Rumah Keluarga Aryan.
Para suami berada di ruang tamu tingkat mereka selepas kepenatan melangsungkan majlis perkahwinan seharian.
"Aku masuk bilik dulu. Bye!"Aryan berdiri lalu berjalan ke arah biliknya.
Mereka bertiga juga buat begitu. Iyalah kan penat kan.
"Mak, Ty masuk dulu eh"pinta Izzaty lalu naik tangga menuju ke bilik Aryan dengan penuh gugup.
Yela, first time tidur dalam bilik lelaki selain bilik Izzat dan Izzul tho-Izzaty
Tok tok tok
Izzaty membuka pintu bilik Aryan. Kosong. Dia duduk di atas katil sambil melihat sekeliling.
Pintu bilik air terbuka luas. Aryan keluar dengan tuala dililit di pinggang.
Izzaty terkejut lalu menekup mukanya dengan tangan.
"Halah! Malu-malu pula! Haritu hg selak baju aku tak malu pula?"perli Aryan sambil menyarung baju t-shirtnya.
Mata Izzaty ternampak setompok darah di baju Aryan. Dia terus menyelak baju Aryan membuatkan Aryan terperanjat.
"Weh, apa ni???"Aryan menghalang dari Izzaty menyelak bajunya.
"Dak tu. Darah. Aku nak check"
"Ni bukan darah aku, darah orang lain"
"Bagilah aku check kejap"
Pergelutan masih berlaku. Selepas beberapa minit pergelutan berlaku, Izzaty berjaya menyelak baju Aryan. Ternyata betul kata Aryan. Darah orang lain.
Parut luka tikaman dan six pack menjadi tumpuan Izzaty. Walaupun dia sudah terlihat sebelum ini.
"Ehem!"Aryan berdehem untuk menyedarkan Izzaty. Izzaty terus menjauhkan diri daripada Aryan. Aryan memperbetul bajunya dengan berdiri dari baringnya. Ya, dia terpaksa baring kerana Izzaty menolaknya dengan kuat semata-mata untuk melihat luka di perut Aryan.
"Janganlah macam tu"Izzaty marah kepada Aryan. Aryan ketawa kecil melihat kecomelan Izzaty tersebut.
"Pi mandi. Busuklah"
"Tak habis-habis kacau aku kau ni"Izzaty cemberut dengan sikap Aryan yang suka mengacaunya.
"Laki hg juga an. Pi mandilah"Aryan baring atas katil sambil bermain telefon pintarnya.
Izzaty teragak-agak mahu membuka tudungnya. Akhirnya dia membuka juga perlahan-lahan.
Aryan melihat dari tepi. Rambutnya lurus dan panjang selepas Izzaty menarik getah rambutnya.
'Tergugat iman aku mat'getus hati Aryan tidak sengaja
'ARYAN!! JANGAN KAU BERANI CAKAP PASAL HAL KORANG DALAM HATI KAU EH!'marah Amzar.
'Sorry tho. Aku tak sengaja. Izzaty....'
'Jangan kau berani sebut pasal dia kat aku. Aku bunuh kau kang'
Aryan menahan ketawa. Syok juga kacau adik kembar macam ni.
Izzaty masuk ke dalam bilik air dengan pakaian dan tuala mandi.
"Aku nak tidur sebelah dia ka nak tidur bawah?"monolog Izzaty sendirian selesai saja dia mandi dan berpakaian.
Izzaty keluar perlahan-lahan dari bilik air. Aryan sedang tidur mengiring. Dia mendekati untuk memastikan Aryan sudah tidur betul-betul.
Dia mengangkat bantal perlahan-lahan..
"Hg tidoq jela sini. Hg nak tidoq mana? Bawah?"tanya Aryan tetapi matanya masih tertutup.
YOU ARE READING
4 Besties Boyzz & 4 Besties Girlzz
Random4 bestie boyzz- berumur 17 tahun. Mereka berasal dari Kedah terpaksa berpindah ke Kuala Lumpur atas urusan kerja ayah Aryan yang ingin menumpukan perhatiannya kepada syarikat besarnya. Mereka telah masuk ke dalam sebuah kumpulan yang berbahaya untuk...