59 - O întâlnire neașteptată.

160 15 6
                                    

- Unde crezi ca pleci? Puti a alcool si nu numai! Cand ai facut ultimul dus? se amuza Josh pe seama mea.

- Ha ha!

Ma indrept spre baie si las apa sa curga pana se umple cada.
Ma bag in ea si ma las cuprins de caldura apei si usor usor ma ia moleseala.

Inchid putin ochii. Doar nu adorm.

Ma tot gandeam la intalnirea cu micuta mea si cu copilasul meu.

Sper ca nu au patit nimic si ca nu duc lipsa de ceva.

Trebuie sa ii explic ce s-a intamplat in club! Nu vreau sa ma urasca toata viata si Nando sa creada despre mine tot ce e mai rau.

*

Incep sa tremur. M-a cuprins frigul.
Deschid ochii si eram inca in cada. Ma uit la ceasul telefonului si vad ca este ora 12:00 noaptea.

Doamne.... Am adormit. Drace!

Ma ridic si dau cu putina apa calda, apoi ies, ma sterg si ma imbrac.

Ar trebui sa mananc ceva. Mi-e foame de la atata apa.

Cand cobor scarile spre bucatarie, ma intalnesc cu Kelly si Amy.

- Daca ai de gand sa iei alta sticla de tarie, ia-ti gandul! Le-am aruncat pe toate, spune Amy.

- Nu! Cobor sa mananc ceva. Mi-e foame.

Cele doua se uita mirate una la alta, apoi zambesc fericite si imi sar in brate.

- Inseamna ca ai primit vestea! spune Kelly. Hai, iti facem noi ceva de mancare.

Ajungem in bucatarie, iar Kelly imi toarna un suc natural de portocale.

Amy isi pregateste ingredientele si din cate vad, pare a face clatite.

- Maine dimineata vreau sa merg la aeroport. Cel tarziu poi-maine voi pleca dupa Ellie.

- Cum vrei tu! Dar asta bineinteles ca se va intampla doar daca mananci tot! spune Kelly.

- Da, mami!

Fara sa observ, Kelly facuse o salata de fructe si mi-o intinde in fata.
Ma uit la ea si fata ei nu parea prea prietenoasa asa ca nu comentez nimic si incep sa mananc.
Dupa ce termin fructele, Amy imi intinde o farfurie cu cel putin 4 clatite cu miere.

- Nu uita ce ai spus, adauga Kelly.

- Vreti sa ma ingrasati?

- Poftim? Tu nu te vezi? Esti piele si os! Termina cu prostiile astea si mananca tot, altfel nu pleci nici unde! Avem pe cine sa trimitem dupa Ellie. Hai, mananca!

Nu mai ripostez si incep sa mananc.
Una, doua, trei.... Mananc si jumatate din cea de a 4-a si ma opresc.

- Nu mai pot! Se compenseaza daca mai beau un pahar de suc? Chiar nu mai pot! O sa vomit daca mai bag o bucata de clatita in gura, spun agitat.

Cele doua incep sa rada si se uita la mine.

- Bine, gata. Am inteles! Poftim sucul, spune Amy si imi intinde paharul plin ochi.

- Haideti la culcare! E tarziu deja si maine vreau sa plec la prima ora. Poate gasesc un bilet pe seara.

*

Ma uit la ceas si vad ca e ora 8:00 dimineata. Nu dormisem toata noaptea de emotii.
Ma ridic din pat si merg la baie ca sa fac dus.
Dau drumul la apa, ma bag sub dus si incep sa ma spal atent pe umerii bine lucrati, bratele musculoase, abdomenul bine conturat si picioarele lucrate frumos.
( Fetelor, asta e pentru noi, sa ne clatim mintea cu imaginea personajului; nu e narcisist :)) )

Ma clatesc, apoi ies si ma sterg de un prosop si ma imbrac in halatul de baie.
Ies din baie si ma indrept spre masa de machiaj a micutei mele. Iau feonul si incep sa imi usuc parul, il aranjez putin, apoi ma imbrac.
O pereche de blugi, un trocou si o vesta. Ma incalt in AIRMAX-ul cumparat de Ellie, iau cheile de la masina de pe masuta de langa pat si ies din camera.
Pe scari, dau nas in nas cu Brian.

- Mananci cu mine? ma intreaba obsedatul de tatuaje.

Mi-a cam plans stomacul de foame.

- Da. De ce nu?

Continuam sa coboram scarile si cand ajungem jos, simt ca ma gadila ceva pe nas.
Stranut sanatos si cand intram in bucatarie, Josh gatea.

- Te-a lovit raceala? ma intreaba Josh.

- Sper ca nu! Nu vreau sa ma lege Kelly de pat, spun si chicotim toti trei. Ce faci acolo de mancare?

- Supa de pui, care e gata!

Ma servesc singur si ma asez la masa.
Aburi ieseau din supa ca si cum ar fii lava.
Iau o gura si direct ma ard.

Fuu. Doare.

Nu am timp de pierdut. O mananc asa fierbinte cum e.
Dupa ce termin, pun farfuria in masina de spalat vase si imi iau un pahar pentru a imi turna suc.

Beau o gura si cand ma uit la ceas, vad ca e deja ora 9:30.
Ma ridic brusc de la masa si o iau la fuga.

- Baieti, vorbim mai tarziu.

Iau si paharul cu mine fara sa vreau.

Ah... Nu ma mai intorc. Il las aici jos ca il vede cineva si il ia

Ma urc in masina si cand pornesc motorul, stranut din nou.
Apas pe acceleratie si opresc abia la aeroport.
Parchez masina langa un BMW X6 visiniu.
Opresc motorul si ma dau jos.
Proprietarul BMW-ului face si el acelasi lucru. Nu ma uit prea bine si plec in treaba mea.

- Javier?

Vocea asta!

Nu imi trebuia o confirmare. Stiam ca ea era.
Ii sar in brate si o pup apasat.
Ma strange si ea in brate si imi raspunde la pupat.

- Mama, ce faci aici? Credeam ca esti prin Asia! Tata! spun bucuros si ii sar in brate.

- Fiul nostru! spune tata mandru. Am plecat de acolo. Probleme...

- Am inteles, spun si stranut.

- Puiul lui mami, ai racit? intreaba mama ingrijorata.

Am dormit cateva ore bune in apa rece. Nu m-as mira.

"∆"

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum