24 - Amintiri

489 31 2
                                    

- Si, ia zi-mi... Cum ai dat peste Javier? ma intreaba Daiana plina de dorinta de a stii toate detaliile.

- Bine spus. Chiar am dat peste el!

- Adica? intreaba incruntandu-se putin si lasand capul intr-o parte.

-Am dat la propriu peste el. O data in aeroport, o data langa cafenea....

- Si de Sergio cum ai scapat?

Daiana nu stia ca Sergio ma batea si ca el a fost calaul ce si-a pus oamenii sa ne omoare parintii.
Daca era acum liber, cel mai probabil mergea la el si-l omora cu mainile goale.

- Paai.... Sergio incepea sa fie din ce in ce mai agresiv cu mine.

- Stai! Ce? Mai agresiv? ma intreaba oarecum socata si enervata.

- Da... Ma lovea din orice. A inceput cu cuvinte dure asupra mea, continuand cu palme si.....

Nu apuc sa mai spun nimic pentru ca usa camerei in care eram doar eu si Daiana se deschide usor.
Javier isi strecoara capul prin crapatura usii si apoi paseste spre patul unde eram eu si sora mea asezate.
Se pune in spatele meu si imi maseaza umerii, apoi imi saruta umarul stang.

- Si de la palme a ajuns sa o bage in spital, spune Javier.

Ochii Daianei se facusera nergii ca noaptea, obrajii ii erau rosii ca focul si scotea flacari pe nas.

- Dobitocul ala a indraznit sa te atinga? intreaba ea nervoasa.

Incuviintez din cap si ma sterg la ochi.
Chiar daca Sergio era un nemernic fara masura, am stat cu el timp de 2 ani. In acei 2 ani nu stiam ca poate fi asasinul familiei mele.

- Acum e la Penitenciarul Newtross. El nu mai poate face nimic, spune Javier.

- Javier, ai vazut si tu ca inca are putere, chiar si din inchisoare, il corectez eu.

- La ce va referiti? auzim vocea lui Daiana.

- In urma cu ceva timp l-au atac pe Javier oamenii lui.

- Doamne, nu pot sa cred.

Daiana era chiar uimita de ceea ce ii povesteam.

- Si cum ati ajuns sa fiti impreuna?

- Dupa ce Sergio a batut-o de a bagat-o in coma pentru cateva ore, mi-am pus oamenii sa-l caute si sa-l bage in inchisoare. Cat timp ea a fost internata, am stat non-stop langa ea. Am convins-o sa iesim la cina, suc, plimbare si toate lucrurile posibile care le fac doi oameni pentru a se cunoaste mai bine.

- Javier cum e un gentil, m-a facut sa ma indragostesc de el pana peste cap.

Javier chicoteste usor, iar eu imi las capul pe umarul lui. Pe chipul Daianei se asterne un zambet de fericire.

- Ma bucur atat de mult ca v-ati gasit unul pe altul. Sunteti adorabili impreuna.

Are dreptate, suntem adorabili.

- Si cat timp va sta Sergio inchis pentru violenta domestica? intreaba Daiana.

- Nu e inchis numai pentru violenta domestica. Crima, coruptie, trafic de droguri si lista continua, spune Javier.

- Crima? intreaba ea.

Javier incuviinteaza din cap si se uita la mine.

- Sergio a....

Fac o pauza si imi las capul in jos.

- A pus oamenii aia sa ne omoare parintii, spun cu jumatate de gura.

Daiana ramane cu gura cascata si fara cuvinte.
Ochii incepusera sa ma usture si sa mi se umezeasca.
Javier ma strange in brate si ma saruta pe cap.

- De ce? intreaba Daiana.

- Nu stim inca, dar oamenii mei investigheaza, spune Javier.

Linistea isi face simtita prezenta.
Printr-o miscare rapida, Daiana ridica capul si il fixeaza cu ochii pe Javier.

- Cu ce te ocupi? De ce ai atatea informatii despre oameni. De unde?

- Daiana, nu..... spun eu.

- Intr-un fel sau altul tot va afla. Mai bine acum.

- Ce sa aflu? Spuneti-mi odata!

- Sunt pasionat de arme.

- Si ce e rau in asta? intreaba ea.

- Trafic de arme, Daiana. Asta face Javier.

Daiana se face alba la fata.

- Chiar daca ma ocup cu asta, vreau sa stii ca Ellie e in siguranta. Nu-i voi face nimic rau si o voi proteja cu propia mea viata.

Daiana se uita usor incruntat la Javier.

- Daiana poate tu nu-l crezi, dar eu am incredere in el. Stiu ca nu imi va face niciun rau.

- La fel ca si Sergio.... spune ea.

- Daca nu ai incredere in el, ai in mine. Sunt foarte diferiti unu de celalalt. Te rog, crede-ma.

- Ok, am incredere ca nu vei pati nimic. Dar, tu, Javier ai face bine sa ai grija de ea altfel ai dat de Dracu!

Javier isi pune doua degete la tampla si o saluta ca in armata.

- Sa traiti, am inteles!

- Ok, daca am clarificat asta, eu merg.afara.

Daiana iese pe usa si ma lasa singura cu Javier.

- Crezi ca se va impotrivi relatiei noastre? ma intreaba tragandu-ma in bratele lui.

- Nu. E putin dura acum, dar se va inmuia imediat ce va vedea cat de bun esti cu mine. Plus ca sunt fata mare acum si pot lua singura decizile. Eu hotarasc cine sta langa mine si cine nu.

Javier ma saruta pe crestetul capului si se lasa pe spate.
Ma intorc cu fata spre el si ma laa pe abdomenul lui.
Fetele noastre erau apropiate si imi las gura intredeschisa.
Javier se repezeste asupra buzelor si ma musca incet de ele.

- Le-as manca! spune el.

- Mmm, si daca le mananci eu cu ce te mai sarut?

Imi las capul inspre gat si il sarut apasat, apoi urc spre maxilar, ajung la lobul urechii si il strang intre buze.
Ii las lobul in pace si mers spre buzele lui.
Ne pierdem intr-un sarut pasional si uitam de timp.
Intr-un final ne despartim si respiram.

- Ca sa nu uit, maine incepi antrenamentele, imi spune.

- Cu ce incep?

- Foc de arme.

- Si cine ma antreneaza?

- Eu!

"₩"

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum