Eredet - Huszonhetedik fejezet

13 2 0
                                    

− Merre megyünk? − tette fel a kérdést Tyson, amikor elértek egy hármas kereszteződéshez.

− Arra − mutatott a bal oldali folyosóra Zack.

− Miért arra?

− Hát akkor menjünk arra − vont vállat a srác és a másik irány felé fordult.

− Döntsd már el! − A nagydarab férfi kapott a fiatalabbtól egy nem épp kedves pillantást, hisz nem ő kötött bele az előbb az első kiválasztott irányba.

− Szavazzunk! − ajánlotta Skarlát. − Mindenki azt a kezét emelje fel, amelyik irányba menni akar.

Egyedül Tyson emelte a jobbját, hárman pedig a balt. Amikor a férfi a genosymjára nézett az csak megvonta a vállát, hogy ez így alakult.

− Jól van, akkor menjünk arra − törődött bele a szavazásba Tyson, így elindultak arra.

Sokáig csak szimpla folyóson haladtak, aztán egy elválasztó ajtóhoz értek. Jobbra mellette egy panel, hasonló, mint aminek a segítségével a zen nyitotta ki számukra azt a termet, ahol Twilight várakozott rájuk.

− Skarlát? − fordult felé Zack.

− Intézem − lépett oda a vörös genosym, kezét rátette az olvasóra és közben rá is kapcsolódott.

Egy-két pillanattal később már szisszent is az ajtó, majd lassan nyílni kezdett, Skarlát elvigyorodott, mire kapott két kérdő pillantást is.

− Ez a kísérleti zóna az adatbank szerint – tájékoztatott mindenkit.

− Térkép is van hozzá? − tudakolta Cam.

− Csak ehhez a blokkhoz. Ugyan össze vannak kapcsolva az egyes egységek, ugyanakkor szét is vannak szeparálva a könnyebb irányítás miatt. Meg így nem hal meg a teljes rendszer, ha egy valamilyen oknál fogva kiesik.

− Egy igen is megtette volna a kiselőadás helyett − lépett át az ajtó magas küszöbén Tyson elsőként.

Camouflage követte, Skarlát viszont nem túl kedves pillantással illette a hátát. Zack legyintett egyet, hogy ne foglalkozzon vele. Miután ők is átléptek, a vörös genosym visszazárta az ajtót.

− Mik vannak itt? − akarta tudni Tyson.

− Minden féle, mi érdekel? − kérdezett vissza Skarlát.

− Fegyverek? − fordult hátra a vörös hajú férfi.

− Azok hátrébb lesznek, de addig is akad itt néhány érdekesség − azzal az ifjú genosym már meg is állt egy ajtó előtt, amit aztán kinyitott.

Kíváncsian léptek be utána. A helyiséget kisebb-nagyobb ketrecekkel és tárolókkal pakolták tele és mindegyikben lapult valamilyen állat. Akadt szőrös és csupasz is. Mindegyik elé egy digitális kijelzőt helyeztek, ami információkkal szolgált az adott lényről és a vele folytatott kísérletekről.

− Mit tesztelhetnek velük? Kozmetikumokat? − gondolkodott hangosan Tyson.

− Feltétlen! − vágta rá szarkasztikusan Skarlát. − Midnight pont úgy néz ki, mint aki rászorul néhány kenceficére.

Zack elvigyorodott a válasz hallatán, Ty viszont nem értékelte ezt a fajta hozzáállást. Viszont Camre sem számíthatott, mert genosym társa inkább hátat fordított, hogy elrejtse a mosolyát.

− Sosem tudhatod − morogta aztán sértetten a férfi és visszafordult a ketrecek felé.

− Én inkább mérgekre tippelek − jegyezte meg Camouflage és életre keltette az egyik kijelzőt, amin el is olvasott néhány adatot. − A többségük...

GenosymМесто, где живут истории. Откройте их для себя