Part 20

106 10 0
                                    

Helo?

Helo yan. Lamanya kau nak jawab. Kau ada kat mana? Kenapa aku dengar suara orang menjerit??

Haa?? Akuuuu tengah tengok movie. Awat hg call aku?

Owhhh...movie apa??

Movie aaaaa...aku pun lupa. Hehhehe..awat hg call akuu?? Ganggu la hg ni pun

Ceyh. Dakla cuma aku nak tengok jawapan Math. Boleh?

Aku un tak buat gi. Ingat lepas tengok movie ni baru kami nak buat.

Owhh takpala. Kk bye see ya~

Okey bye chubby...

Tittt

Sangat hampir. Fuh~~. Izzaty yang menelefonku agak menyeramkan ya

Aku meletakkan telefon pintarku di atas meja lalu masuk kembali ke dalam bilik seksaan itu.

"awat??"tanyaku kepada mereka kerana Akmal, Ikmal dan Syahrul berhenti seketika. Mat Shahril bermandi peluh dan tercungap-cungap.

"dia dah bagitau jawapannya sebab tu kami stop"jawab Syahrul sambil melihat mukaku

"aku buat macam tu sebab aku dapat banyak duit dari Mansor! Lagi banyak dari bapak kau bagi! HAHAHAHAHAHH UHUK UHUK!"rakaman audio dari telefon Ikmal.

"dasar kau manusia tak berhati perut!"aku menumbuk perutnya, aku menyepak kepalanya, aku mengambil pisau lalu mengelar lengan dan kakinya.

Mat Shahril mengelupur kesakitan walaupun diikat lengan dan kakinya pada kerusi.

"yan, bawak beristighfar yan"ujar Syahrul.

"hg ni setiap kali aku naik angin mesti ada ja benda hg nak buat sesuatu yang berkait dengan hambar hg tu kan"kataku kepada Syahrul. Sejuk sikit hati aku.

"ek eh suka hati aku la. Ha tu hg nak bunuh dia ka hg nak lepaskan dia"tanya Syahrul sambil memuncungkan mulutnya ke arah Mat Shahril.

"what do you think?"tanyaku kepada Akmal.

"it's up to you. I don't care"jawabnya

Aku memandang Ikmal pula, dia hanya mengangkat bahu. Aku pula memikirkan tentang soalan Syahrul.

Kalau aku bunuh, ramai orang akan mencarinya. Hmmm..... Alah lagipun memang ramai dah aku bunuh orang.

"hg ada mintak bilik kurungan?"tanyaku kepada Akmal

"hg yang suruh aku kan haritu"tanya Akmal kembali kepadaku

"aaaaa.......ya eh?"soalan dibalas soalan. Aku menggaru kepalaku walaupun tidak gatal

"haih hg ni. Betuika hg ni ada ingatan fotografik?"tanya Ikmal kepadaku

"ya la"kataku sambil mengembung pipi dan merendahkan sikit badanku.

"hg ingat hg comei?!!"jerit Akmal lalu tertawa kepadaku. Aku mencebik lalu keluar dari bilik itu untuk mencari Rizal si PA Mat Shahril

"haa merajuk merajuk"jerit Syahrul pula dari dalam bilik seksaan itu.

"TAKRAK PASAI! PI LETAK JANTAN TU DALAM BILIK KURUNGAN!"

Aku berjalan terus untuk berjumpa dengan Rizal.

"Abang Rizal?"aku memanggilnya sopan

"hmm?"dia tiba-tiba terkejut. Aku pun sekali terkejut sampai ku ke belakang.

"awak ni siapa? Apa yang awak nak buat dekat saya? Saya buat apa?? Tolong! Tolong!"Rizal seperti tak keruan. Aku pula yang hairan.

Aku melihat Raqif dan Rafiq. Mereka kembar.....ramai benar kembar dalam Killer Boyzz ni. Ah lupa. Aku tengok depa depa tengok aku balik. Aku kerut dahi, depa mengangkat bahu.

4 Besties Boyzz & 4 Besties GirlzzWhere stories live. Discover now