"မစ်ရှင်တွေ အောင်မြင်တဲ့အတွက် ဂုဏ်ယူပါတယ် ကျန့်ကျန့် "
"အွနး် အားရှန့်"
"ဒါဆို ကိုယ်ရေးမှတ်တမ်းပြမယ်နော် "
"အင်း ပြ""အမည်-xiao zhan
ဝိညဥ်စွမး်အား-8
ပြီးမြောက်သောကမ္ဘာ-8/10
အရည်အချင်း-အတို်က်အခိုက်,ဆေးပညာ, တူရိယာတီးခတ်ခြင်း,အချက်အပြုတ် ,ဘာသာစကား,Hacking
ပိုင်ဆို်င်မူ-မှော်တုတ်တံ, မိုးကြိုးလက်ပတ်, ဓားတိုတစ်ချောင်း"
"စွမ်းရည်တခု သင်လို့ရပါတယ် ကျန့်ကျန့်
ရေကူး
စီးပွားရေး
လူကဲခတ်ခြင်းပညာ"
"အင်း လူကဲခတ်ခြင်းပညာကွာ အဲ့တာသင်မယ် "
"Ok ဒါဆို ဇာတ်ကြောင်းပြောပြမယ်နော်"
"အွနး် ပြောပြ လွယ်တာလေး""ဒါဆို ပြောမယ် အရင်ဆုံး ဒီကမ္ဘာက တခြားကမ္ဘာတွေနဲ့ မတူဘူး ဒီမှာက Alpha,Beta,Omegaဆိုပီး သုံးမျိုးရှိတယ် Alpha ဆိုတာ အင်အားအကြီးဆူံး ထက်မြက်တယ် နောက်ပီး သန်မာတယ် Betaကတော့ alphaတွေလောက် အင်အားမကြီးပေမယ့် သူ့ဟာနဲ့သူတော့ သန်မာတယ် Omegaကတော့ နူးညံ့တယ် အားနည်းပီး ကလေးမွေးနိုင်တဲ့သူတွေဖစ်တယ် အကုန်လုံးမှာ ယောကျာ်းလေးရော မိနး်ကလေးရောရှိတယ်"
"အော် ဟုတ်ပီ ဆက်ပြော"
"ဒီကမ္ဘာရဲ့ ဇာတ်လိုက်က Max သူက အင်အားကြီးမားပီး ထက်မြက်တဲ့ Alphaတစ်ယောက် သူက Aနို်င်ငံရဲ့ အင်အားအကြီးဆုံး အိမ်တော်ရဲ့ သခင်လေးဆိုလည်း မမှားဘူး ဇာတ်လိုက်မကတော့ Key သူဟာ နူးည့ံပီး ရိုးသားတဲ့ ယောကျာ်းလေး Omegaတစ်ယောက်""သူတို့နှစ်ယောက် ဘလိုတွေ့လဲဆိုတော့ ဇာတ်လို်က်မက Bနုိင်ငံက ဖစ်တယ် သူဟာ Bနို်င်ငံမှာ အလယ်လတ်တန်းစားမိသားစုရဲ့ သားတစ်ယောက် သူဟာ Aနိုင်ငံကို ပညာသင်ဖို့ စေလွှတ်ခြင်းခံရတယ် အဲ့မှာ ဇာတ်လိုက်တို့ ေကျာင်းကို ပြောင်းလာပီး ဇာတ်လိုက်နဲ့ တွေ့ အဲ့မှာဘဲ ချစ်ကြိုက်ပီး ညားသွားကြရော"
"ဆက်ပြော ရပ်မနေနဲ့ ငါ့အပိုင်းမရောက်သေးဘူး"
"ပြောပါမယ် ဇာတ်လမ်းတိုင်းမှာ ဗီလိန်ဆိုတာ မပါမဖစ်ဘဲလေ အဲ့တော့ သူတို့ဇာတ်လမ်းမှာလည်း ဗီလိန်ရှိတယ် ဗီလိန်က Zeroတဲ့ သူက Bနုိင်ငံရဲ့ ပထမအင်အားအကြီးဆူံး အိ်မ်တော်ရဲ့သား ချောမောပီး အားကောင်းတဲ့ Alphaတစ်ယောက် သူက ဇာတ်လိုက်မကို ကြိတ်ကြွေနေတဲ့ သူဆိုလည်း မမှားဘုး ဇာတ်လိုက်မ Aနိုင်ငံကို ကျောင်းသွားတက်တယ်လည်း ကြားရော သူပါ Aနိုင်ငံကို လို်က်လာခဲ့တယ် တကယ်တော့ ဇာတ်လိုက်မက Zeroကို မကြိုက်ဘုး အဲ့မှာ ဗီလိန်နဲ့ ဇာတ်လိုက်တို့ အားပြိုင်ပီး ဇာတ်လိုက်မကို လုကြ ဒါပေမဲ့ ဗီလိန်ဆိုတဲ့ အတို်င်း သူရရင်ပီးရောဆိုပီး နညး်မျိုးစုံကိုသုံး သူ့လမ်းကို ဝင်ရှုပ်တဲ့သူတိုင်းကို ရှင်းပစ် နောက်ဆူံး ဇာတ်လိုက်မကို ဆေးခတ်ပီး ရယူဖု့ိအထိ ကြံခဲ့တယ် ဇာတ်လိုက်က အဲ့တာကို သိပီး ဇာတ်လိုက်မကို ကယ်နိုင်ခဲ့တယ် ဗီလိန်ကတော့ ထောင်ကျသွားတယ် ဇာတ်လိုက်နဲ့ ဇာတ်လိုက်မ ကတော့ Happy endingပေါ့"