"အရူးလုပ်နေတာတွေ ရပ်လိုက်တော့"
"Hey မငး်ကဘသူလဲ ဘာတွေပြောနေတာလဲ"
"ငါကလား သေမင်းလေ မငး်တို့ကိုသတ်မဲ့ သေမင်း''
"Ace မင်းလူက ဘာလဲ ငါတို့ကိုသေနတ်နဲ့ ထောက်တာတောင် လွန်နေပီ မငး်ဘာမှမပြောတော့ဘူးလား"Aceလည်း အဆုိးလေးကို ကြည့်နေမိတယ် သူယုံတယ် အဆုိးလေးဒီလိုလုပ်တာ အကြောင်းရှိလို့ဆိုတာ
"အဲ့တာငါ့လူ သူလုပ်တာမှန်သမျှ ငါတာဝန်ယူတယ် သူက မင်းတို့အသက်ကိုလိုချင်တယ်ဆိုလည်း ငါပေးဖို့အသင့်ဘဲ"
"စကားမများနဲ့ မငး်တို့် လက်နက်ကို်ဝယ်မှာလား မဝယ်ဘူးလား မဝယ်ဘူးဆိုလည်း ငါတို့ပြန်မယ် ဘယ်အရာမှ အလကားမရဘူးဆိုတာ သိတယ်မလား""မဝယ်ဘူး မင်းတို့က စျေးအရမ်းများလွနး်တယ်"
"ဒို်ငး် ဝါး ကျည်က တကယ်ကိုကောင်းတာဘဲ သေနတ်ကလညး် ပေါ့နေရော ဒီအချိန်မှာ လူသတ်ရင် ဘသူမှသိလိုက်မှာမဟုတ်ဘူး"
"မင်း မင်း ဘာပြောချင်တာလဲ"
"ရဲတိုင်ထားပီးသားမလား ရဲတွေရောက်လာရင် ငါတို့ကပြေး အဲ့မှာ မင်းတို့က ငါတို့လက်နက်တွေကို အလကားယူ ဟုတ်တယ်မလား အဲ့လို စိတ်ကူးမနေနဲ့ အဲ့လိုဖစ်ရအောင် ဘဝက ဇာတ်ကားမှ မဟူတ်တာ""တကယ်လား king သူတို့အဲ့လိုလုပ်ထားတာ"
"အင်း သူလျှိုရှိတယ် မငး်ဆီမှာ သူတို့နဲ့ ပူးပေါင်းနေတဲ့လူ"
"အဲ့ကိစ္စနောက်မှရှင်းမယ် အခု ဘလိုလုပ်မှာလဲ ဝယ်မှာလား မဝယ်ဘူးလား"
"အဲ့လိုမေးလို့ ဘယ်ရမှာလဲ ငါမေးမယ် သေချင်လား ရှင်ချင်လား"
"ဘာ ဘာကိုပြောချင်တာလဲ""ငါတို့ဆီက လက်နက်ဝယ်ပီးရင် မင်းတို့ရှင်မယ် မဝယ်ရင်တော့ သေမှာပေါ့ ဘာလို့လဲဆို အရောင်းအဝယ်မဖစ်မှတော့ သတ်ပစ်ရမှာပေါ့"
"မ မလုပ်ပါနဲ့ ငါတို့ ph ဆက်မေးပေးမယ်"
"Hello boss ဟုတ်ကဲ့ သူတို်က စျေးမလျှော့ဘူး ပြောနေတယ် ဟုတ် ""ဝယ်မယ်တဲ့ ပိုက်ဆံခနနေ ရောက်လာလိမ့်မယ် လက်နက်အရင်ပြ"
"No no no ငါတို့က အရူးလား ပိုက်ဆံအရင်ပေး ပီးရင် လက်နက်ပြမယ် အခိ်ျန်သိပ်မရဘူးနော် ဒီထက်ကြာရင် မငး်တို့သေမယ်"
"Boss သူ ဘာတွေလျှောက်လုပ်နေတာလဲ"
"ဆိုင်လား မင်းနဲ့ ငါ့ဟာငါ ဘာလုပ်လုပ် မင်းဝင်ပါစရာမလိုဘူး Miss Mia"