Vreo o ora sau si mai bine, eu si Brian ne-am balacit ca doi copii in apa de un turcoaz superb, incalzita de la soare.
Brian iasa din ea scuzandu-se ca ii este deja foame, asa ca raman doar eu la mal. Ma asez jos si ma joc cu nisipul ud pana vad o umbra venind din spatele meu. Trag aer in piept crezand ca e glaciarul meu, dar cand ma intorc raman surprinsa de un tip necunoscut.- Papusica mea, ce faci singura aici? spune tipul libidinos.
Iach! Imi provoci greata omule, doar cu prezenta ta. Ce sa mai spun de vocabular...
- Ce te face sa crezi ca sunt singura? spun ridicandu-ma in picioare.
Tipul inalt ma analizeaza din cap pana in picioare si cand sa ma adresez acestui uliu scarbos, o palma peste fund ma face sa tresar.
- Oooo, ce bucatica ti-ai gasit vere! spune celalalt tip ce a indraznit sa ma atinga.
Cei doi rad ca prostii analizandu-ma ca pe o bucata de mancare bine preparata.
- Ce zici blondino, vi cu noi la hotel sa ne distram putin? ma intreaba ei completandu-se unu pe altul.
Ma uit spre nisip si simt ca ard mai rau ca el de nervi.
Trag aer in piept si indraznesc sa ii arunc un pumn fix in fata nesimtitului care mi-a atins fundul.
Acesta se clatina usor si isi duce mana la gura plina de sange.- Dispareti amandoi de langa mine pana nu o patiti mai rau de atat! tip la ei speriata si nervoasa.
Exact in momentul in care tipul cu gura sparta, la propriu, sa ma prinda de mana, apare Brian si ii trege bratul.
- Plecati de langa ea, spune Brian spre ei.
- Cioaro, o vrei numai pentru tine?spune scotand un cutit si amenintandu-l. Asa e cu voi tioroii, vreti toate blondele sa le trageti pe........
Gura ii este astupata de Javier care ii pune acestuia un pistol la tampla.
- O simpla apasare si o vei intalni pe bunica ta, in Rai, spune Javier.
- Am glumit doar... Vroiam si noi o mica distractie, fratilor. Nu va suparati chiar asa. Nu stiam ca e luata bucatica asta blonda, spune cel amenintat de pistolul glaciarului meu.
Il vad pe Javier strangand tare acel pistol in mana si cand sa ma duc mai aproape de el, apasa cu putere pe tragaci. Ma opresc brusc si ii aud pe cei doi tipand de frica.
- Pana numar la trei, voi ca doi baietei cuminti ce sunteti, plecati din raza mea vizuala. Unu......
Nu apuca sa ajunga la doi ca disparusera.
Ma uit spre el, apoi ii sar in brate prinzandu-ma de gatul lui.- Doar nu credeai ca imi voi folosi gloantele pe ei, spune Javier razand. Nici macar nu e incarcara arma.
*
Ne-am intors de cateva ore in camerele noastre dupa ce Javier ne-a invitat la o cina in restaurantul hotelului.
Il hranesc pe micutul Nando, il schimb, apoi il imbrac si il las pe pat langa Javier care facuse deja dus.
Ma indrept si eu spre baie, dau drumu la apa si ma dezbrac arumcand hainele pe jos.
Ma bag sub dus si las apa calda sa imi atinga fiecare parte a corpului. Iau gelul de dus si imi torn in palme, apoi cu atentie imi frec mainile de corp curatandu-l.
Imi spal si parul, apoi ma limpezesc atent si cand ies imi infasor un prosop in jurul corpului.
Deschid usa baii si ma uit spre cele doua mari iubiri ale mele. Il vad pe Javier jucandu-se cu Nando, dar cum cel mic numai ce a mancat reuseste sa vomite pe tatal lui exact in momentul in care il ridica.- Hai ma, Nando..... il aud pe cubul meu de gheata.
- O, Doamne... Du-te si spalate din nou. Ma ocup eu de el.
Smecher mic, pe tine nu ai dat deloc. In schimb pe tatal tau....
Il sterg la gurita, apoi ma asigur ca l-am pus pe mijlocul patului si perne de o parte si de alta.
Ma duc in baie si incep sa ma aranjez.
Un machiaj de seara: fard negru, rimel, fond de ten, putina pudra si ruj mov.
Parul mi-l fac pe perie, apoi il las pe spate.
Am ales sa imi iau o rochie neagra scurta pana la coapse, dar totusi eleganta si o pereche de sandale la fel de mov ca si rujul cu toc inalt.*
- Ca de obicei suntem ultimii, spun spre Javier care il tinea pe Nando in brate.
Pasim spre ceilalti cu pasi repezi si cand ajungem, ne asezam pe cele doua scaune punandu-l pe Fernando intre noi.
- Ce va luat atat? ne intreaba Asiiah luand o gura de vin din pahar.
- Nu o sa va vina sa credeti, dar l-am alaptat pe cel mic si Javier la agitat, spun aproape razand.
- Si a vomitat pe mine, spune iritat Javier.
Toti rad de accidentul provocat chiar de el, dar Amy si eu l-am avertizat.
Chelnerul isi face aparitia cu meniurile si dupa ce ne hotaram fiecare ce vrem, ii spunem, iar acesta se intoarce pe calcaie si paseste spre bucatarie.
Muzica rasuna usor in incapere iar noi discutam si radem de ce povestim.
Deodata, o piesa frumoasa imi gadila timpanul si imi face pielea ca si de gaina.Ah, pianul. Il ador.
Javier se ridica de la masa si se pisteaza in dreapta mea si isi intinde mana dupa a mea.
- Dansezi?
Fara sa stau pe ganduri, ii ofer msna mea si ma ridic.
Suntem in mijlocul salii si doar noi dansam.
Imi las capul pe umarul lui, inchid ochii si las muzica sa ma cuprinda.Cubul meu de gheata. Te iubesc atat de mult!
Muzica se opreste, iar eu ma desprind de el deschizand ochii.
Iubitul meu imi da drumul la mana si se aseaza in genunchi in fata mea intinzandu-mi o cutiuta cu un inel superb.
Imi duc mana la gura socata.- Vrei sa fii sotia mea?
Simt lacrimile prelingandu-se pe obraz.
- Da! Normal ca vreau!
Glaciarule, m-ai lasat din nou fara cuvinte!
"∆"
CITEȘTI
Abisul iubirii
RomanceEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...