Part 38

41 11 4
                                    

"Aku terlupa yang ada sorang lagi nak bunuh Izzaty"

"Sapa?"tanya Akmal

"Humairah"

"Oh, that bitch"kata Akmal lalu sandar ke belakang seperti Aryan.

"What should we do now?"tanya Ikmal.

"Tommy! Aku nak hg tambah senarai tahanan kita tu. Lelaki tadi yang cuba bunuh Syahrul tadi. Kita akan soal siasat dia"kata Aryan lalu memberikan ipad tadi kepada Tommy. Tommy mentabik lalu pergi ke arah konco-konco yang sedang berlatih untuk berlawan nanti

"Kita akan fikir balik pasai Humairah. Now our job is him"kata Aryan lalu menuding jari ke arah lelaki yang masih pengsan itu. Remy dan Irwan sedang memimpin lelaki tersebut ke arah bilik seksaan.

"Change your eyes"arah Aryan lalu memusingkan kepalanya untuk bersedia. Akmal, Ikmal dan Syahrul juga bersiap sedia dan mata mereka sekelip mata bertukar warna.

"Ehh! Jap!"Akmal memberhentikan semua orang termasuk konco-konco mereka yang sedang berlatih itu jugak berhenti.

"Pahal hg??"bengang Aryan.

"Alex mana Alex?? Aku minta dia cari pasai lelaki tadi tu?"tanya Akmal sambil mencari Alex

"Tu..duk lena sedap uh"kata Syahrul sambil menuding jari ke arah Alex yang sedang tidur dibuai mimpi yang indah.

"Ewah ewah hg. Oi bangun!"suara garau Akmal mengejutkan Alex.

"Ya bos!"Alex terus berdiri terhuyung-hayang.

"Maklumat yang aku suruh cari tu mana?"

"Aku dah bagilah"

"Bila masa hg bagi?"

"Ada aku bagi haritu....."

"Uish bos!! Ampun bos ampun!!! Aku gi ambil sekarang!!!"Alex yang tadinya mamai terus segar-bugar lalu berlari mencari maklumat tentang lelaki tersebut.

"MAKLUMAT TU TAK SAMPAI KAT TANGAN AKU DALAM 10 MINIT, BILIK SEKSAAN TU AKAN JADI BILIK HG!"

"Kejap bos!!! Aku tengah cari!!!"jerit Alex sambil lintang-pukang mencari maklumat tersebut

"Dah jom masuk"ajak Aryan lalu memasuki bilik seksaan.

Bunyi jeritan kesakitan dan terseksa serta bunyi ketawa memenuhi ruang bilik seksaan tersebut.

Alex telah menjumpai maklumat itu lalu beri kepada Akmal melalui celah pintu bilik seksaan.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Kaklong!"Amzar memanggil Fadhlina merata tempat.

"Kaklong ada kat pejabat mak. Depa busy"kata Farhana sambil menuruni tangga ke bilik rahsia.

Amzar berasa pelik kerana dia tak pernah pergi ke situ.

"Kakngah nak pergi mana tu?"

"Oh, Amzar tak pernah mai sini lagikan? Meh ikut kakngah"

Mereka berdua pergi ke bilik rahsia di mana banyak senjata, bilik latihan untuk menembak dan bilik kosong untuk bermesyuarat. Di situ juga mempunyai dua jenis peti ais. Satu untuk makanan biasa dan satu lagi khas untuk Farhana yang mahir dalam herba-herba. Bilik rahsia itu memerlukan cap jari ahli keluarga Sobri Yahya saja baru boleh masuk.

"Wah, Aryan tak pernah tunjuk tempat ni dekat Amzar!"Amzar berasa kagum melihat bilik tersebut.

Farhana mengambil sedikit herba lalu menumbuknya dengan lumat menggunakan lesung batu.

4 Besties Boyzz & 4 Besties GirlzzWhere stories live. Discover now