- Brian, ma bucur ca vi cu noi, spune Javier.
- Cineva trebuie sa o antreneze pe Ellie de doua ori pe zi si cum tu o sa te enervezi, ma ofer eu.
- Hello! Sunt si eu aici. Ma pot antrena singura, spun.
Javier si Brian se uita unul la altul, isi zambesc si se ridica din scaunele lor. Isi dau jos tricourile si cu pasi mici se apropie de mine. Ajunsi in fata mea, Javier se apleaca peste mine.
- Ai rezista tu fara unu din noi doi? ma intreaba cu o voce joasa.
Inghit in sec, apoi il imping pe Javier si ma uit spre Brian. Avea tot bustul acoperit de tatuaje.
- Vad ca ai o obsesie pentru tatuaje, spun uitandu-ma la fiecare in parte.
Brian pufneste in ras si se apleaca.dupa tricou, apoi se imbraca si se aseaza pe scaun.
- Amice, se pare ca la Ellie nu merge! spune Brian.
- Ce sa mearga? Credeati ca ma voi topii cand va voi vedea aproape dezbracati in fata mea?
- Asa credeam, spune Javier.
*
- A fost un zbor lung, spune Brian coborand scarile avionului.
Vibratul telefonului lui Brian il face sa tresara. Il scoate din buzunar si raspunde.
- Da!
Se opreste brusc si se uita in gol pentru cateva clipe, apoi ma fixeaza cu privirea.
- Esti sigur? intreaba si isi ia privirea de pe mine, apoi se uita spre Javier. Bun! Ai facut bine ca m-ai anuntat acum si nu mai tarziu.
Inchide telefonul si il baga in buzunar, apoi vine spre mine si isi lasa mana pe umarul meu.
- Amice, ti minte cand m-ai rugat sa imi pun oamenii sa afle cine ii da informatii lui Sergio? il intreaba pe Javier.
- Cum sa nu?! Stiu perfect. Ai aflat?
- Stati putin! Cand i-ai spus asta? ma bag eu in discutia lor.
- Cand erai sub influenta calmantelor, imi spunr Brian tragandu-ma spre el.
- Deci, ai aflat? intreaba din nou Javier.
- Da! Dar nu-i va placea lui Ellie.
Imi ridic privirea din pamant si ma uit spre Brian asteptand sa spuna ceva.
- Iubitul prietenei tale, David. El ii da informatii lui Sergio.
- CE? tip catre Brian si sar de langa el. E imposibil!
- Ellie, stiu ca ti-e greu sa crezi, dar oamenii mei nu fac greseli. N-ar acuza pe nimeni fara sa aiba probe si sa fie siguri.
Nu-mi venea sa cred. David, baiatul pe care il consideram prieten, ma injunghiase pe la spate.
Ce l-a apucat? Joanna stie? Daca si Joanna m-a tradat?
- Voi suna din masina sa-l i-a din casa mea si va fi inchis, spune Javier.
- Nu! Vreau sa-l privesc in fata si sa-i dau ce merita. Lasa-l pana ajungem acasa.
- Esti sigura Ellie?
- Da! E doar un informator infect. Nu va face nimic, plus ca nu stie ca noi am aflat ce fel de om e el.
- Ai dreptate, spune Javier tragandu-ma de mana spre el.
Mark ne astepta cu motorul pornit. Dau sa urc in masina, dar imi suna telefonul.
Numar necunoscut. Sergio!
- Ce vrei Sergio?
- Ohohoho! Iubirea mea, dar de ce esti asa agresiva? Vroiam sa-ti spun ca mi-e dor de tine, printesa blonda. Ah, si cum a fost in Rusia? Te-a primit bine cioara aia de Brian?
- Du-te dracului! tip si inchid.
- Ellie, nu ai de ce sa te enervezi cu acel parazit, imi spune Brian.
- Nu-l mai suport!
In scurt timp ajungem pe portile casei.
- Mark ai luat-o pe scurtatura sau te-ai teleportat? il intreb.
- Aam, Ellie, esti atat de nervoasa si agitata incat nu mai ai notiunea timpului, spune Javier dandu-se jos din masina.
Pasim spre scarile casei, iar cand ajungem in fata usii Brian ma prinde de brat si ma opreste.
- Ce ai de gand sa-i faci lui David?
- Vei vedea, ii spun sec si deschid usa.
O explozie de tipete si brate aruncate in aer ne intampina.
Oh, da! Fix de asta am nevoie!
Daiana si Joanna imi sar in brate, dar le resping.
Socate de gestul meu, cele 2 merg spre Javier.- Iara v-ati certat? intreaba Daiana.
Merg fix spre David si ii dau o palma cat pot de tare, apoi ii dau cu varful adidasului in tibie.
David se lasa un pic in jos si profit de asta.Mersi ca mi-ai usurat munca!
La neatentia lui, profit si il prind de cap, apoi il izbesc brutal de genunchiul meu.
Dupa impactul puternic, David pica lat pe jos si profit din nou dandu-i cu piciorul in abdomen si unde apucam. Doua brate puternice ma ridica de la sol si ma indeparteaza de trupul lui David.- Ellie ajunge! imi spune Javier.
- Ce te-a apucat? ma intreaba Joanna stand in genunghi langa David.
- Ce m-a apucat? Ce l-a apucat pe el, nu pe mine! tip din bratele lui Javier incercand sa scap.
- Ellie, imi pare atat de rau! il aud pe David scuzandu-se si chinuindu-se sa se ridice de pe jos.
- TU SA TACI! tipa Brian catre el.
Brian vine in fata mea si imi prinde capul in palme privindu-ma fix in ochi.
- Calmeaza-te, te rog! E mult mai bine asa. Javier, da-i drumu.
- Brian, ai innebubit? Taurasul asta mic de aici e gata sa-l omoare pe idiotu' ala, spune Javier.
- N-o va face pentru ca Ellie s-a calmat deja.
- Da Javier, m-am calmat.
Bratele lui Javier se retrag de pe talia mea lasandu-ma din nou libera. Desi imi doream foarte mult sa-i sar din nou la gat, am incercat sa ma controlez cat am putut.
- Mark, te ocupi tu de el? intreb eu.
Mark imi face semn din cap ca da, apoi il ia pe David si pleaca cu el pe usa.
- Ellie, imi explici si mie ce v-a apucat pe toti 4? ma intreaba Joanna.
Ma uit in jurul meu si ii vad pe toti cu mainile la gura si cu ochii cat cepele.
Clar trebuie sa dau o explicatie.
- Joanna, imi pare rau! David era informatorul lui Sergio! Ii spunea fiecare pas de al meu sau al lui Javier nemernicului aluia de Sergio.
- Si ce se va intampla cu el? intreaba ea.
- Inchisoare! spune Joshua.
Joanna isi duce ambele maini la gura, apoi fuge plangand spre camera ei.
- Cred ca ar fi bine sa stai cu ea, imi spune Javier.
- Nu. Are nevoie de spatiul ei. O cunosc bine. Ma voi duce mai tarziu la ea.
Ma uit spre Daiana si restul persoanelor din incapere si erau in aceeasi ipostaza: socati si cu ochii cat cepele.
- Imi cer scuze ca v-am distrus primirea voastra pentru noi!
Mergem cu totii in living si ne asezam, fiecare pe unde apuca.
Eu ma asez in bratele lui Javier si imi las capul pe pieptul lui.- Ellie, am o intrebare, spune Brian. De unde stii sa bati asa? L-ai doborand usor.
"₩"
CITEȘTI
Abisul iubirii
RomanceEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...