Otuz Sekiz

2.3K 110 3
                                    

İlkim Önleyen

Evet bunu cidden yazmıştım. Artık bakıp durmayı kesmem lazım! Son bir saattir olduğu gibi yine yazdığım atarlı cümlelere bakıyordum.

Acaba narkozun etkisinden hala çıkamadım desem etkili olur mu?

Bir, hastaneye gitmedinki adam seni evinde tedavi etti! Oda yaklaşık iki gün sürdü! İki, sana emin ol ki narkoz veya morfin gibi uyuşturucu etkisi olan şeyler vermek yerine acı çekip kıvranmanı izlemeyi tercih etmiştir. Veya sana uyuşturucu etkisi olan şeyler vererek seni bağımlı yapmaya çalışmıştır.-

İç ses iki dakika susup beni benle yalnız bırakır mısın?

Ben zaten senim İlk'?

Tam olarak değilsin! "İlk'".

Telefonu elimden bıraktım ve yorganın boğuculuğu altında daha fazla kalamayacağımın farkındalığıyla başımı yorgandan çıkardım ve derin derin nefesler alıp vermeye başladım. Yarım saat önce çıkmış ve yine aynı bu şekilde nefes almamın ardından tekrar yorganın altına girmiştim. Ama ne yapayım?! İçeriden takırtı tukurtu sesleri geliyordu! Ne olduğunu bakmadan bilemem değil mi?!

Anlaşıldığı üzere bu evde daha fazla kalamazdım! Ama nereye gidebilirim ki? Bunu da bilmiyorum.

Aniden aklıma gelen fikirle yerimden kalktım ve kapıyı hızlıca açtım. Sonuçta o kilit sesinin bir anda çıkması herkes açısından daha iyi yani değişir tabi ama- şu anda bunu düşünemem! Dışarıyı gözlerimle dikkatle taradım.

Etraf temiz.

Kapıyı sonuna kadar açtım ardından kendimi, koridora doğru temkinli adımlar ve etrafı kolaçan ede ede mutfağa giderken buldum.

Mutfakta da kimseyi göremeyince rahat bir nefes verdim. Ben sonsuza kadar böyle mi yaşayacaktım? Yaptığım şeylerin hepsini on kere kontrol ede ede.

Mutfağın kapısını kapattım. Sonra hızla yeniden açtım ve kısık gözlerle baktım. Ardından tekrar kapattım. Ve yine hızlı bir şekilde açtım ve belimden yukarısını dışarıya çıkararak iki yanıma baktım.

Hala temiz.

İçeri girdim ve kapıyı kapattıktan sonra arkamdan bir ses gelmesini ve klasik bir sahneyi yaşamayı beklemiştim ama şansıma öyle olmamıştı!

Buzdolabına gittim ve acil durum kutulu keklerinden birini çıkartıp bir tabağa koydum. Kutuyu çöpe attıktan sonra tabağı tezgahın üstünden alırken gözüme takılan bıçak koymalığa, bıçak koyma yerine veya ne haltsa işte, -ismin doğruluğundan hala şüpheliyim- ah, bıçaklıktı sanırım, bir süre baktım. Ardından elini atım en keskin olmasını umut ettiğim rastgele bir bıçağı çekip çıkardım. Biraz daha kendime yaklaştırdım ve dikkatle incelemeye başladım. Bıçağı sağ elimle tutarken yansımam gözüme çarpmamıştı bile taa ki sol elimin işaret parmağı ile bıçağın keskin tarafının üzerinden geçene kadar. Göz göze geldiğim yansımamla hafif korkulu ve endişeli ifadem geri gelmişti. Bıçağı yerine fırlatırlarmışçasına koyduktan sonra yerimde hafif hafif zıplamaya başladım.

"Ayy, saçma salak şeyler yapmaz mısın İlk'!" dediğim şey ile gözlerim büyürken. "Aman! Yani, İlkim! Hayır, sanki şuncacık bıçak beni azılı bir katilden kurmaya yetecek! Hadi yetti diyelim, yetse bile sen o bıçağı adama saplayabilecek misin İlkim?! Yani bu yaptığın saçmalığın daniskası! Adamın elinde hançeri var, silahı var, zehri var- ya da yok muydu acaba ya? Saçma oldu çünkü biraz- yoo', yoo' vardı, bilmiyorum hala biraz bulanık o şeylerin tamamı rüya mıydı? Öyle miydi? Hayır ama kanıtlar var- ne yapıyorum ben yaa?! Burada durmuş saçma sapan..." Ne yaptığımın farkına varınca başıma elimi vurdum ve tabağı elime aldım, başımı iki yana sallaya, sallaya mutfaktan çıkıp on kere kilitlediğim ev kapısını açmamın ardından şu saçmalıklarımın gerginliğimi atma eğilimine geçtiğini fark ettim.

Gülümsedim.

Endişeyle karışık bir gülümseyişti bu.

Tabağı kenarda duran ayakkabılığa bıraktım ve kapıyı açtım. Önümde bir kutu, koli duruyordu. Yine. Ama bu sefer bantları gayet açıktı.

Korkar adımlarım ile kutuya ilerledim ve derin bir nefes alarak oldukça uzak durmaya çalışırken bir yandan kolinin kapağını kaldırmaya çalıştım.

Yutkundum.

Yine mi?

Ve bir çığlık,

Tahmin edin kimin?

Bir sonraki bölüm muhtemelen texting olacak, bu da ufak bir spoiler olsun ama belkili spoilerrr hshshshj. Spoiler demişken yakınlarda kuzenim ve kardeşimle Spiderman izlemeye gideceğiz var mı spoilerınız ben spoilera bayılırımda yani çoğu zaman hdhdhj?

YAKLAŞAN KATİLİN | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin