Túlélés - Negyvenharmadik fejezet

53 7 4
                                    

− Azért az durva, hogy a fél emberiség kihalt − nyögte Ty Fred beszámolója után, és most roppant szerencsésnek érezte magát.

− Nem ezen kéne kiakadnod! − kapta fel Ray a vizet. − Nem fogunk segítséget kapni a legyőzésükhöz! Márpedig Darknesséket elintézték, pedig ők sem kispályásak voltak. Minket is megszorongattak elég rendesen és valljuk be leginkább annak köszönhetően maradt mindenki életbe, hogy én akaratlanul felhúztam Savage-t.

− Ez igaz, de pontosan azon az éjszakán történtek miatt egyikük sem volt épp jó formában − mutatott rá Cain egy nem elhanyagolható tényre.

− Miért, mi talán rendbe jöttünk? − fordult felé dühösen, mert a benne lapuló Clawt nagyon megviselte a sok elektromosság, amit el kellett viselnie.

− Nem − ismerte el Cain és nyugodtan kezelte a lány jogos kifakadását, mert Shadow se volt jobb bőrben, mint a párja.

− Ha kapunk róluk némi információt, akkor lesz előnyünk Darkness-ékkel szemben − mutatott rá Fred, aki igyekezett katonai szemmel felmérni a helyzetet.

− De elvileg katonák is fognak nekünk segíteni, nem? − nézett rá Tyson.

− Inkább ne segítsenek − jelent meg Savage Ray mellett. − Csak útban lennének.

− Már akkor könnyebb dolgunk lenne, ha az egyiket le tudnák foglalni − ellenkezett vele Cain.

− Mire mentek Shadow ellen a katonák mikor összecsaptatok velük? − a barna genosym kérdése hallatán a srác elhúzta a száját. − Még ha ki is tudják deríteni mire képesek ezek hárman, attól még nem tudjuk meg a gyengéiket, azaz védekezni tudunk hatékonyan, de támadni nem.

− Ebben talán én segíthetek − szólalt meg idegen hang.

Harcra készen pattantak fel és fordultak az irányba, de először semmit sem láttak, majd lassan testet öltött a sötétség. Döbbenten meredtek az érkezőre, aztán összenéztek. Megbízhatnak benne? Elfogadhatják ennek az ismerős, mégis idegen genosymnek a segítségét? Van egyáltalán választásuk?

Két éjszakával később a kis csapat összegyűlt közel a pajzshoz. Mostanra megkapták azokat az információkat, amiket a katonák az elhagyott laborokban lévő gépeken találtak. Nem tudták mennyire aktuális a három mesterséges genosymről kapott információ, mert lehet az első bevetés után módosítottak rajtuk,de már teljesen máshol.

Az információk alapján tudták erősek és veszélyesek. Még kettesével sem biztos, hogy lesz esélyük legyőzni őket. Mindent meg fognak tenni, mert felfogták mi forog kockán. Hosszú órákon keresztül vitatkoztak arról mi lenne a legjobb taktika, amivel győzhetnek. De könnyen lehet éri őket meglepetés, és helyben kell valamit kitalálniuk és felhasználni leleményesen mindent, a legyőzésükhöz.

− Biztosan készen állsz? − nézett új szövetségesükre Shadow, mire a cakkos szélű ezüst szemek ellenségesen néztek rá.

− Ennél jobban nem állhatnék készen − morogta oda a fekete genosym, aki felemelte a karját és pengévé formálta.

− Nyugi Shad! − szót rá Savior. − Kellően sokat ettünk. Legjobb formában vagyunk.

− Vegyük át még egyszer a tervet − vonta magára a figyelmet Savage.

− Jaj ne már! − nyavalygott mellette piros-fehér társa. − A könyökünkön csöpög már.

− Nem érdekel! − morogta oda a barna genosym. − Ez a Demolition lesz a legnehezebb ellenfél, mert ha minden igaz sebezhetetlen. Cam-nek, Tysonnak és neki kell feltartani a végsőkig.

GenosymTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang