန့်ပါဝယ်လာတာ ကိုကိုစားရအောင်လို့''

"အင်း စားမယ် မောင်ရောစားလေ"
"အွနး် ကိုကိုသာစားပါ ကိုကိုဝရင် မောင်ဝသလိုပါဘဲ"
"ဟွနး် ပီးတာဘဲ"
"ဒေါက်ဒေါက် ငါဝင်ခဲ့မယ်နော် ဖေး"
"Kပါလား လာလေ ဝင်ခဲ့"

"အော  အဲ့ဒါ မင်းယောကျာ်းဆိုတာလား"
"အွနး် ဒါက ငါ့ယောကျာ်း ရှားဟန်စစ်တဲ့ မောင် သူက ကိုကို့သူငယ်ချင်း Kelvinတဲ့ "
"တွေ့ရတာဝမး်သာပါတယ် ဟန်စစ်"
"တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ် ကိုKelvin''



"ဟုတ်ပါပီ ငါလာတာ အလုပ်ကိစ္စပြောစရာရှိလို့ အဲ့တာ ဖေးအားလား"
"ကိုကို နေမကောင်းဘူး ကျနော်နဲ့ ေပြာလို့ရတယ်"
"အော် ဖေးနေမကောငး်ဘူးလား ဆေးကောသောက်ပီးပီလား မင်းကအရင်တုန်းကလို ချူချာတုနး်ဘဲ"
"အင်း ဟုတ်တယ်"

ရုတ်တရက်ကြီး အေးစိမ့်လာတဲ့ လေထုကြောင့် ယွမ်ဖေးမှာ ဘုရားသာတနေရ​တော့တယ်
'အိုက်စ် အဆင်လေးတော့ ကျန့်ကျန့် အဲ့တာဘူယေးလဲဟင်'
'ဘသူမှ မယေးဘူး '
'ကျန့်ကျန့် အကျင့်ပုပ် ပြော အဲ့တာဘသူလဲလို့ ရှန့်ရှန့်ကြိုက်တယ် သူ့ကို ဟီး'
'တော်တော်အိန္ဒြေမရ ဖစ်မနေနဲ့ အဲ့တာ Kတဲ့ ငါ့သူငယ်ချင်း '


'အော် အဲ့လိုလား ချစ်စရာလေးနော်'
'အားရှန့် ဘူးမနေနဲ့ ဇာတ်လို်က်မနောက်လိုက်ပီး စုံစမ်းချည်ဦး'
'ဟွန့် သွားပါမယ် အဆင်ငမ်းတာတောင် ေအးဆေး မငမ်းရဘူး'
"ကိုကို "
"ဟင် ေပြာလေ မောင် ဘာလဲ"
"ကျနော် အလုပ်ကိစ္စ သွားပြောမလို့ အဲ့တာ ကိုကို ရုံးခနး်ထဲမှာ နားနေရစ်လို့်''
"အင်းပါ ငါလိုက်ခဲ့လို့မရဘူးလား"

Cupid system(Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant