Otthon - Huszonötödik fejezet

11 3 0
                                    

Zack megdöbbent. Először azon, hogy egy csatahajó közeledik feléjük, hisz Ceveriktől szerzett ismeretei alapján háromszor akkora, mint egy cirkáló, amit Dark szétszedett és jóval nagyobb tűzerővel is rendelkezik.

Aztán meg azon, hogy a felnőttek nekiálltak azon vitatkozni, ki az áruló és ki nem az, mikor élesített fegyverek szegeződnek rájuk. Megbökte Zephyrt és intett a fejével, jöjjön utána, és kifejezetten örült neki, hogy nem akadékoskodott.

A vezérlő felé vezette őket futólépésben és amint a folyóson voltak elmondta, hogy segítsenek neki felemelni az űrhajót, mert ez már Skarlátnak túl nagy és összetett, hogy mindent ő irányítson.

− Nem fogják hagyni, hogy csak úgy lelépjünk − jegyezte meg a hegyes fülű, és itt nem a felnőttekre, hanem a csatahajóra értette.

− Van egy tervem − közölte és az irányítószékbe ült bele.

− Nem tetszik − vágta rá Skarlát, aki közben rácsatlakozott a rabszállító irányítórendszerére.

− Még nem is mondott semmit − értetlenkedett Zephyr.

− Hozzáértem és belenéztem a fejébe − adott magyarázatot a genosym. − Eddig is tudtam, hogy őrülten merész vagy, de ez azért túlmutat mindenen.

− Van jobb ötleted, ami még működhet is? − nézett rá a srác.

− Nincs − ismerte el a vöröske.

− Akkor indítsd a hajtóműveket! − adta a srác utasításba.

− Aye, aye Captain! − tűnt el teljesen a vezérlőpanelben a genosym.

− Elhagyjuk a légkört és féregjáratot nyitunk − tájékoztatta a többieket a tervéről Zack.

− Ez az őrült terv? Ebbe nincs semmi extra − vágott egy grimaszt Zephyr.

− Majd lesz − dörmögte Skarlát a számítógépen keresztül.

− Zephyr készítsd elő a féregjárat nyitást, Waq a pajzs irányítása a tiéd, figyeld az értékeket! Vin aktiváld a fegyverzetet! Imam a szemed a csatahajón legyen, tudni akarok mindent mit csinál! Ha csak irányt vált azt is, ha vadászokat küld ki, akkor azt! − sorolta a feladatokat Zack, mint valami gyakorlott kapitány.

− Harcolni akarsz? − A teremben minden kölyök szeme elkerekedett, de egyedül Zephyr mert megszólalni.

− Igen − mosolyodott el Zack, majd mindannyian a székeknek préselődtek.

− A hajónak nem tesz jót, ha ilyen szögben emelkedünk − adott hangot a véleményének Waq.

− Skarlát tudja mit csinál − nyugtatta meg az ember srác, de nem igazán akarták neki elhinni. − Pajzs aktív?

− Pajzs aktív! − és Waq a hologram kijelzőn megnyomott néhány gombot, majd állított az értékeken. Ziar mindenre gondolva kiképezte őket, ha magukra maradnának és irányítani kellene a hajót.

− Fegyverzet aktív? − faggatta tovább rögtönzött legénységét Zack.

− Fegyverzet aktív!

− Hogy áll a féregjárat generátor?

− Kell még neki pár perc. Hova akarsz menni? A bolygódra? Arra a Föld nevűre? − nézett rá Zephyr.

− Nem. Eddig nem piszkálták őket, mert úgy tűnik csak a nagynénémet akarják megölni, és nem is keverném bele őket − rázta meg a fejét határozottan Zack, többit már csak gondolatban tette hozzá. ~ Bocs apa, de amíg ennek nincs vége nem mehetünk haza.

GenosymTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang