22 - Priveşte şi învaţă

687 32 1
                                    

- In sfarsit in patul meu! spune Javier aruncadu-se pe pat. Hai langa mine si la culcare! Maine va fi Iadul pe Pamant la antrenamente.

Merg taras pana la pat si ma asez la picioarele lui Javier. Imi scot bluza si sutienul si le arunc spre el, semn ca am nevoie de ajutor pentru pantaloni.
Javier se ridica in capul oaselor, apoi se pune in fata mea si ma dezbraca.
Ma intind dupa tricoul in care obosnuiesc sa dorm, dar Javier ma opreste.

- Vreau sa-ti simt doar pielea. Dormi azi asa.

- Orice pentru tine!

Javier se aseaza langa mine tragandu-si perna sub cap, iar eu imi asez capul pe pieptul lui.
Inchid ochii si simt cum somnul ma cuprinde.

Urmatoarea zi ma trezesc inaintea lui Javier. Ma ridic in fund si imi trec o mana prin par.
Ma uit spre geam si soarele era sus pe cer.
Javier isi trece un deget pe spatele meu facandu-mi pielea ca de gaina.

- Neata', razboinicule! spun si ii zambesc.

- Mmmh! 'Neata, printeso! Dus?

- Crezi ca te pot refuza?

- Mai intai, da-mi un pupic dulce si apoi la dus.

Ma intind inapoi si il sarut de nenumarate ori pe toata fata.

- Poti sa mergi pana la baie sau te iau in brate?

Imi intind mainile in aer semn ca vreau sa ma ia in brate, iar eu ma ia ca pe un copil mic.
Ma tine intr-o mana si intra cu mine in baie. Da drumul la apa, iar aburii pun stapanire pe incapere.
Javier ia gelul de dus si il freaca intre palme, apoi imi maseaza fiecare parte a corpului.
Dupa ce termina cu corpul, ia samponul si face la fel si cu parul.
Ii iau exemplul si il spal la fel de atent.
Ne limpezim de spuma, iar Javier se intinde dupa halatul meu de baie si 2 prosopate, unul pentru parul meu si unul pentru el.
Imi sterge parul usor si imi infasoara prosopul in jurul capului, apoi isi pune si el prosopul la talie.

- Stai aici ca iti aduc eu hainele, imi spune facand semn spre pat.

Ma asez cuminte pe pat si astept sa vina Javier cu hainele.

- Asa.... Astea sunt ale tale, iar astea ale mele.

Imi adusese o pereche de boxeri negrii, o bustiera neagra, o pereche de pantaloni sport Adidas gri si un tricou alb tot de la Adidas.
El isi alesese tot ceva sport.

- Si adidasi? il intreb.

- Adica adidas! ma corecteaza el.

Incepem sa radem in timp ce el imi aduce incaltarea.
Dupa ce ne incaltam, mergem in bucatarie. Vreau sa ma apropii de fructe ca sa le tai, dar Javier ma impiedica.

- Nu si azi. Azi eu te servesc pe tine.

Ia doua boluri de sticla si pune in ele capsuni, banane, kiwi, ananas si putin mar.
Imi intinde un bol si o furculita si incep sa mananc.

- Azi iti voi arata cam cum va arata antrenamentul tau dupa ce scapi de ghips.

- Abia astept sa scap de dracia asta. Nu pot face nimic de el.

Terminam de mancat si mergem spre sala de forte.
Spatioasa, cu cativa saci de box prinsi in tavan de o sina, pe jos era un covor gros din burete rosu, 5 benzi de alergat, 10 biciclete, gantere de diferite greutati, corzi de sarit si multe alte aparate pentru antrenamente.

- Poti sta unde doresti, dar sa fi cu ochii pe mine, imi spune.

- O intrebare... De ce atatea aparate de acelasi tip doar pentru o persoana?

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum