− Oké, szóval mi a pontos terv? − tudakolta Fred és megállt a vezérlő hátsó részében.
− Engem egyelőre az érdekel, hogy hova megyünk − nézett hátra Zack, aki az irányítószékben ült, míg Ika mellette a navigátoriban foglalt helyet, ahol általában Skarlát ült, ha éppen nem olvadt össze a hajóval. Ettől a ténytől a srác mellkasa összeszorult, de uralkodott a vonásain.
Két hely maradt még, az egyikben Ivory foglalt helyet, ugyan Zephyr felajánlotta Jess-nek a másikat, aki viszont nemet intett. Ha bármi olyan történne, neki ott volt Claw, hogy vigyázzon rá, a hegyes fülű srácot viszont semmi nem védi meg, hogy a falnak csapódjon.
− Na hova megyünk virágszálam? − hajolt a lány mellé D és vigyorgott.
− A Biolicara? − kérdezett rá bizonytalanul Ivory.
− Így van! − bólintott rá lelkesen Demon.
− Oké, keresem − ütötte be Zack a nevet a kijelzőn, hamarosan a szűrőprogram fel is dobta, így kiválasztotta és utána automatikusan ráállt a koordinátára a hajó.
− Miből gondoljátok, hogy ott lesz Skarlát? − nézett a párosra hátra Ika.
− Ott kezdődött meg a geranok bukása, ott fordultunk ellenük, hogy életben maradjunk − adott választ D.
− A geranok? Ne viccelj már! − akadt fenn a soly'mai lány. − Évezredek óta felügyelet alatt vannak és nem engedik, hogy fejlett technikával rendelkezzenek azóta, amióta a galaxis elfoglalására törtek! Kizárt, hogy kivitelezni tudjanak ilyet!
− Gondolkodj már kicsit kiscsibém! − mosolygott rá Demon, Ika tekintette összeszűkült a megnevezés miatt.
− Szerintem jól jártál a cicussal − súgta oda Jess Claw-nak. − Már előre félek én milyen becenevet kapok tőle.
− Csak szemtelenkedjen veled. Megtalálom a módját, hogy apró cafatokra cincáljam! − ígérte meg genosym társa.
− Ha a kibeszélésem befejeztétek, akkor folytatnám − mosolygott rájuk D, majd visszafordult Ika felé. − Valahogy az évezredek alatt megtanulták hogyan manipuláljanak másokat, ezt bizonyítja az is, hogy genosymeket vontak irányításuk alá.
− Ez még mindig csak feltételezés − vágott vissza a lány.
− Oké, feltételezzük, hogy így van. Akkor gondolod az ott állomásozó, őket felügyelő EGE katonákkal nem tudták ugyan ezt eljátszani? Sőt talán még a segítésre is rávették őket. Így szert tehettek hajókra, fegyverekre, technikai eszközökre − sorolta Demon.
− Te ezt már akkor tudtad, vagy legalábbis sejtetted, amikor csatlakoztál hozzánk − világosodott meg Angel. − Mikor Obsidian megkérdezte kik képesek ilyenre és te megjegyezted, hogy annyira nem is hülye.
− Igen − ismerte el Hellraiser. − De csak azt ígértem meg, hogy segítek nektek, azt nem, hogy megoldom helyettetek az egészet.
− Szóval tök feleslegesen mentünk az erődhöz és került emiatt Skarlát bajba! − akadt ki Zack és emelte fel a hangját.
− Nem feleslegesen, mert ha nem kerül sor arra a beszélgetésre veled, akkor még mindig keresgethetnénk hol bujkálhatnak − világított rá egy nem elhanyagolható tényre D, és egyáltalán nem izgatta amiatt magát, hogyan is beszél vele a srác.
− Kitaláltuk volna! − dühöngött Zack és inkább előre fordult.
Jess szeretett volna odamenni hozzá és megnyugtatni, hogy nem lesz baj, de sejtette nem örülne neki. Legalábbis nem itt és most. Ránézett Claw-ra és nagyon is át tudta érezni, ami a fiában lejátszódott jelenleg. Valószínű ő is így reagál, ha ebbe a helyzetbe kerül.
YOU ARE READING
Genosym
Science FictionGenosym - Túlélés Nem vagyunk egyedül. Cain ezzel a ténnyel egy éjszakai vadászata során szembesül. Az idegen lény, Shadow, egy genosym nevű faj tagja, és a segítségét kéri a túléléshez. A srác beleegyezik, mert ezzel az ő mindennapi boldogulása is...