50 - Ceață.

217 15 2
                                    

Agitatie, galagie, lunimi, doctori si asistente.
Vedeam totul in ceata.
Nu intelegeam prea multe.
Javier ma ia de mana si imi spune ca totul va fi bine.
Asta e tot ce mai aud pana sa pic intr-un somn adanc.



*Perspectiva lui Javier



Hai micuto, lupta pentru toti trei.

- Doctore, crezi ca va reusi?
- Javier, nu vreau sa te mint sau sa te pacalesc.... A picat pe burta, iar socul a speriato destul de rau. Sunt mai multe variante. Sa nu ne grabim... spune doctorul punandu-mi mana pe umar incurajandu-ma.
- Doctore, nu vreau sa moara! tip disperat si pic la marginea patului cuprinzandu-i mana micutei mele.

Micuta mea, stiu ca ai trecut prin multe si ca viata ta nu a fost chiar colorata si ca eu nu sunt in totalitate ceea ce vrei tu.
Lupta, te rog. Fi razboinica pe care am antrenato atatea luni si care nu a dat in spate de la nimic. Fi razboinica noastra.
Lupta pana la capat si castiga si lupta asta, iar la capat voi fi eu sa te vindec de toate ranile si toate suferintele. Iti promit ca voi fi acolo mereu pentru tine si pentru familia noastra!









Hei. Revin din nou, dar cu alte planuri. Stiu ca v-am promis capitole lungi, daaar......munca imi ocupa mult din timp si nu mai pot scrie capitole lungi asa ca am schimbat putin: capitole scurte, intense si in fiecare zi!
Sper sa nu dezamagesc.




•∆

Abisul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum