- M-am gandit sa oficializam relatia asta, spune Javier.
- Dar... Cum? Unde ai fost? N-ai plecat inapoi in New York?
- Nu. De ce as pleca si de ce te-as lasa aici?
- Asa mi-a spus Brian.
Javier se intoarce spre Brian si ii zambeste.
- N-am stiut ce sa-i spun asa ca am inventat pe loc o minciuna cum ca ai plecat inapoi in New York cu o problema, spune Brian.
Ma uitam cand la inel, cand la Javier.
Inelul era din aur alb si galben cu o piatra rosie.
Imi duc mainile la gura si simt cum ochii mi se umezesc.- Am vrut sa oficializam relatia.
Fara sa-i spun ceva, ii sar in brate si il sarut pe obraz si gura.
Stam cateva clipe imbratisati, apoi ma desprind de el si ma uit spre Brian.- Mi-ai facut-o de data asta, ii spun chicotind.
- Sper ca nu te-am suparat.
- Glumesti? Crezi ca mai pot fi suparata in momentul asta?
Chicotim toti 3, apoi Javier imi ia mana si imi pune inelul pe deget. Ma uitam la mana si nu-mi venea sa cred.
- E perfect! spune Javier.
*
Plimbandu-ne prin Moscova si vazand numai blonde, imi vine ideea de a face o schimbare la mine.
- Brian, ma poti duce la un coafor?
- Sigur!
- Dar ce vrei sa faci acolo? ma intreaba Javier.
Iau o suvita de par si ma uit la ea, apoi la Javier.
- A crescut destul de mult.
In timp ce mergeam spre coafor, ma gandeam la cei de acasa.
Sper ca sunt bine toti. Of, mi-e asa dor de toti, mai ales de Conny.
In scurt timp ajungem in fata unui salon.
Usa era din sticla si se vedea inauntru.
Javier trage de usa si ma lasa sa intru prima, apoi intra si ei.
O domnisoara vine la mine si imi spune ceva in rusa, dar Brian o intrerupe spunandu-i ceva, tot in rusa.
Rusoaica pleaca zambindu-mi mie, apoi isi arunca ochii spre glaciarul lui.Poate vrei sa ramai fara capul ala pe umeri, blondo!
Javier ii zambeste, iar eu il lovesc peste brat, apoi plec mai in fata lasandu-l singur.
- Au! Pentru ce a fost asta? ma intreaba Javier masandu-si bratul lovit.
- Nu uita ca m-ai invatat sa folosesc o arma! ii spun amenintandu-l cu degetul aratator.
Brian chicoteste usor si se uita spre Javier.
- Amice, ai facut o greseala uriasa daca ai invatat-o sa foloseasca o arma.
Javier a vrut sa spuna ceva, dar o alta rusoaica isi drese glasul facandu-ma pe mine si pe Brian sa ne intoarcem.
- Buna ziua, domnule Brian! spune rusoaica.
- Buna Becka! Ea e Ellie, face semn spre mine. Vrea o schimbare si am adus-o la tine. Sper s-o multumesti.
- Bineinteles! Veniti cu mine domnisoara Ellie, va rog!
- Ellie, noi vom fi la cafeneaua de peste drum, spune Brian.
- Ok. Ai grija de baiatul care saliveaza, cel de langa tine!
CITEȘTI
Abisul iubirii
RomantizmEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...