58 - Știrile de pe internet

137 15 7
                                    

- Sunt destul de impresionata, spune Raluca.

- Si eu am fost la inceput, dar m-am obisnuit.

- Dar, cum ai ajuns sa conduci o afacere cu arme de foc si arme albe?

- Uf... Poveste lunga. Am cunoscut un barbat, barbatul inimii mele. El detinea foarte multe arme. M-a invatat tot ce stie despre ele, ba chiar sa le si folosesc. I-am propus sa ne deschidem o afacere cu ele. Eu detin 60% din investitii pentru ca ma ocup de hartogaraie si sunt cu planul de transport, el 25%, iar avocatul nostru 15%.

- Si cum de te-ai aventurat pana aici? Pentru ce? Adica acolo aveai totul.

- Aveam, bine spus. A calcat stramb. Nu am suportat asa ca am plecat.

- Oh, imi pare rau, dar sunt sigura ca o sa va impacati! spune si imi zambeste cald.

- Nu stiu ce sa spun.... spun si imi las capul in jos privindu-mi inelul de pe deget.

Mi-e dor de tine Javier. Dar, te las sa fierbi un pic. Sa vad daca te chinui macar un pic sa ma cauti.

- Sa trecem la subiectul important, zic eu. Pot investii cat e nevoie in firma ta, stiu ca va merge bine.

- Ellie, nu vreau sa par capcaun, dar chiar daca ai investii o avere, noi doua tot jumi-juma am face actiunile.

- Nu cer mai mult.

- Nu vreau sa investesti bani si apoi sa fie scandal ca ai doar 50% din actiuni. Asa mi-am pierdut asociatul si nu vreau sa se intample din nou.

- Stai liniatita. Nu sunt dupa bani. Am un trai bun. Mie imi vin bani si din America si din Anglia, deci 50% mi-ar pica bine, ba chiar e mult.

*

A trecut deja o saptamana jumate de cand sunt in Timisoara si n-am vorbit deloc cu nimeni de acasa.

Ar trebui sa o anunt macar pe Daiana. Poate isi fac griji pentru mine. 

Iau telefonul de pe birou si formez numarul. In scurt timp raspunde cu o voce buimaca.

- Da?

- Ce faci? Sunt Ellie...

- Ellie, unde esti? Esti bine? Ce face Nandito? Ati patit ceva?

- Suntem bine. Linisteste-te!

- Unde sunteti?

- Nu iti pot spune. Nu vreau sa afle Javier.

- Ellie, am aflat ce s-a intamplat. Ne-a povestit Javier. Cred ca ar trebui sa-l ascunti...

- Nu! Am inghitit destule minciuni de la Sergio. Nu vreau sa fiu iar proasta din relatie. Stiu ce am vazut si nu ma mai intorc la el niciodata!

- Ellie.... E distrus fara tine! Crede-ma ca daca te-ar minti, as stii si nu te-as ruga sa il asculti. Bea non-stop si mai nou combina alcoolul cu heroina A ajuns intr-un hal de nu il recunosti.

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum