Ziar magában úgy számolt, hogy legalább három-négy óra, míg Ferguson megfordul és messze nem biztos, hogy még a mai napra összehozza a találkozót a fejessel. Így ennek megfelelően tervezte be az italok adagolását.
Mellette szólt, hogy a shy'marik kifejezetten jól bírták az italt. Ehhez jött még hozzá, hogy vele volt Dark Blade, aki igencsak csendesnek bizonyult. Nem mintha nagyon sokat hallotta volna beszélni, de felkészült egyfajta folyamatos morgásra megjegyzések formájában.
~ Itt vagy? − tudakolta Ziar.
~ Ha rajtam múlt volna, már ott lennénk, mert követem a kis haverodat minden gond nélkül.
~ Nem egy türelmes típus vagy, igaz? − kérdezett ár az ex bérgyilkos, de nem kapott választ. ~ Nem mindig az erőszakos megoldás a célravezető.
~ Nekem eddig bevált, és te is hosszú évtizedeken át azzal kerested meg a betevődet. Így nem értem mi a problémád.
~ Igen, azzal kerestem meg, de soha nem ajtóstul rontottam a házba, hanem türelemmel kivártam a megfelelő pillanatot a lecsapáshoz. Soha nem kaptak el, és soha nem úgy kellett kiverekednem magam, hogy aztán eltűnhessek a nyílt utcán. Mindig messze jártam már mire feltűnt bárkinek, hogy a célpontom halott.
~ Mindenkinek más okoz örömöt − vágott vissza Dark.
~ Igazad van. − Emelte ajkához a poharat Ziar.
Aztán úgy fordult körbenézni, hogy a fal mellett lévő alakra is vessen egy futó pillantást. Ennyi is bőven elég volt számára. Gyakorlott szeme felmérte a másiknál lévő fegyvereket. Két tőr, lézeres lőfegyver. Legalábbis ennyit biztosan elkönyvelhetett.
Nem verőember, sokkal inkább informátor, aki szükség esetén vágja csak el bárki torkát. Az ilyennel vigyázni kell, szeretik a pengéiket méregbe mártani, hogy ha csak sebezni tudnak, akkor is holtan végezze az illető.
~ Nem kell tartanod a mérgektől, a legtöbbet tudja a fajtám hatástalanítani − biztosította róla Dark Blade.
~ A legtöbbet, de van néhány kivétel, igaz? − utalt arra, ami Ray és Savage elméjét is őrületbe kergette.
~ Azok kombinált, mesterségesen mutált mérgek vagy pedig... − és itt elhallgatott a fejvadász.
~ Vagy pedig? − nógatta a folytatásra Ziar, mert egyértelműen rájött a másik valamire.
~ Másik genosym szervezete termeli − fejezte be Dark a mondatot.
Savage-nek is lett egy ilyen képessége, és még nagyon is emlékezett rá, hogy milyen égő, maró érzést hagyott mikor kapcsolatba került vele a teste, amit nehezen is tudott regenerálni. Lehetséges volna, hogy a mechanikus végtagokat olyan folyadékkal töltik meg, amibe egy genosym mérgét keverik? De kiét? Ki állhat mögötte?
A legtöbb fajtársa a Földön van, akik nem, azokból ő maga vadászott le jó néhányat, megbízás alapján. Egyikük sem kispályás volt, mindegyikük erős és kiváló harcos. Milyen okból akarta valaki, hogy kiiktatásra kerüljenek?
~ Gondolod? − jutott Ziar is ugyan erre a következtetésre.
~ Nem tudom, de nem zárhatom ki a lehetőségét.
~ Ostobaság lenne − értett egyet a shy'mari. ~ Megjött Ferguson!
~ Ha ennek vége, akkor megeszem! − fogadta meg Dark, mire Ziar jót kuncogott magában.
~ Ahogy gondolod − válaszolt aztán.
− Visszaértem Ziar − jelentette ki a nyilvánvaló tényt a férfi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Genosym
Fiksi IlmiahGenosym - Túlélés Nem vagyunk egyedül. Cain ezzel a ténnyel egy éjszakai vadászata során szembesül. Az idegen lény, Shadow, egy genosym nevű faj tagja, és a segítségét kéri a túléléshez. A srác beleegyezik, mert ezzel az ő mindennapi boldogulása is...