"All mission complete တဲ့အတွက် ဂုဏ်ယူပါတယ် ကျန့်ကျန့်''
"အင်း အားရှန့်"
"အာ့ဆို ကိုယ်ရေးမှတ်တမ်းပြမယ်နော် ကျန့်ကျန့်"
"အင်းပြ""အမည်-xiao zhan
ဝိညဥ်စွမ်းအား-7
ပြီးမြောက်သောကမ်ဘာ-7/10
အရည်အချင်း-အတိုက်အခို်က်,ဆေးပညာ,အချက်အပြုတ်,တူရိယာတီးခတ်ခြင်း,ဘာသာစကား
ပိုင်ဆို်င်မူ-မှော်တုတ်တံ,မိုးကြိုးလက်ပတ်,လော့ကတ်သီး,ဓားတိုတစ်ချောင်း''
"အင်း ရှန့်ရှန့် စွမ်းရည်သင်ရအုံးမှာမလား''
"ဟုတ်တယ် ကျန့်ကျန့်
ရေကူးHacking
အက''
"Hacking သင်မယ် ရှန့်ရှန့် "
"ok အာ့ဆို ဇာတ်ကြောင်းပြောတော့မယ်နော်"
"အွန်း ပြော"
"ဒီကမ်ဘာရဲ့ ဇာတ်လိုက်နာမည်က ရှားဟန်စစ် B gpရဲ့ Ceoေပါ့ သူကငယ်ရွယ်ပီး အောင်မြင်တဲ့ ွွစီးပွားရေးလုပ်ငနး်ရှင်တစ်ယောက် သူ့ကိုသမက်တော်ချင်နေတဲ့ သူတွေတစ်ပုံကြီး ဒါမဲ့သူက ဘသူ့ကိုမှစိတ်မဝင်စားခဲ့ဘူး ဇာတ်လိုက်မနာမည်ကတော့ လီရှောင်လော့ သူမက သွက်လက်ထက်မြက်ပီးတော့ စီးပွားရေးကွက်မြင်တဲ့သူ သူမက လှပပီး ထက်မြက်တယ် သူမက A gpရဲ့ အတွင်းရေးမှူးတစ်ယောက် သူတို့က စီးပွားရေးအရ တွေ့ဆုံရင်းနဲ့ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်သတိထားမိပီး ချစ်ကြိုက်သွားခဲ့ကြတယ် ပီးတော့ ပေါင်းဖက်သွားကြတယ်ပေါ့''"တကယ်တမ်းက ဇာတ်လို်က် B gpရဲ့ ceoဖစ်တာက A gpရဲ့ပိုင်ရှင် ကျောက်ယွမ်ဖေး ကူညီခဲ့ခြင်းကြောင့်ပင် ကျောက်ယွမ်ဖေး က ဇာတ်လိုက်ကို တစ်ဖက်သတ်ကြိုက်နေခဲ့တဲ့ သူတစ်ယောက် အမှန်က ဇာတ်လိုက်က နယ်ကနေတက်လာပီး ကျောက်ယွမ်ဖေး ဆီမှာလာ အလုပ်လုပ်ခဲ့တယ် ကျောက်ယွမ်ဖေး က စတွေ့တွေ့ချင်းမှာပင် ဇာတ်လိုက်ကို သတိထားမိပီး ကြိုက်သွားတာကြောင့် သူက ဇာတ်လို်က်ကို ပညာကုန်သင်ပေးပီး အရင်းအနှီးထုတ်ကာ B gpကို တည်ထောင်စေခဲ့တယ် ပီးတော့ ဇာတ်လိုက်ကို B gpကို အုပ်ချုပ်ခိုင်းခဲ့တယ် ဇာတ်လိုက်ကလည်း ကျောက်ယွမ်ဖေး ဆီက အကူအညီယူပီး အောင်မြင်လာခဲ့တယ် သူအောင်မြင်လာတဲ့ နောက်ပိုင်းမှာလည်း ကျောက်ယွမ်ဖေး စကားကိုဘဲ နားထောင်ပီး ဘယ်သူနဲ့မှ မပတ်သက်ဘဲနေခဲ့တယ် ဒါပေမဲ့ ဇာတ်လိုက်မ ကျောက်ယွမ်ဖေးရဲ့ အတွင်းရေးမှူးနေရာ ရသွားတဲ့အခါမှာတော့ ဇာတ်လိုက်က စတင်ပြောင်းလဲလာခဲ့တယ် ဇာတ်လိုက်မနဲ့ ချိန်းတွေ့ပီး ကျောက်ယွမ်ဖေး ကိုသိသိသာသာရှောင်ဖယ်လာခဲ့တယ် ဒါတွေကို ကျောက်ယွမ်ဖေး သိသွားတဲ့အခါမှာ သူကဇာတ်လို်က်ကို ကူညီခဲ့တာတွေနဲ့ အကြပ်ကိူင်ပီး လက်ထပ်စာချုပ်မှာ လက်မှတ်ထိုးခို်ငး်ခဲ့တယ် ''