"Semua pelajar tingkatan 5 wajib menghadiri kem kepimpinan diri sebelum melangkah keluar dari sekolah untuk menghadapi dunia baru yang lebih mencabar"kata guru yang bertugas merujuk kepada tingkatan 5.
"Kem akan berlangsung selepas Hari Guru, jadi saya harap kamu semua sudah bersedia untuk menjalani kehidupan di dalam hutan"sambung guru yang bertugas
"Eeee...dalam hutan? Habislah muka cantik I"terdengar suara gedik dari arah belakang. Izzaty sudah tahu suara siapa itu. Tak lain tak bukan semestinya Hannah.
"Gediknya betina tu"kata Izzaty sekadar suara perlahan. Farah menyiku Izzaty lalu ketawa kecil.
"Aryan Arfan akan menjadi ketua kem kepimpinan nanti"kata cikgu itu membuatkan Aryan dan kawan-kawannya terkejut dan of course seluruh sekolah. Suasana terus bising kerana nama Aryan menyapa telinga setiap seorang perempuan yang inginkan Aryan.
"Aku???"tanya Aryan menunjukkan jari telunjuknya ke arah diri sendiri
"SAYA, CIKGU?? KENAPA SAYA?"kuat suara Aryan yang tidak jauh dari tempat guru-guru berada.
"Yeay, Aryan jadi ketua! Aku nak ikutlah"suara gedik sudah mari...
"Aryan? Serieslah, aku nak ikut. Eee tak sabarnya"
"My hubby gonna be a leader. O.M.G!"
'gediknyaaaa ya Allah'getus hati Izzaty sambil kepalanya memandang atas langit.
'Dia laki akulah sial'tambahnya lagi lalu menjeling mereka dari depan
"Bila budak famous jadi ketua so semua budak perempuan akan mudah patuh arahan dari kamu"jawab cikgu bersahaja.
Aryan meraut wajahnya lalu memandang 3 sekawannya itu. Mereka mengangkat bahu saja mampu. Aryan memandang White Dragon, mereka memberi thumbs up.
Perhimpunan tamat selepas beberapa guru memberi ucapan. Semua murid dibenarkan pulang ke kelas kecuali Besties Boyzz.
"Cikgu nak kamu berempat jumpa semua guru tingkatan 5, ambil senarai nama setiap kelas dan tanda semua nama yang boleh pi kem dan tak boleh pi kem serta sebab"Cikgu pengelaras tingkatan 5 iaitu Cikgu Sarah memberi tugasan kepada mereka.
"Tapi cikgu....kenapa saya?? Ada ramai lagi pemuda-pemuda handsome kat sekolah ni"rungut Aryan
"Kamulah antara yang paling handsome kat sekolah ni"kata Cikgu Sarah dengan penuh bangga
AKU KEMBANG SAT!!! HAHAHAHHA
Akmal, Ikmal dan Syahrul memandang Aryan dengan wajah meluat. Jeleslatuuuurrrrr
"Pandai pandai kamulah nak atur macam mana. Yang penting cikgu nak ianya perfect"
"Cikgu! Sekarangka satgi?"tanya Ikmal
"Right now. I want that lists on my table today"tegas Cikgu Sarah berkata membuatkan mereka menelan air liur serentak
"Aku dengan Syahrul, hampa dua adik beradik"mereka bertiga setuju dengan cadangan Aryan tanpa bantahan
"Ada 5 kelas, hampa nak kelas mana?"tanya Aryan kepada si kembar
"Kami ambil 2 dari bawah"jawab Akmal lalu menarik lengan Ikmal tanpa menunggu jawapan Aryan dan Syahrul.
"Jomlah. First, kita kena pi kelas 5 Aqua pastu 5 Berlin pastu 5 Indranila"kata Aryan terus pergi ke bilik guru untuk bertemu Cikgu Shrina.
"Oh, maksudnya si kembaq tu pi kelas 5 Malachite dengan 5 Scarlet la"Aryan mengangguk dengan kata-kata Syahrul itu. Mereka terus ke kelas yang dipilih.
5 Aqua
"Assalamualaikum, cikgu. Saya selaku ketua tak berbayar nak mengganggu kejap tentang kem"ujar Aryan membuatkan sekelas tergelak kecil. Cikgu Zuliati membenarkan mereka dua.
YOU ARE READING
4 Besties Boyzz & 4 Besties Girlzz
Diversos4 bestie boyzz- berumur 17 tahun. Mereka berasal dari Kedah terpaksa berpindah ke Kuala Lumpur atas urusan kerja ayah Aryan yang ingin menumpukan perhatiannya kepada syarikat besarnya. Mereka telah masuk ke dalam sebuah kumpulan yang berbahaya untuk...