- Nu mai rade si explica-mi! spun iritat de rasul lui zgomotos.
- Nu....ma....pot abtine, continua Christpher sa rada.
Il las sa se calmeze si astept explicatii de la el.
Pana sa se calmeze el, iese doctorul din salon si sar ca si ars de pe scaun.
- Cum e? il intreb pe acesta.
- E ok, dar va mai sta in spital sub observatie cateva zile. Puteti intra cand doriti la tanara Ellie.
Ii multumesc si nu mai stau pe ganduri, intru direct.
In salon o gasesc pe Ellie in aceeasi pozitie. Ma duc spre ea si ii zambesc timid asezandu-ma pe scaun.
- Buna, ii spun soptind.
- Cum e cel mic? Doctorul nu mi-a spus prea multe ca sa nu ma agit, spune ea.
- E bine, dar trebuie sa stea in acest incubator pana hotaraste doctorul ca avem voie sa-l scoatem.
Eliie atinge usor incubatorul, zambeste usor si ii dau lacrimile.
Ma uit la ea speriat si ma apropriu, dar ma opreste verbal.
- Sunt de fericire, de emotie...
Ah, m-am calmat.
Ziua trece foarte repede. Chiar nu realizasem cum a trecut timpul, dar stiam ca pe seara trebuie sa ma intorc la hotel sa fac un dus si sa ma schimb.
Doamne, duhnesc ca um sconcs...
- Du-te la hotel, iubitule. Daca am nevoie de ceva sunt asistentele aici.
- Ma suni de urgenta! spun impunator.
O sarut usor pe frunte, apoi pe gura si ma desprind de ea, iesind din salon si parasind spitalul.
Ma urc intr-un taxi si cu Christopher si inainte sa ajungem la hotel ii reamintesc ca are sa-mi dea o explicatie.
- M-ai facut sa rad copios, serios! chicoteste el. Stai linistit! Chiar daca esti un barbat aratos si ai un "poponet" bombat, nu ma atragi nici tu. Sunt fidel!
Ce?
- Am pe cineva, dar nu este cu mine aici, continua el sa spuna.
- Ok......spun surprins.
Taxiul ajunge la hotel, ma dau jos si platesc.
Chiar inainte sa intru in hotel, telefonul imi suna. Il scot din buzunar si vad ca apelantul este chiar Joshua.- Da Josh?
-Straine, am ajuns la aeroportul din Maldive. La ce hotel sa venim?
Ii explic unde si cum sa ajunga, iar pana atunci eu le asigur camerele de cazare.
Merg sus in camera mea si ma bag direct in dus.* Perspectiva lui Ellie
Stau cu cel mic in brate si il alaptez, dar suntem deranjati de o bataie usoara in usa.
- Da? spun si cu usa intredeschisa apare capul lui Brian.
- Se poate sau deranajam?
Rad usor de emotii si ii poftesc inauntru pe toti.
Kelly, Amy, Josh, Brian, Asiiah, Danaia, Ojo, Mark, Joanna, Andrew si nu in ultimul rand pe Christopher si glaciarul meu, Javier.Toti au cate un buchet de flori si plase de cadou.
Ii pup pe fiecare in parte, apoi il las pe cel mic in pat si asez florile cum si pe unde pot.
- Mi-ati facut o surpriza superba, spun cu lacrimi in ochi de fericire.
Ii vad pe toti in jurul copilului meu facandu-l sa rada.
- Eu sunt nas si cu asta am spus tot, il auzim pe Brian spunand cu mana dreapta in aer facandu-ne pe toti sa radem.
- Nici nu puteam gasi unul mai potrivit, il aud pe Javier.
- Dar totusi, cum il va chemat pe acest mic ghemotoc? intreaba Amy.
Ma uit spre Javier si ramanem fara cuvinte.
Ah, numele....
- Daca Brian si-a rezervat dreptul de nas, eu imi rezerv dreptul de a-i pune numele, il auzim pe Josh.
- Sa te auzim uriasule, spune Javier.
- Hmm.... Ce spuneti de..... Fernando?
Fernando suna frumos. Nando...
- Eu sunt de acord, spun uitandu-ma la Javier.
- Daca Fernando ii place printesei mele, atunci Fernando sa fie, spune Javier luandu-l in brate.
Era prima lor atingere.
*Dupa 3 saptamani*
Micutul Nando se dezvolta normal si bine, de aceea doctorul nostru ne-a lasat sa-l luam din spital. Nu puteam inca sa plecam din Maldive pana cel mic nu impinea o luna si jumatate, asta pentru a fi sigur de sanatatea lui.
Stateam in acelasi hotel toti, iar cand nu ma descurcam cu el, ma ajuta ori Kelly ori Amy.*
Ziua de azi e superba de stat pe plaja. Imi iau un costum de baie roz pal pe mine, un tricou larg si lung si o pereche de slapi in picioare.
- Javier, il iau eu pe Nando, geanta lui si scaunul scoica. Ia tu restul. Am plecat pe plaja.
- Ok, ai grija, il aud pe Javier din dus.
Ies pe toate usile hotelului, iar in fata lui il intalnesc pe Christopher care imi sare in ajutor luand scaunul si geanta lui Nando.
Ajungem pe plaja si Chriss ii aseaza scaunul, apoi il pun in el si ii pun o umbrela protectiva chiar langa el.
In scurt timp apare si Josh cu Amy. Intind o patura pe nisipul arzator si se aseaza pe ea, iar eu ii urmez.
- Ellie, stiu ca nu e momentul acum sa vorbim, dar de ce ai lesinat in acea zi, inainte sa ajungi la spital? ma intreaba curios Joshua.
- Aam.... Mi-a sunat telefonul, l-am scos din buzunar, am raspuns si o voce feminina, dar necunoscutaoe ma amenintat. Am inceput sa tremur si sa vad negru in fata ochiilor, apoi am cazut si am simtit intepaturi groaznice in zona abdominala. Atat imi amintesc.
- Cand ajungem in U.K, vreau sa imi dai telefonul pentru investigatii, spune Josh.
Incuviintez din cap si ma uit pe plaja parca pierduta.
Deodata il vad pe Javier fugind spre noi.
Se opreste in dreptul meu, ma saruta, apoi aseaza paturile intinzandu-se pe una dintre ele.
Eu ma ridic in picioare, imi dau tricoul jos si ma uit spre ei.- Vine cineva in apa, intreb uitandu-ma pe rand la ei.
- Vin eu, il aud pe Brian din spatele meu.
Ma intorc spre el si astept sa se dezbrace, apoi fugim tinandu-ne de mana pana in apa.
"∆"
CITEȘTI
Abisul iubirii
DragosteEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...