Part 43

36 8 4
                                    

Helo~

Weh!! Aku nampak Aryan and the geng!!!

Hg ni biaq betui ngah..jangan tipu

Betuila lang..aku tak tipu..series aku nampak depa kat kafeteria hospital

Uish!!! Gila depa ni...dah tau orang cari bukan nak jumpak!!?

Ehh..apa-apa pun...bgitau mak ngan ayah..depa mesti syok

Ha yela..

K bye!

Bye!

Farhana rasa bersyukur kerana Aryan masih hidup. Dia melihat Amzar dan membelai rambutnya.

"Abang kembar hg hidup lagi, Amzar. Alhamdulillah"

"Aryan"sekali lagi Amzar menyebut namanya. Farhana terkejut tetapi dia tetap terus pergi memanggil doktor untuk memberitahu tentang hal ini.

"Aryan, kau ni...."akhirnya doktor sudah sampai ke bilik wad Amzar. Dia melihat segala data yang ada untuk memeriksa keadaan Amzar.

"Aryan, kau ni babilah tinggal aku sensorang kenapa???"jerit Amzar lalu bangun dari baringnya. Doktor itu juga terkejut lalu jatuh terduduk tapi dia bangun cepat-cepat untuk tidak memalukan diri sendirinya.

"Amzar, kamu okay?"tanya doktor itu.

Amzar melihat doktor itu lalu menyerangnya.

"Eh, Aryan! Engkau duk cerita macam-macam dekat aku dalam hati tapi kau sendiri tak muncul kenapa?!"Amzar memarahi doktor itu menyangka dia ialah Aryan.

"Amzar, bawa bertenang! Ini doktorlah bukan Aryan"Farhana cuba menarik tangan Amzar yang sedang menarik kolar doktor itu

"Encik! Mohon bertenang..saya bukan Aryan, encik"

"Maafkan kakngah Amzar"Farhana meminta maaf lalu memukul lehernya. Amzar terus pengsan automatik melepaskan genggaman pada kolar doktor tersebut.

"Maafkan saya, doktor"Farhana meminta maaf berkali-kali.

"Tak mengapa, cik. Saya sudah terbiasa"katanya.

"Aryan? Siapa tu?"tanya doktor tersebut.

"Kembar dia dan adik saya.  Tapi Aryan dah menghilang sejak enam bulan lepas..tadi saya ada nampak tapi depa dah lari"

"Oh..erm... saya rasa Aryan tu kena duduk dekat dengan dia..barulah dia akan terjaga sepenuhnya"terang doktor tersebut. Farhana mengangguk tanda memahami maksud doktor tersebut.

"Baiklah, saya minta diri dulu"pinta doktor itu lalu keluar dari bilik wad.

"Amzar Amzar. Hg mesti marah dekat Aryan sampai serang doktor tu"bebel Farhana sambil memperbetulkan cara Amzar baring dan selimutnya.

"Hg tunggu kakngah keluaq pastu hg masuklah"I

"Bibir aku pecah la pula! Sakit odo"R

"Yang hg tak mengelak tu pesaipa"A

"Macam mana nak mengelak kalau dua orang sekali serang aku tadi"R

4 Besties Boyzz & 4 Besties GirlzzWhere stories live. Discover now