- Bună dimineața, frumoasa mea!
- Mmh! Așa umbii tu prin casă? îl întreb uitandu-mă la boxerii lui.
- Suntem doar noi doi. Pe ceilalți i-am cazat la un hotel. Vreau să fim doar noi în toată casa.
Îi zâmbesc timid și îi fac semn cu mâna să vină în pat.
Glaciarul meu se pune în genunghi în fața mea și îmi întinde o tavă cu clatite și dulceață, iar într-o mână avea un pahar de lapte.
Le iau de la el și le pun pe noptieră, apoi mă întorc spre el.
Îl prind de brațe și îl trag spre mine.- Ellie, sunt gelos.
Mă încrunt și simt cum inima mi se face cât un purice.
- Sunt gelos pe bebe. După ce va veni pe lume, nu vei mai avea ochi pentru mine.
La auzul acelor cuvinte, răsuflu ușurată și îmi dau ochii peste cap.
- M-ai speriat. Credeam că ești gelos din cauza lui....
Nu apuc să spun tot ce aveam de spus, Javier mă întrerupe punându-și mâna la gura mea.
- Iubito, au trecut 5 luni de la acel incident. Te rog, nu te mai gândi la asta.
Javier avea dreptate.
Trebuie să uit și să las trecutul în spate. Nu mă pot împotmoli de fiecare dată când îmi amintesc.
- Plus că ne-am mutat în Anglia. Niciun om de-a lui Sergio nu știe că suntem aici.
Din nou Javier avea dreptate.
După ce am iesit din spital, Javier și-a adunat oamenii și am plecat din NYC.
Nimeni nu ne putea găsi.- Ai dreptate, îmi pare rău.
Mă las pe spate și îmi așez o perna sub cap, apoi mă uit spre glaciarul meu.
Javier își lasă ușor capul pe burta mea și o sărută, apoi o mângâie.- Abia aștept să te cunosc personal micuțule, spune Javier. Ellie, nu-ți poți imagina cât de fericit m-ai făcut când mi-ai dat vestea că esti însărcinată.
Îl privesc atent în ochi și ii zâmbesc cald.
- Nu îmi vine să cred că în mai puțin de 4 luni îl vom avea în brațe, spun punându-mi mâinile peste ale lui Javier.
- Hai să te hrănim bebe.
Chicotesc ușor, apoi mă ridic în fund și îmi caut o poziție confortabilă.
Javier ia tava de pe noptieră și o așează în fața mea, apoi ia cuțitul și furculița.
În timp ce el tăia clatita, mă uitam la el și zâmbeam.Va fi un tată extraordinar.
- Vine avionul! spune mișcând furculița plină.
Pufnesc în râs și îmi pun mâna pe față acoperindu-mi jumătate din ea.
- Ești așa frumoasă când râzi.
- Tu mă faci așa.
- Ellie, m-am tot gândit și n-am știut cum să-ți spun.
- Dacă e o veste proastă prefer să mi-o spui mai târziu.
- Nu, nu. De ziua ta, ți minte că ți-am spus că mă exciți rău de tot? mă întreabă cu o voce joasă.
- Da.
- Ăam..... Cred că... Cred de la sarcină eram așa.
Mă uit la el cu ochi mici și încep să râd.
Glaciarul meu, cubul meu de gheață era roșu în obraji, ochii ii fugeau dintr-o parte în alta, inima i se auzea bătând cu putere și mâinile îi tremurau.- Nu râde! îmi spune frecându-și palmele.
- Nu te-am văzut nniciodată așa emoționat.
Javier ridică privirea din pământ și mă privește fix în ochi.
- Pe zi ce trece, tot mai mult mă schimbi și nici nu îți dai seama. Și e al dracului de plăcută senzația asta.
Ușa de la cameră se deschide și Conny intră latrând. Sare în pat și se pune în fața lui Javier, apoi începe să-l mârâie.
- Conny, nu! țipă Javier la el.
Conny se dă puțin în spate, apoi se așează langae mine și își pune botul pe labe.
Javier se ridică din pat și ia tava. O pune pe noptieră și se îndreaptă spre baie.
- Mă duc după gel, îmi spune.
Cât timp Javier căuta gelul, Conny se ridică și își pune botul pe burta mea, apoi începe să o lingă și să latre.
Are chef de joacă. Of, Conny... E prea micuț ca să te joci cu el.
Javier își face prezența cu pachetul de șervețele umede si gelul pentru femei însărcinate.
- Eram sigur că Conny va începe să te lingă, spune fluturând șervețele în aer.
Se așează pe pat, iar Conny din nou îl mârâie și-l latră.
- Asta e culmea! E copilul meu, nu al tău. Ellie, în curând nu mă va mai lăsa să mă apropii de tine.
- Când l-ai cumpărat trebuia să știi că e un câine iubitor, posesiv, și egoist în unele cazuri, spun chicotind.
- Jos! spune arătând cu degetul arătător.
Conny se ambiționează și îl latră din ce în ce mai tare, apoi își așează botul pe burta mea.
- Conny, hai aici! îl strig și îi fac semn să se așeze pe perna mea.
Conny face ce îi spun, iar Javier deschide tubul de gel și îmi toarnă puțin pe burtă, apoi începe să maseze.
Micuțul începe să se miște în pântecul meu, iar Javier zâmbește.
- Facem masaj la mami și hidratăm pielea ca să nu se facă urâtă, spune Javier spre micuț.
Adoram să-l văd așa. Să-l văd vorbind cu micuțul nostru, să-l văd în postura se tată.
Cât timp eu mă uitam la el și-l ascultam cum vorbește cu micuț, eu îl mângâiam pe Conny și zâmbeam neîncetat.- După ce se va naște, ne putem lua adio de la diminețile liniștite, spune Javier ștergându-se de gel.
- S-a zis cu diminețile în doi, bun nevit diminețile în trei.
"₩"
CITEȘTI
Abisul iubirii
DragosteEllie, o tânără de 20 de ani este iubita unui avocat corupt căruia îi place viața. Avocatul corupt, Sergio, o înșeală pe Ellie cu orice femeie care îi pică în plasă din prima. Totul se va schimba atunci când un argentinian îndrăgostit de Ellie de ma...