Mereka sudah sampai di kawasan sekolah. Aryan memberikan topi dan hoodie berzip kepada Amzar.
"Hg pakailah ni dulu. Nanti orang nampak hg habih satu sekolah jadi gila"kata Aryan seperti mengangkat bakul sendiri. Amzar menurut perintah abang kembarnya itu
"Macamku kenal hoodie dan topi itu"kata Akmal yang berpeluk tubuh sambil melihat Amzar atas bawah.
"Alaahh...pinjamlah sat"kata Aryan lalu menarik lengan Amzar untuk mengikutinya.
Akmal, Ikmal dan Syahrul hanya melihat pergerakan si kembar yang baru saja bertemu itu.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Weh, ada budak baru"teruja saja kata budak perempuan itu kepada kawannya
"Ni bukan budak berhoodie tu ke?"
"Kenapa dia dengan Aryan?"
"Oh my! They are so hot! Arh"
"Ya Allah, gediknya!"monolog Izzaty sendirian.
"Kau nak kena serang ke kak? Baik kau hati-hati, aku tak boleh cover kau"kata Izzul kepada kakaknya.
"Eh, akak pun tak hingin nak suruh kau cover akak. Dah pergi masuk kelas kau, kalau kau lambat balik nanti, akak tinggal kau"ugut Izzaty terus berjalan pergi ke arah koridor tingkatan 5.
"Hello everyone! Today, kita ada budak baru. Aryan, cikgu tak tahu pula kamu ada kembar"kata Cikgu Shrina teruja.
"Kembar?"
"Kau ada kembar?"
"Double Aryan? Oh.My.God. this school really hot"
"Aku taktau pula kau ada kembar?"tanya Izzaty kepada Aryan.
"Laaa haritu hampa mai rumah kam......emmmmm"mulut Ikmal ditutup oleh Akmal lalu tersengih. Mereka berempat memandang mereka pelik.
"Wait, patutlah aku tegur kau kat dapur haritu kau tak jawab, kau pandang aku pelik je time tu"kata Farah apabila teringat sesuatu ketika mereka berada di rumah Aryan
Flashback
"Aryan, kau ada air jus tak?"tanya Farah kepada Amzar
Amzar memandang Farah pelik lalu dia berjalan pergi meninggalkan Farah seorang di dapur. Farah berdecit lalu dia meminta tolong orang lain.
End flashback
"Laa, kan aku dah kata aku nak pi toilet. Toilet dalam bilik aku ja, buat apa aku nak turun sampai ke dapur"ujar Aryan pelik
"Assalamualaikum. Hai semua nama saya Amzar Affan. Saya sebelum ni tinggal di London so my name in English is Lucas Alexander"Amzar memperkenalkan dirinya serba sedikit.
"Kau kembar Aryan ke?"tanya Hannah.
"Yes, aku kembar Aryan yang terpisah masa bayi"
"Aryan!! Non mi hai detto niente perché avevi due gemelli prima????(bahasa Itali)( kau tak bagitau aku pun yang kau ada kembar????0" Zulaikha yang berada di sebelah Aryan memarahinya dalam bahasa Itali.
Semua orang terdiam, kerana Zulaikha berbahasa Itali membuatkan semua orang tercengang. Hanya besties boyzz dan Amzar sahaja memahami apa yang dikatakan oleh Zulaikha.
"Alah....aku pun baru tau harituu"Aryan menjawabnya tanpa sengaja membuatkan semua orang kecuali besties Girlzz bertambah terkejut.
"Kau faham ke apa yang Zulaikha cakap?"tanya Hakim kepada Aryan.
YOU ARE READING
4 Besties Boyzz & 4 Besties Girlzz
De Todo4 bestie boyzz- berumur 17 tahun. Mereka berasal dari Kedah terpaksa berpindah ke Kuala Lumpur atas urusan kerja ayah Aryan yang ingin menumpukan perhatiannya kepada syarikat besarnya. Mereka telah masuk ke dalam sebuah kumpulan yang berbahaya untuk...