قصر اوبروي
غرفة اومشيف
كانت تجلس امام المرأة تصفف شعرها بينما كان يجلس هو علي السرير يطالعها ...
ميرا : يااااااااااه ، انا لحد دلوقتي مش مصدقة ان اتنين من ولادي هيتجوزوا مع بعض ، ياااااااااه يا اومي ، تخيل اريان وانيشكا الاتنين اتوالدوا مع بعض ، تؤام ، صح اريان اكبر بخمس دقايق لكن الاتنين روحهم متعلقة ببعض ، تخيل الاتنين هيتجوزوا في نفس اليوم ، الله بجد مش مصدقة ...
لتكمل تصفيف شعرها الا انها انتبهت الي نظراته اليها عبر المرأة ، تركت الفرشاه من يدهاونظرت الي صورته في المرأة ...
ميرا : مالك يا اومكارا ، بتبصلي كدا ليه وما بتردش عليا ليه ...
لينهض من مكانه واتجه اليها وما ان اصبح خلفها ، ضمها بذراعيه من ظهرها ، ليقبل رقبتها بنعومة ...
اومشيف "وهو يقبلها" : زعلان منك ...
لتنهض وتلتفت اليه ...
ميرا : زعلان مني انا ، ليه يا قلب ميرا ...
اومشيف : هو انا ما ميرت قلبي ما بصعبش عليكي خالص ...
ميرا "بقلق" : يا لهوي ، ليه بتقول كدا ، انا عملت ايه ...
ليجذبها من خصرها ليصطدم صدرها بصدره القوي والصلب ، لتتجول عيناه عليها بطريقة تعلمها هي جيدا ...
اومشيف "وهو يداعب خدها حنان" : بتقولي عملت ايه ، لما تفضلي تحلوي كل يوم عن التاني ، حلاوتك بتزيد وانا قصادها بتجنن ، ينفع كدا ، يفع حلاوتك تجنني ...
لتبتسم وهي تضع يديها حول رقبته ...
ميرا "بدلع" : اه ينفع ، وعلي فكرة انا بحلو بالقصد ...
اومشيف "رافعا حاجبه" : قصد ، ازاي بقي ...
ميرا : طبعا ، انا لازم افضل حلوة في عينيك عشان تفضل مشغول بيا وما تفكرش تبص لواحدة تانية غيري ...
اومشيف "متنهدا" : بقي انا عيني تقدر تشوف غيرك ، دي عيوني من يوم ما شافتك وانتي عششتي في دماغي واتربعتي علي قلبي ، انا بموت فيكي وانتي عارفة ، صح ...ميرا "بانوثة" : عارفة ايه ...
اومشيف : لما بكون بعيد عنك ماببقاش مركز في حاجة غير فيكي انتي ، طول الوقت شاغلة خيالي وتفكيري ، لدرجة ان ناكول قالي اني رجعت مراهق من اول وجديد ...
لتضحك بدلع وانوثة ...
اومشيف : اووووووووووف ، اهي الضحكة دي لوحدها كفاية تخليني اكسر بيكي السرير دا دلوقتي حالا ، "ليغمز لها" ، بقولك ايه ما تيجي نرجع ليلة من ليالينا بتاعت زمان الجامدة دي ، فكراها ...
أنت تقرأ
عشقي ٣ (My Love 3)
Romanceرومانسية عائلة اوبروي سوف تكمل رحلتها مع كابلز جدد بجانب الابطال الرئيسيين