Stăteam în sala de sport și mă uitam la Javier cum se antrena. Lovea cu putere sacul de box. Se oprește și vine la mine dându-și jos mănușile de box.
- Ce vrei să facem restul zilei? mă întreabă.
- Vreau să mă antrenez alături de tine.
Mă privește surprins de hotărârea mea. Eram pornită pe ideea de a învața să trag cu arma și să mă lupt corp la corp cu oricine.
- Nu azi... Mergem la o plimbare și apoi vedem ce facem.
Era o după-amiază perfectă de plimare. Soarele strălucea pe cer, iar norii erau plecați cine știe pe unde.
Mergem în camera lui, iar el intră la duș. Mă uitam printre puținele haine pe care le aveam la el și nu mă puteam hotarî cu ce să mă îmbrac. Veșnica problemă a femeilor: hainele!
Vocea lui Javier se aude din spatele meu și mă întorc surprinsă spre el.
- Așa repede ai făcut duș? întreb nedumerită.
- Ellie, am stat cel puțin 30 de minute. Știam că îți va lua ceva timp să-ți găsești hainele potrivite și din câte observ încă nu te-ai hotărât.
Avea pe el doar boxerii, iar picăturile de apă încă îi erau pe pielea lui creolă. Se apropie de mine cu o privire care îmi dadea fiori în tot corpul. E prea delicios glaciarul meu.
- Dă-mi voie, îmi spune uitându-se la haine.
Mă dau la o parte și în timp ce el se uita la haine și își făcea o idee în cap, iau un prosop și încep să-i șterg tot corpul.
Pe ici, pe colo îi mai așterneam câte un sărut pe spate. Ajunsă la gât îl sărut apăsat și se întoarce cu fața la mine. Îmi așez palmele pe piepul lui, mă ridic pe vârfuri și îmi întind gâtul pentru a ajunge la buzele lui. Îl sărut scurt pe buze, iar el se retrage.
- Dacă continui în felul ăsta n-o să mai mergem la nicio plimbare, apoi îmi zâmbește. Uite, ți-am ales hainele.
- Multumesc, și îl sărut din nou.
Niciodată nu m-aș fi gândit la combinația asta. Are gusturi bune.
Îmi alesese o pereche de blugi albi tăiați cu turul lăsat, un tricou roșu simplu, o geacă de blugi de un albastru deschis și niște teniși până peste gleznă. Combinația perfectă!
Mă îmbrac rapid și în timp ce Javier își cauta hainele, eu mă machiam. Mi-am ales un machiaj ușor, natural. Puțin fond de ten, puțin fard crem la ochi, rimel, pe buze un ruj roșu Ferrari și dacă tot am început am pus și putin parfum Channel nr 5.
Javier își face apariția în spatele meu și inhalează parfumul ce și-a găsit locul pe gâtul meu.
- Îmi plăcea mai mult mirosul tău natural, îmi spune mângâindu-mi obrazul drept.
Când mă uit mai atentă la el observ că era îmbrăcat aproape ca mine.
Niște adidași Nike negrii, blugi de un albastru închis, un tricou alb și o geacă de blugi de o nuanță apropiată blugilor.
- Și tu miroși bine. Și acum, și cand nu te dai cu parfum, spun eu zâmbindu-i superior.
Mă prinde de mână și mă trage pe scări. Le coborâm în fugă și intrăm în garaj. Doamne, ce om normal are nevoie de atâtea mașini?! Avea peste 10.
- Alege una, mă îndeamnă.
De când am intrat în garaj am pus ochii pe una, dar nu vroiam să-i spun ce prefer eu. Îmi era rușine. Mă uit la el să fiu sigură că vorbește serios, iar el îmi face semn să aleg.
CITEȘTI
Abisul iubirii
RomanceEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...