Selepas menyiasat dan mengintip Black Shadow selama 3 hari berturut-turut, mereka semua sudah bersedia untuk menyerang pada waktu malam.
"DK-3 ready to go"kata Ikmal.
"DK-3, are you ready?"tanya Ikmal kepada kumpulannya.
"Yes, boss!"jawab mereka serentak.
"Okay... Kita ikut apa yang kita dah plan tau, sapa yang tak alert dgn sekeliling, aku mohon hg keluaq dari kumpulan aku, and stay dengan DK-5"tegas Ikmal berkata.
"Baik boss!"jawab mereka serentak.
"Pandai... Semua pakai alat komunikasi, jangan tercicir dan kekal rapat dengan partner masing-masing"ujar Ikmal lalu bersedia dengan senapangnya.
"Guys, kami pi dulu. Bye, Mira! I love you, Muah! Hek hek. Okay, DK-3 spy group out"kata Ikmal kepada mereka yang lain lalu keluar dari markas diikuti kumpulannya. Mira melihat Ikmal pergi sambil berdoa supaya mereka dapat kembali dengan selamat.
"Yan, aku dah godam sistem keselamatan BS dan aku dah ambil alih. Tapi aku tak jamin semua sistem dalam kawalan aku sebab takut ada yang aku tertinggai"jelas Akmal sambil memfokuskan kepada komputernya.
"Okey, takpa. Ikmal dah pi, satgi Syahrul pastu hg. Kita buat slow-slow takmau kalut kalut nanti susah"kata Aryan.
"DK-4 ready to go"Syahrul sudah siap berpakaian dan bersenjata lengkap.
"Semua ready?"tanya Syahrul kepada kumpulannya.
"Ready boss!"jawab mereka serentak.
"Semua dah pakai alat komunikasi tu?"tanya Syahrul lagi.
"Dah, boss!"
"Stay alert!! Kalau rasa nak mati awai, bolehlah cuai harini ye"sinis Syahrul berkata.
"Bye Sof, abang cuba siap awai k?"kata Syahrul kepada Sofia.
"Tak payah siap awal! Hati-hati ja!"kata Sofia geram.
"Hg gelar diri abang? Sama umoq nyah?!"Akmal pelik dengan Syahrul.
"Aipp! Hilang fokus aku satgi"Syahrul mengelat dengan soalan Akmal.
"DK-4 sniper group out!"ujar Syahrul lalu keluar dari markas diikuti kumpulannya.
Akmal pergi bersiap kerana kumpulannya pula akan bertolak sebentar lagi. Aryan melihat kembali plan yang mereka susun semalam.
"Yan, jangan lupa jalan balik tau"kata Amzar sambil memegang bahu Aryan.
"Aku tak lupa. Aku baliklah, aku ada isteri nak kena jaga dengan bagi nafkah lagi tapi kalau ajal aku kat situ, kat situlah, kita tak boleh lawan kehendak Allah"kata Aryan.
"DK-2 ready to go"giliran kumpulan Akmal pula.
"Semua dah pakai alat komunikasi?"tanya Akmal.
"Dah boss!"
"Semua peralatan dah sedia?"tanya Akmal lagi.
"Dah boss!"
"Okay good! Jangan cuai! Sapa cuai, aku tak boleh tolong. Boleh tolong angkat mayat hg ja"kata Akmal sentap.
"Bye, Lyana. Jaga diri kat sini baik-baik"pesan Akmal kepada Farah.
"Engkau yang patutnya jaga diri!"amarah Farah.
"Jangan marah, yang. Aku memang akan jaga diri ler"kata Akmal.
"DK-2 hackers group out"kumpulan Akmal pun keluar meninggalkan kumpulan Aryan dan Amzar.
"DK-1 ready to go out"kata Aryan selepas beberapa minit Akmal pergi.
"Semua dah sumbat alat komunikasi tu dalam telinga?"tanya Aryan.
YOU ARE READING
4 Besties Boyzz & 4 Besties Girlzz
Random4 bestie boyzz- berumur 17 tahun. Mereka berasal dari Kedah terpaksa berpindah ke Kuala Lumpur atas urusan kerja ayah Aryan yang ingin menumpukan perhatiannya kepada syarikat besarnya. Mereka telah masuk ke dalam sebuah kumpulan yang berbahaya untuk...