الحلقة الثالثة والخمسون

170 16 6
                                    

فندق اوبروي

جناح شيفاي

كانت الاجواء سعيدة بعدما اراح شيفاي قلب حفيده واخبره بان من يريد الانتقام منهم لارجاع حق حبيبته تم التحفظ عليهم في احد الاماكن الخاصة بعائلة اوبروي في انتظار ما سيفعله بهم بعد عودته من رحلة شهر العسل الخاصة به ...

كان يحتضن حفيده عندما تفاجئ كما تفاجئ الجميع بهذا الادهم وهو يدخل عليهم حاملا لارا علي يديه صارخا ...

ادهم : دكتووووووور يا جماعة ، لارا هتروح مني ...

لينتفضوا جميعا وعلامات الهلع والصدمة واضحة ...

ليقترب منه ناكول بخوف اب علي فلذة كبده ، ليحملها هو ويضمها الي صدره بخوف وقلق كبير ...

ناكول : لارااااااااا ، ردي عليا يا قلب ابوكي ، افتحي عينيكي ، لاراااااااااااااا ...

ليقع ارضا ثم يرفع عيناه الباكية وينظر الي ادهم ...

ناكول : بنتي حصلها ايه يا ادهم ...

ليخفض ادهم عيناه ...

ناكول : عملت فيها ايه يا ادهم ...

ليضم يديه علي هيئة قبضة ضاغطا عليها بقوة ...

ناكول : بقي هي دي الامانة اللي أمنتك عليها ، ها ، رد عليااااااااااااااا ...

ليرفع عيناه الباكية ناظرا له بالم وكسرة ...

ادهم : هقولك كل حاجة المهم دلوقتي نلحقها ، لارا بتموت ...

شيفاي : صح ، احنا اهم حاجة نعملها اننا نلحقها ، يلا بينا علي المستشفي ...

اومشيف : ايوة يا بابا بس المستشفي في مومباي وانا ما هآمن اننا ندخلها مستشفي عادية ...

اوم : ابنك معاه حق يا شيفاي ...

ناكول : انتوا ههتقعدوا تتكلموا وتسيبوا البنت تموت ، انا هوديها اي مستشفي ومش هيهمني اي حاجة ، وان كان علي الحماية انا ابوها واقدر احميها ...

لينهض بها ومعه ادهم وما كاد ان يتحرك ...

شيفاي : انت مش هتروح بيها اي مكان يا ناكول ، القرية هنا متوفر فيها كل حاجة ، وان كان علي المستشفي ...

ارثر : مستشفي اوبروي ليها فرع هنا وهي تعتبر علي بعد خطوتين من القرية ، يلا بينا وانا هتصل بيهم يجهزوا كل حاجة ...

اومشيف : وانا هكلم ميرا عشان تيجي معانا ممكن تحتاجها ...

ناكول : خليها تقول لانيا وتجيبها معاها ...

اومشيف : يعني هتجيب انيا وماما والباقي لا ...

لينظر الي مايرا التي كانت تبكي في صمت في حضن اريان ...

عشقي ٣ (My Love 3) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن