0.3 // Saçıyla Oynaması

411 24 18
                                    

"Birazcık benden yaşlı, siyah deri bir ceket, kötü bir nam ve berbat alışkanlıklar..."




Yamaç ve Sena burun buruna dans ederken Deren dayanamayıp onların yanına gitti. Nehir de zaten geldikten on dakika sonra bira almaya diye gidip bir adamla flörtleşmeye dalmıştı. Deren ikilinin arasına girip "Hele şükür ya. Sabahtan beri yanınıza gelmeye çalışıyorum da hep dip dibesiniz." dedi. Yamaç kadına bakarken Sena arkadaşını gösterip "Bu Deren. Benim en yakın arkadaşım." dedi.

Yamaç elini uzatıp "Memnun oldum Deren, ben de Yamaç." dedi. Deren onun elini sıkıp "Memnun oldum enişte. Ya biz tanışmadık ama ben sen, tanıyor gibiyim zaten." dedi. Yamaç kadının elini sıkıp eşine baktı. "Enişte? Kimse size yenge diyemiyor ama ben enişteyim, öyle mi?" Deren başını salladı Sena gözlerini kaçırıp soruyu duymamış gibi yaparken.

Deren konuyu dağıtmak için "Ya siz ne mıç mıç bir çiftmişsiniz ya. Nehir'le sizin yanınıza gelmek için o kadar bekledik." deyince Yamaç etrafa bakınıp "Nehir mi? O da mı geldi? Nerede?" dedi. Sena barı gösterip hafiften gülümseyerek uzun ve esmer bir adamla konuşan kadını işaret etti. "Sanırım biraz şanslı oldu gecesi, şurada." Yamaç gülümseyip "Oh hayırlı olsun arkadaşıma." dedi.

Esmer adam içkisinden bir yudum aldıktan sonra Nehir'in alnına düşen bukleleri almak için hareket edince Nehir onun eline hafifçe vurup kendisi düzeltti saçını. Deren başını yana eğip "Cidden ilginç bir flört tekniği var ha?" deyince Yamaç açıklama ihtiyacı hissetti. "Yok o birinin saçıyla oynamayı, onu okşamayı ilanı aşkla bir tutar. O kadar önemli ve kıymetli bir şey Nehir için saçlar." dedi. "Şimdiye kadar iki üç sevgilisini tanıdım onun, hiçbiri bile saçlarına dokunamamıştı. O da onlarınkine dokunmamıştı."

Sena omzunu silkip "Her an onlarla mıydın sanki Yamaç? Nereden biliyorsun?" dedi monoton bir sesle. Yamaç "Bilmiyorum." dedi eşine hak vererek. "Ama yani... Gözlem işte. Aman, boş ver. Nehir ve aşk hayatı bizi pek de ilgilendirmiyor ne de olsa." Sena başını sallarken Yamaç, karısının elini tutup kaldırdı ve onu etrafında döndürüp kendine çekti sonra. "Biz dansa devam edelim sevgilim." Sena kıkırdarken Deren ofladı. "Bu ne ya. Ben de birini bulacağım."

***

Nehir, Koçovalıların evine gelmişti Sena'yı ziyaret etmek için ama çok yanlış bir zamandı. Sena, Akşın'ın sevgilisine araba çarptığı için kızı ona götürecekti gizlice. Ki Nehir'e göre fazla riskliydi bu. Olay kendisi ya da Sena olsa neyse ama Akşın olunca, o evin kızı olunca işin rengi değişiyordu. Sultan'ın ne derse demeye hakkı doğuyordu maalesef.

Nehir son bir kez şansını denemek için "Sena karışmasan mı?" dedi. Sena bahçeye inerken "Olmaz, Akşın çok üzülür Nehir." Nehir bir şey diyemezken Sena ve Akşın çıkıp gitmişlerdi o gizli yerden. Nehir onalrın ardından bakarken sessizce "İyi bok yedin, cidden." dedi. Ona gizlice yaklaşmış olan Karaca bunu duymuştu. "Sen neden engellemeye çalıştın ki?" Nehir irkilip genç kıza baktı. Ardından omzunu silkip Sena'nın anlattıklarıyla bir ön yargı oluşturmamaya çalışarak sakin kaldı ve "Sonunda kötü bir şey olursa ucu ona değecek çünkü, babaannen zaten sevmiyor onu." dedi.

Sena'ya göre Karaca kötü de olsa Nehir kendi kararını kendisi vermek isterdi bir insan hakkında. Karaca içten bir şekilde gülümseyip, eğlenerek "Babaannem kimseyi sevmiyor." dedi. Nehir dayanamayıp güldü ve "Ne sıcak bir aile ortamı." dedi. Karaca omzunu silkerken içeriden Sultan seslenmişti Karaca'ya. Karaca omuzlarını düşürüp "Gitsem iyi olacak." dedi. Nehir başını sallayıp balkonda Sena ve Akşın'ın dönüşünü beklemeye devam etti. Karaca içeri girmeden önce durup Nehir'e döndü.

"Nehir?" dedi. Kadın ona dönüp "Hmm?" deyince Karaca kapıya tutunup "Sen yine gelirsin değil mi?" dedi. "Yani... bu ev bayağı bir sıkıcı da." Nehir gülümsedi ve başını salladı. "Gelirim tabi ki de." Karaca gene gülümsedi ve sessizce teşekkür edip içeri geçti nihayet. Nehir iç geçirdi. Sena Akşın'ı alabilirdi, Karaca da Nehir'e kalırdı işte. Mis.

***

Sena ve Nehir, Yıldız'la beraber çocuğun yanında dururken Nehir "Bu toplu sünnet düğünü ne alaka?" dedi. "Çukur'da hep olan şeyler mi?" Yıldız başını salladı. "Evet, tabi ki de. İdris Baba asla bizim ihtiyaçlarımızı görmezden gelmez. Hep olmayan şey bunu başkasının yapması." Nehir kaşlarını çatıp "Kim yaptı k-" derken gözüne takılan adamla ıslık çaldı. "Hoay maşallah. Analar neler doğuruyor kızlar." dedi.

Sena ve Yıldız, Nehir'in baktığı yere bakınca şık takımının içinde insanlara gülümseyip el sallayarak Yamaç'ın yanına oturan esmer bir adam gördüler. Nehir "Bu kim?" dedi. Yıldız ona bakıp "Canım bu Vartolu." deyince Nehir'in yüz ifadesi hemen değişmişti. "Şaka yapıyorsun."

Yıldız başını iki yana sallayınca Nehir ofladı. "Sikeyim böyle işi ya." Sena başını sallayıp "Evet. O kötü biri ve ondan nefret ediyoruz. Durum bu." dedi kesin bir sesle. Nehir başını salladı ve dudaklarını büzdü. "Ondan nefret ediyoruz. Nefret. Tamam." Yıldız biraz duraksadıktan sonra "Nefret nefret de, adam yakışıklı yani-" der demez Nehir "Değil mi ama ya!" diye katıldı ona.

Sena onlara şaşkınlıkla bakıp "Yıldız! Nehir!" dedi uyarırcasına. Yıldız omzunu silkip oğlunun başlığını düzeltti ve "Sadece söylüyorum tamam mı?" dedi. Sena ikiliye sert sert bakmaya çalışırken dayanamayıp güldü. Üç kadın da gülerken sesleri birilerinin dikkatini çekmişti.

Yamaç ve Vartolu onların tarafa bakarken Vartolu Yıldız'a doğru gülümseyip el salladı ona küçük bir şekilde. Yıldız başını sallayıp hemen önüne döndü. Sena ve Nehir, Yıldız'a sorarcasına bakarken Yıldız "Ay tamam. Ne bileyim, aynı binadayız diye konuşmuşluğumuz var. Ondandır." dedi. Nehir başını salladı. "Eminim ondandır."

Kızlar çocukları gezip altınları takarken Yamaç onlara seslenmişti. İkili ona bakınca Vartolu'nun yüzünde tatmin olmuş bir gülümseyle oturduğunu ve başında da bir gencin durduğunu gördüler. Sena şaşkınlıkla "Celasun?" dedi. Nehir önce ona sonra gene Yamaç'ın tarafa dönüp "Celasun mu? Akşın'ınki mi?" dedi. "V-Vartolu'nun yanına mı geçmiş?" Sena gözlerini kırpıştırıp yutkundu. "Evet. Ve nedense bunun benim yüzümden olduğuna eminim Nehir." Nehir ona bakmadı. "Nedense ben de bundan eminim Sena."



'Ello!

Bölüm kısaydı, hatta bayağı bir kısaydı biliyorum ama geçen haftanın çok uzun olmasına sayın lütfen.

•Karaca ve Nehir nihayet tanıştı ve konuştu. Onlara yazmamı istediğiniz bi sahne falan var mı?

•Yamaç'ın Nehir'i bu denli tanıması nasıl?

•Nihayet Vartolu da sahneye çıktı. O ve Nehir bu dönemde tanışınca sizce neler olacak?

Gelecek bölümden spoyler : Senin beyninin hatta kalbinin bile haberi olmasa bile ruh bilir eşini

Sizi seviyorum. İsteyenler buradan hepsinin adını yazmaya üşendiğim kitaplarıma uçabilir. Haftaya görüşürüz. ✌🏻 🏳️‍🌈

Çalınan DansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin