Imbracata intr-o rochie eleganta, pana deasupra de genunghi, de culoare neagra, cu bretele subtiri, o pereche de pantofi cu toc inalt de la Loubutin, parul prins intr-o coada, machiaj de seara, dar nu foarte strident.
Iau genta, mi-o pun pe umar si pornesc spre restaurantul unde am hotarat sa ma vad cu Darius.
Pornesc motorul masinii si aspas acceleratia.
Ajung de indata in parcarea restaurantului si cand ajung la intrare un domn inalt ma opreste.- Aveti rezervare? ma intreaba acesta.
- Masa 8, ii raspund scurt.
Acesta ma conduce pana la masa, unde il gasesc pe Darius imbracat intr-un costum negru, la cravata.
- La 4 ace! Exact cum ma asteptam, ii spun si il pup pe obraz.
- Iar, tu.... Fuu... Al naibii de sexy! spune tragandu-mi scaunul.
Ne asezam si chelnerul isi face aparitia imediat.
- Un vin din anul 1961? ne intraba acesta.
- Mai intai sa ne comandam ceva de mancare, apoi vorbim de vin, ii spun zambindu-i cald.
Acesta ne intinde meniurile si dupa cateva minute de nehotarare, comandam amandoi acelasi fel de macare.
- In acest caz, va recomand un vin mai batran. 1895, cel mai bun pentru acest fel de mancare.
Acesta se retrage spunandu-ne ca ne aduce imediat sa-l gustam. Intre timp, eu si Darius am schimbat diferite pareri despre haine, mancare, locul de unde sunt eu si tara lui.
Tararul chelner apare din nou, de data aceasta cu o sticla de vin in mana. O desface in fata noastra si ii toarna in pahar lui Darius.
Intind mana, semn ca vreau eu sa-l gust, iar acesta mirat, dar fara grai, mi-l inmaneaza.
Gust din licoarea rosiatica, iar gustul amar si aromat isi face traba, gadilandu-mi papilele gustative.- O alegere mai buna nici ca se putea. Pe acesta il vrem, ii spun, iar el toarna in ambele pahare.
Pleaca spunandu-ne ca mancarea va fi gata intr-o jumatate de ora.
- Nu stiam ca te pricepi la vinuri, spune Darius band din paharul lui.
- Nu ma pricep, spun si bufnim amandoi in ras. Nu m-am priceput niciodata, dar mi-a placut la gust si l-am vrut pe asta.
Darius continua sa rada de mine.
Bem tot paharul si ne turnam altul.
Intre timp am mai discutat despre relatia mea cu Raluca, despre Nando care e cu fratele lui Darius, despre afaceri si la final despre Javier.
Exact in momentul in care vroiam sa-i spun ca mi-e tare dor de el, apare chelnerul cu mancarea, punandu-ne in fata fiecaruia.
Inainte sa ma apuc sa mananc, imi mai pun un pahar de vin si il beau pe nerasuflate, apoi torn altul si incep sa mananc.
Dupa ce termin, simt ca in spatele meu sta un trup masculin. Ma intorc si il vad pe Javier.
- Ce cauti aici? Ma urmaresti? il intreb ridicandu-ma de pe scaun.
- Ellie, asculta-ma putin!
- Ti-am spus de nenumarate ori sa ma lasi in pace! Vrei sa fug din nou de tine si sa nu ma mai gasesti niciodata? Asta vrei?
- Ellie! Taci macar o data in fata mea si asculta-ma! spune ridicand vocea destul de tare.
Ma postez in fata lui cu mainile incrucisate si astept sa spuna ce are de zis.
- Sora ta, Daiana, a suferit un accident mortal!
Poftim? Daiana? Ce? Nu! Nu se poate!
- Nu as glumi cu asa ceva, Ellie! spune pe urma.
Lacrimile isi fac de cap, curgand ca un rau pe obrajii mei palizi.
Imi iau geanta grabita de pe scaun si dau sa fug spre iesire, dar privirea lui Darius ma opreste.
- Du-te linistita! voi avea eu grija de Nandito! imi spune.
- Trebuie sa ajung de urgenta in Anglia... Te implor, ai grija de el 2-3 zile pana ma intorc dupa el!
Il vad pe Javier incordat si stiu ca nu ii convine ca copilul lui ramane cu un strain, dar nu am de gand sa ii dau apa la moara.
Fugim amandoi spre iesirea restaurantului si cand ajungem in parcare, constat ca el nu are masina.
- Umblu cu taxiurile!
Ii fac semn sa urce in masina mea si nu sta pe ganduri. Trantim usile, pornesc motorul masinii si apas acceleratia la maxim.
Iesim cu greu din oras, fiind aglomerat si mergand toti bara la bara.
La iesirea din oras, pe camp, nu stau pe ganduri si merg cu 250 km/h.- Ellie, usor! Mirosi a alcool si nu vreau sa se intample ceva!
- Javier, taci! Nu vreau sa aud nimic! Esti in masina asta doar pentru ca e vorba despre sora mea, altfel erai dat dracului de mult timp! ii spun privindu-l in ochi.
Cand imi intorc capul spre parbriz, un animal mic, sare in drum facandu-ma sa trag de volan spre stanga.
Intram pe camp si simt cum masina se rastoarna de cateva ori, lovindu-ma brutal de volan si tot ce ma inconjura.
Cand masina se opreste, ma uit in jur si vad totul cu susul in jos. Javier era inconstient, iar mie mi se scurgea pe fara sangele cald.
Ochii ma lasau si simt cum pierd contactul cu realitatea."∆"
CITEȘTI
Abisul iubirii
RomanceEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...