38 - 21+surprize

609 34 3
                                    


- Ellie, se vede ca ai imbatranit. Uiti si de ziua ta, spune Brian din spatele meu.

Ce? Oh, Doamne! Cum am putut sa uit?!

- Nu pot sa cred! spun ducandu-mi mainile la gura.

- Vrei sa-ti aratam acum cadourile sau astepti pana maine? ma intreaba Javier facand pasi spre mine.

- Maine e ziua mea, nu azi.

*

Voci cunoscute susoteau in jurul meu. Deschid ochii usor si tresar.

- LA MULTI ANI! tipa toti in cor.

Brian si Josh tineau in maini un tort cu 2 etaje.
Javier se arunca pe pat, ma ia in brate si na saruta pe cap.

- La multi ani, micuta mea!

- M-ati speriat, spun frecandu-mi ochii.

- Hai sus! Avem treaba azi, spune Brian.

- Ce treaba? intreb.

- Sa petrecem.

- Ellie, noi ne retragem pana esti tu gata. Te asteptam jos.

Ii privesc pe rand cum iasa pe usa.
Dupa ce raman singura in camera, ma ridic din pat si ma indrept spre masa unde Brian si Josh au lasat tortul.
Imi trec degetul aratator rapid peste glazura, apoi il bag in gura.

Mmm, ce bun e!

Las tortul in pace si ma indrept spre sifonier. Imi aleg o pereche de pantaloni scurti de blugi, un tricou larg de culoare alba si o pereche de bocanci putin peste glezna de culoare neagra.
Las hainele pe pat si intru in baie. Dau drumul la apa si o las sa curga pana scap eu de haine.
Dupa ce raman goala, ma bag usor in cabina de dus si las apa sa-mi mangaie pielea.
Iau gelul de dus si frec atent fiecare parte a corpului, apoi ma limpezesc si imi spal parul.
Dupa ce termin dusul, ies din cabina cu un prosop infasurat in jurul corpului, iar unu la par si merg in camera.
Javier intra in camera si se sprijina de usa, analizandu-ma din cap pana in picioare.

- Ce? intreb intorcandu-ma cu spatele spre el.

Cu pasi rapizi se apropie de mine si isi lipeste pieptul de spatele meu.

- Esti atat de frumoasa! imi spune sarutandu-mi umarul.

Zambesc usor si imi dau jos prosopul din cap, apoi il arunc pe pat.
Parul ud ii atinge fata si simt cum toti muschii i se incordase.

- Mmh! aud din gura lui.

Ma imping un pic in spate si ma lipesc mai tare de pieptul lui.
Glaciarul meu, cubul meu de gheata acum era topit. Il simteam.
Ma cuprinde cu bratele de mijloc si ma strange usor.
Isi plimba lin mainile pe abdomenul meu, urcand in sus.
Cand ajunge la sani ii strange pe amandoi, apoi trage de prosop si il lasa sa alunece pana ajunge pe podea, lasandu-ma goala in fata lui.

- Ma excita atat de mult asta! spune cu o voce joasa si ragusita.

- Asta?

- Stropii de apa. Pielea ta uda.

Ma intorc cu fata la el, ii zambesc timid, apoi ii trag tricoul si scap de el. Ii sar in brate si ma prind cu picioarele de talia lui, iar el imi prinde fesele in palme si strange tare. Merge spre pat si se lasa in jos. Se aseaza peste mine si imi saruta gura, apoi coboara la gat, ajungand la clavicula si sani.
Imi chinuie putin sanii, apoi revine la gura ducand un razboi pentru suprematie.
Il imping usor, iar Javier se ridica de pe mine.
Ma ridic in fund si imi duc mainile la cureaua de la blugi. O deschid, apoi ma lupt cu nasturii urmati de fermoar. Reusesc sa-i desfac slitul cu usurinta si trag in jos de blugi, lasandu-l gol.
Scoate picioarele din ei, apoi ma impinge pe spate si se urca din nou peste mine.
Fara sa mai astepte ceva, imi indeparteaza picioarele si ma penetreaza cu putere facandu-mi spatele sa se curbeze.
Iese usor din mine, apoi intra din nou cu putere facandu-ma sa gem de placere.
Repeta miscarea de cateva ori, apoi creste viteza facandu-ma sa-mi infig unghiile in spatele lui si sa strang cu putere.
Gemetele de placere ce ne ieseau pe gura umpleau intreaga camera.
Intra, iesea. Intra, iesea, intra iesea.
Totul se intampla cu viteza.
Javier imi saruta buzele usor, dar eu nu ma multumeam doar cu atat.
Ii trag capul inapoi afundandu-ne intr-un sarut, facandu-ne pe amandoi sa ne dam drumul.
Ramanem imbratisati cateva momente, apoi Javier se ridica de pe mine si ma priveste in ochi. Imi mangaie fata si imi zambeste larg.

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum