− Hmm − morfondírozott hangosan D. − Hova mennél, ha egyszer már legyőztek, de visszatérnél bosszút állni?
− Ugyanoda ahol elvertek − válaszolt neki Zack bár gyanította nem konkrét kérdésnek szánta az ősgenosym.
− Az ostobaság lenne! − horkant fel Demon.
− Miért? − nézett rá a srác.
− Mert ott keresnének először − és úgy nézett Zackre, mintha hülye lenne.
− Ez az! Pont ezért nem fog senki odamenni, mert feltételezi, nem vagy annyira hülye, hogy visszamenj! Amúgy is olyan helyen lehet a legjobban elbújni, ahol szem előtt vagy − érvelt a maga igaza mellett az ifjú.
− Az első meglátásod elgondolkodtató, de a másikat nem igazán tudom elképzelni − meredt maga elé Hellraiser.
− Mondok egy rém egyszerű példát. Van egy piac, ahol rengeteg ember megfordul és bárki észreveheti, ha netán tiltott dologgal kereskedsz − D bólintott, hogy eddig világos. − Ugyanakkor megteheted, hogy üzletelsz vele, mert senki nem fog furcsán nézni rád, hisz a piac ezért van.
− Cseles, de veszélyes. Viszont a tömeg miatt könnyen el lehet tűnni. Okos. Megyünk! − állt fel Demon, a srác követte.
− Hova? − tudakolta közben.
− A Földre − közölte D, és még mielőtt Zack tiltakozhatott volna egyszerűen magába húzta. − Picur elviszem a vakarcsot, szükségem lesz a képességére.
− Nem mondom, hogy örülök neki, de ha ezzel megmentheted a fiú genosym társát, akkor legyen.
− Vigyázni fogok rá! − ígérte meg egy mosoly kíséretében Hellraiser, majd a vállán ülő kis feketét a karjára vette és látszólag magába olvasztotta, a következő pillanatban eltűnt.
− Parancsnok a Deus X-ről üzenet érkezett − fordult a rádiós hátra a parancsnoki szék felé.
− Éspedig? − nézett rá a tiszt.
− Valaki Shelter Citybe teleportált − közölte tiszt. − Kérdezik, hogy mi a parancs?
− Egyelőre semmi, várunk és figyelünk − adta utasításba, intett, hogy adják tovább a parancsot. − Vagy ez az ősi genosym érkezett a Földre, akiről az ifjak beszámoltak, vagy Ivory magiszter. Bár ő megtehette volna azt, hogy előbb kapcsolatban lép velünk és utána ide nyit portált.
− Biztos bölcs dolog várni? − fordult felé a helyettese.
− Ha ez a Hellraiser jött ide, akkor lehet csak a fiút hozta haza, akinek viszont van annyi esze, hogy fel fogja venni velünk a kapcsolatot, mert nem akarja, hogy az otthonát megtámadjuk emiatt. Szintén ez a helyzet akkor is, ha Ivory magiszter érkezett a városba.
− És, ha nem jelentkeznek? − nézett rá a tiszt kétkedő arcot vágva.
− Akkor néhány óra múlva mi fogjuk hívni őket és közölni mire számíthatnak.
A helyettese bólintott, láthatóan ennyi elégnek bizonyult, hogy megnyugodjon. Feleslegesen nem akart támadni, és kiirtani egy teljes városnyi embert és a velük lévő genosymeket. Ugyanakkor megkockáztatni, hogy úgy csinálnak, mintha semmi nem történt volna, nem lett volna bölcs dolog.
− Elment az eszed! − fordult szembe Zack D-vel, amint kiszabadult, és szó szerint rákiabált. − Azt hiszed nem fogják észrevenni?
− Majd küldünk nekik rádióüzenetet − legyintette le az őgenosym és körbenézett, hogy bemérje merre kell indulniuk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Genosym
Fiksi IlmiahGenosym - Túlélés Nem vagyunk egyedül. Cain ezzel a ténnyel egy éjszakai vadászata során szembesül. Az idegen lény, Shadow, egy genosym nevű faj tagja, és a segítségét kéri a túléléshez. A srác beleegyezik, mert ezzel az ő mindennapi boldogulása is...