HOOFDSTUK6

4.3K 205 35
                                    

Toen ik de volgende dag wakker werd en op de klok keek zag ik dat het half 9 was. Ik draaide me om en probeerde weer te gaan slapen, maar nadat ik na 20 minuten nog niet in slaap was gevallen gooide ik gefrustreerd de dekens van me af. Ik stond op en liep heel zachtjes naar mijn koffer. Ik pakte er een rokje en een truitje uit en zag dat ik gelukkig schoenen bij me had die bij de outfit paste. Het zou vandaag mooi weer worden dus het rokje zou wel oké zijn, hoop ik dan maar. Ik pakte ook lingerie, make-up en mijn haar producten en liep daarna naar de badkamer. Ik legde alles op een stoel neer en deed toen de deur dicht. Toen ik de deur dicht had gedaan draaide ik de douche aan zodat het water al warm kon worden terwijl ik me uit kleedde. Ik sprong onder de douche en waste mijn haar. Toen ik klaar was met mijn haar begon ik mijn lichaam te wassen en spoot daarna het schuim van mijn lichaam af. Na een kwartier was ik klaar met douche en stapte er onderuit. Terwijl ik mezelf aan het afdrogen was keek ik alvast rond om te zien of ik ergens een föhn zag liggen. Uiteindelijk zag ik een föhn op een kast liggen en toen ik me had aangekleed pakte ik die. Ik begon mijn haar te föhnen, wat echt een ramp is omdat ik heel dik haar heb dat gewoon heel erg moeilijk droogt,. Toen mijn haar eindelijk droog was pakte ik mijn mascara. Ik deed een heel klein laagje over mijn wimpers waardoor het leek alsof mijn wimpers gewoon van nature zwart waren. Als laats tekende ik mijn wenkbrauwen nog lichtjes bij. Als ik dat niet doe dan lijkt het namelijk alsof ik geen wenkbrauwen heb, en ik wil er ook echt niet te veel mee overdrijven.

Toen ik klaar was liep ik de badkamer uit. Ik keek op de klok en zag dat het al bijna half 10 was. Ik legde mijn pyjama op mijn bed en liep toen naar de keuken aangezien Nicky toch nog slaapt. Toen ik de deur van de woonkamer open deed, de keuken en de woonkamer zitten aan elkaar vast, zag ik Jason staan met nog wat andere jongens. Ze draaide zich allemaal naar mij toe toen ze door hadden dat de deur open was gegaan. "Uhm... Stoor ik jullie?" Vroeg ik terwijl ik mijn wangen warm voelde worden. Een paar jongens schudde hun hoofd. "Nee hoor, je stoort niet." Zei Jason. Ik glimlachte en liep de kamer in. Ik liep meteen door naar de keuken en pakte een schaaltje waar ik mijn yoghurt en muesli in kon doen. Toen ik de yoghurt en de muesli in het schaaltje had gedaan ging ik aan de keukentafel zitten. Ik pakte mijn mobiel en keek erop. Ik zag dat ik een sms'je had van pap.

Pap: " hey lieverd, heb je een fijne reis gehad? Het spijt me dan ik zelf niet mee kon maar ik zie je volgende week weer. X ik hou van je"

Ik glimlachte en begon een bericht terug te typen.

Ik: "Hey pap, de reis was wel oké en het geeft niet dat je niet mee kon. Ik snap dat je niet anders kon. Ik zie je volgende week weer en ik bel je morgen. X ik hou ook van jou!"

Ik wilde net mijn mobiel weer wegleggen maar werd opeens gebeld. Jason kwam ook net de keuken in gelopen. Ik keek naar de naam die in het beeldscherm verscheen en mijn ogen werden groot.

KLOOTZAK...

"Moet je die niet opnemen?" vroeg Jason terwijl hij met een opgetrokken wenkbrauw naar mijn mobiel keek. Ik schudde snel mijn hoofd. No way dat ik die ga opnemen. "H-het is niet belangrijk..." mompelde ik zachtjes. Jason haalde z'n schouders op en vroeg gelukkig helemaal niks meer. Toen ik mijn ontbijt op had ging ik maar weer kijken of Nicky al wakker was maar die lag, zoals ik al had verwacht, nog te slapen. Ik zuchtte en ging weer terug naar de woonkamer en ging daar maar op de bank zitten. De jongens kwamen ook bij me zitten, iets wat eigenlijk best wel awkward was aangezien ik niemand kende behalve Jason dan.

"Dus..." zei ik uiteindelijk maar omdat al de jongens naar mij aan het staren waren maar helemaal niks tegen me zeiden.

"Dus...." Hoorde ik een van de jongens nu zeggen. Er waren er in totaal 5 waaronder Jason. "Nou... Ik ben dus Hailey...." Zei ik maar terwijl ik naar mijn schoenen keek. Ulg wat haat ik zulke awkward gesprekken... Ik heb dan nooit echt een goed idee om over te praten en dus staar ik dan maar gewoon ergens naar...

Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu