Part 34

55 11 0
                                    

"WHAT DID YOU SAY JUST NOW??"tiba-tiba terdengar suara seseorang di pintu utama.

"Zu-zulaikha?!"

"ANSWER ME!!?? WHAT DID YOU SAY JUST NOW??"

"Sampai hati kau!! Apa kata tunang kau kalau kau cakap macam tu depan diorang. Kau ingat diorang akan benarkan kau pi ke lepas diorang dengar apa yang kau kata tu??"

"Sebab tu la aku taknak bagitau depa. Aku nak hampa dua tolong jaga depa untuk kami berempat. Alex, White Dragon ikut sekali?"kata Aryan

"I don't think so because...they said they wanna stay here but their minions will follow us"terang Alex.

"Okay good, tell them to take care our fiances and say sorry if something gonna happen to their minions when we go Russian"

"You don't listen to me, Aryan. You know they gonna be upset if they know the truth"Zulaikha cuba menghalang mereka dari pergi

"I have to go, Zu..you should understand why I do this job,why we do this job. You already know why..but why you ask again and again?"kata Aryan

"Because I don't want to lose you too like I lost my brother!! Abang aku ke Rahmatullah sebab terbunuh oleh mafia -mafia tu. Sejak tu aku tak mahu masuk campur even aku belajar berlawan everything. Please Aryan...please don't, you just like my brother"kata Zulaikha dengan nada merayu dengan tangisan.

"Zulaikha, aku ketua mafia. Ketua mafia yang paling digeruni oleh seluruh dunia. Di mana ada Death Killer di situlah keluarga kita berada. Darah mafia mengalir dari dalam darah kita, Zu. Lagipun dah memang tanggungjawab aku untuk mempertahankan syarikat, keluarga kita sebab aku Ketua. Aku tengah tanggung tanggungjawab yang besar, beban yang berat ada kat kedua-dua belah bahu aku, Zu."jelas Aryan kepada Zulaikha yang sedang menangis.

"I'm gonna be fine, okay? Kami akan jaga diri kami baik-baik. Janganlah risau"'Aryan cuba memujuk Zulaikha.

"Promise me something. Please don't die"kata Zulaikha kepada mereka membuatkan mereka berfikir sejenak.

"We promise"jawab mereka serentak.

"Alex, give me the information and Alexa, you know what to do, right?"arah Akmal sambil mengeluarkan semua gajet yang diperlukan.

"Zu, can you help us please?"tanya Aryan dengan nada lembut.

Zulaikha memandang Aryan tanpa mengeluarkan kata-kata.

"Esok lepas habis sekolah, ajak depa pi mall, kami tunggu kat sana. Disebabkan lusa kami bertolak, tolong kami untuk habiskan masa dengan depa sebelum kami pi Rusia"pinta Aryan. Zulaikha tidak memberi sebarang reaksi.

"Please, Zu"pujuk Ikmal.

"Fine. I'll do it but keep your promise"mereka memberikan simbol okay.

"Okay, bring your homework and we need to go to KB place"arah Aryan lalu bersedia dengan segala persediaan.

Markas KB

"Sediakan semua peralatan! Bawak semua dan masukkan ke dalam beg"arah Syahrul kepada konco-konconya.

"Aku nak cuma 20 orang saja yang tinggal kat sini. 20 orang KB dan 20 orang WD. Duk sini dan jaga keluarga kami, jaga markas kita dan jangan gatai nak berat tulang. Sapa yang berat sangat tulang tu......get ready to be punish"Akmal memberikan arahan dengan suara garaunya.

"Aryan, semua dah ready"kata Rafiq.

"Okay good. Hampa pergi dulu dengan pesawat peribadi syarikat kita, then tunggu kami dekat Markas DK pastu....."Aryan tidak sempat menghabiskan kata-katanya kerana dicelah seseorang.

4 Besties Boyzz & 4 Besties GirlzzWhere stories live. Discover now