AMELIA LECLERC
Május 30. Hétfő
Ma végre hazatérhetünk. A labor eredmények jók lettek az ikreknek, így nem látta a tovább maradás esélyét Dr. Grey. Szépen gyarapodik a súlyuk és nem sárgultak be szerencsére. A hírt még előző este közöltem Pierre-nek, aki szintén alig várja, hogy nagy családként otthon legyünk. Ha minden igaz már úton van felénk, szóval igyekeznem kell, hogy indulásra készen legyünk. Apró léptekkel haladtam a fürdőbe, hogy rendbe hozzam magam. Még mindig iszonyatosan fáj a varrásom egyes mozdulatoknál. Remélhetőleg pár hét múlva újra a régi önmagam lehetek.
Felvettem egy laza mintás pólót és szürke tréning nadrágot. Most a legkevésbé sem akarok divatosan öltözni és szűk ruhákban járni. Örülök, hogy ha pólót egyedül feltudok venni. Hajamat felkontyoltam, fogat mostam, majd a gyerekeimért mentem. Sarah - a tündéri nővérke, aki végig segített nekem - betolta az ikreket egy gurulós kiságyban.
-Aztán jól viselkedni anyáéknál, úgy mint nálam. -gügyögöt hozzájuk Sarah.
-Így legyen. -mosolyogtam. -Köszönök mindent.
-Ugyan, ez a munkám. -ölelt át, miközben a párom is megjött két hordozóval a kezében.
-Megyek is. -sietett ki a nővér.
-Szia kicsim. -üdvözölt egy csókkal Pierre.
-Szia. Már csak fel kell öltöztetni őket és mehetünk is. -vázoltam neki.
-Rendben. -biccentett. Sorba adogattam a kisbaba ruhákat, míg ő belebújtatta Nathan-t és Nala-t. -Ame, biztos kell rájuk kezes lábas?
-Igen. Nyugi nem lesz melegük. -mondtam pakolás közben.
-Én hiszek neked. És most hogyan tovább? -nézett fel rám.
-Csatold be a hordozóba. -böktem az említett tárgy felé. -Menni fog?
-Nem tudom. -állt tétlenül. -Félek, hogy rosszul fogom meg vagy valami.
-Ne parázz. Egyik kezedet szépen csúsztasd Nathan feje alá, míg a másikat a hátához.
-Megmutatod? -jött zavarba.
-Én csinálom Nala-n, te kövesd a lépéseket Nathan-nél. -Beletelt néhány percbe, mire sikeresen a hordozóba biztosítottuk a kicsiket. -Látod? Megy ez. -karoltam át a derekát.
-Nehéz felfogni, hogy velük együtt térünk haza. Két héttel ezelőtt még úgy volt, hogy csak a versenyre látogatsz ki, aztán tessék. Két gyerekes család lettünk a hét közepén.
-Tényleg hihetetlen. -csodálkoztam. -Indulunk?
-Persze. -Pierre kezébe vette a hordozókat, én pedig a sporttáskát a vállamra tettem. Így vonultunk végig a folyosón. Még utoljára elköszöntünk Sarah-tól és a mozgás érzékelő ajtón kilépve elhagytuk a kórház területét.
Kocsi hátsó ülésén elhelyeztük az ikreket és elindultunk.-Minden rendben ott hátul? Nagy a csönd. -Tekintett rám a francia a visszapillantón keresztül. A két gyermekünk között voltam, hogy ha bármi baj adódna, akkor kéz közelben legyenek.
-Igen, csak mélyen alszanak. -nyugtáztam egy mosollyal. -Milyen volt a vasárnapod? -kérdeztem. A versenyt végig követtem és Pierre a hetedik helyen zárta.
-Nem mondanám, hogy a legjobb. Hibáztunk a csapattal és buktunk két pozíciót. Bejött a biztonsági autó és a mérnököm hívott be a boxba. Én nem akartam, mivel jónak láttam még a gumikat. De aztán mégis úgy döntöttem, hogy bemegyek. -mesélte nem túl nagy kedvvel.
-És a futamon kívül?
-Az Alpha Tauri és Albon meglepett aznap reggel. Mindenki gratulált és egy 'Congratulations' felirat lógott a falon. Mint kiderül, Charles-nak járt a szája és tőle tudták meg a hírt. -ingatta meg a fejét vigyorogva.
-Őszintén mit vártál? Tudod nagyon jól, hogy szeret fecsegni. -kuncogtam.
-Kicsit azért reménykedtem, hogy most tartja majd magát. Naív voltam.
Az út végére Nathan felkelt és kis kék szemeivel az új környezetet szemlélte. Pierre beállt a garázsba és segített a kipakolásban. Lakáskulcsot előhalásztam, majd benyitottam a házunkba.
-Luna, itthon vagyunk. -szóltam neki. A kis vakarcsom körmei kopogására lettem figyelmes. Őrült tempóban és logó nyelvvel a lábamnak csapódott. -Hát szia szia. -térdeltem le és megdögönyöztem a rég látott kutyánkat. -Gyere van egy kis meglepetésünk. -hívtam magam után.
Míg a francia bulldogunkkal törődtem, időközben a párom az ikreket a kanapéra helyezte. Kivettem Nathan-t és megmutattam Luna-nak. Leguggoltam és a két kis mancsát a térdemre rakta, hogy jobban szemügyre vehesse. Semmit nem csinált, csak nézte.
-Bővült a családunk. -csatlakozott Pierre is, Nala-val a kezében. Csórikám össze volt zavarodva. Ide-oda forgatta a fejét és próbálta realizálni a szituációt.
-Szerintem kell neki egy pár nap. -simogattam meg Luna-t.
-Nekünk is.
ESTÁS LEYENDO
🦋Don't Give Up On Me🦋 /Befejezett/
RomanceAnother Love könyv folytatása... Egy csöppséggel nem könnyű az élet. De mivan akkor ha ikrek születnek? Nehéz feladat előtt állnak Amelia-ék, ami sajnos a kapcsolatukra is kihatással lesz. Eddig sem volt túl fényes a mindennapjaik, de vajon ezzel is...