- A fost un impuls, spun apoi ma ridic din bratele lui Javier.
Imi aranjez bluza si cand ridic privirea o vad pe Joanna pasind greu spre noi. Fac cativa pasi spre ea, iar ea dintr-o data fuge si se arunca in bratele mele.
- Jo, imi pare atat de rau! ii spun strangand-o in brate.
- Mie.... Mie ar trebui sa-mi para rau! Mi-a spus ca..... Ca a facut ceva ce regreta, dar nu l-am intrebat ce a facut. Te rog sa ma ierti!
Javier se ridica si el de pe canapea si vine spre noi. Ne ia pe amandoua in brate, apoi o freaca cu mana stanga pe Joanna pe spate.
- Jo, n-aveai de unde sa stii! Nimeni n-avea de unde sa stie ca tocmai David era tradatorul, spune Javier incercand sa o consoleze.
- Dar, cum a-ti aflat?
Vocea lui Brian ne face sa ne intoarcem spre el.
- Aam, eu sunt responsabil pentru asta. Te rog, nu ma bate!
Joanna rade usor, apoi isi sterge lacrimile de pe obraji.
- Nimeni nu-i face rau prietenei mele! Oricine e impotriva lui Ellie, e impotriva mea. Si nu-mi pasa cine e acel cineva, dar daca ii face rau ei, are de suferit. Asta e valabil si pentru tine, Javier!
Javier face cativa pasi in spate si isi ridica mainile in semn de aparare.
- A revenit lupoaica! spun eu strangand-o in brate.
- Ellie, cred ca e timpul pentru odihna. De maine incepem antrenamentele si cu totii vrem sa fi odihnita, spune Brian.
- Cu totii? intreb.
- Da! Eu si Javier ne ocupam de conditia fizica, Josh se va ocupa de bataia corp la corp, Amy si Samira se vor ocupa de karate si tot ce cuprinde ramura asta, iar Kelly cu focurile de arma.
- Toate intr-o zi? intreb uimita.
- Nu, micuta mea. Antrenamentele cu mine si Brian voi fi de dimineata, faci o pauza si apoi te apuci de focuri de arma. Daca nu esti prea obosita mai lucram la conditia fizica sau la bataia corp la corp, dar asta depinde de rezistenta ta.
- Ai o intreaga armata ca sa te antreneze, auzim vocea Daianei.
- Bineinteles, daca doriti si voi domnisoarelor sa va alaturati, noi nu avem nimic impotriva.
- Nu, multumim! spun amandoua deodata.
Ma desprind de Joanna si merg in bratele glaciarului meu.
- In bratele tale ma simt cel mai bine, ii spun in soapta.
- Si eu ma simt ca acasa in bratele tale, imi spune si ma saruta pe frunte.
Ma ridica pe brate si merge cu mine pe scari spre camera noastra. Deschide usa cu greu, apoi intra si tranteste usa. Ma lasa pe pat si isi da jos tricoul, apoi se arunca pe pat langa mine.
- Nu te schimbi? ma intreaba.
- Sunt prea obosita. Dorm asa.
Glaciarul meu se urca pe mine si imi trage tricoul aruncandu-l pe jos, apoi imi da jos pantalonii si intr-un final sutienul.
Se aseaza pe partea lui de pat si ma trage punandu-ma cu capul pe pieptul lui. Imi las mana dreapta usor peste abdomenul lui bine lucrat si inchid ochii.
Javier imi ia mana si o saruta, apoi o pune pe inima lui si o lasa acolo.*
Javier incepuse sa se miste si asta m-a facut sa deschid ochii. Soarele era sus pe cer. Ma uit spre ceas si era abia ora 10:20 AM.
CITEȘTI
Abisul iubirii
DragosteEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...