HOOFDSTUK25

2.5K 121 32
                                    

3 weken later had Blue Jeans even een wee vrij. In die week hoefde ze helemaal niets te doen en konden ze gewoon doen waar ze zin in hadden. Dit betekende voor onze band ook dat we vrij hadden. Ik had gepland om eerst naar Nederland te gaan en daar dan 3 dagen te blijven en daarna zou ik weer naar Londen gaan, naar mijn vader.

Ik stond met mijn koffer in mijn hand op het vliegveld. Tristan, Brad en Bruce hadden me hier net afgezet en waren bijna meteen weer weg gegaan omdat ze deze week zouden gaan touren. Ze wilden gewoon allemaal verschillende plaatsen zien, en nu zal je waarschijnlijk denken van: maar dat gaan ze toch sowieso al doen? Maar als je als een band aan het touren bent dan kan je helemaal niet van de natuur zien. Je zit alleen maar een concertzaal en misschien dan nog een stukje van de stad maar daar stopt het ook. Je hebt geen tijd om de natuur in te gaan en even te relaxen...

Toen ik eindelijk in het vliegtuig zat keek ik uit het raam. Ik glimlachte bij de gedachte dat ik over en week alweer terug was en dan echt ging touren. Dan begon het echte werk.

~

Toen ik in Nederland was geland was het nog gewoon licht. Ik pakte mijn koffers en na een uur zat ik dan eindelijk in een taxi, onderweg naar mijn hotel. Ik zou morgen naar Austin gaan, en hem bij zijn huis verrassen.  Vandaag zou ik juist een beetje een chill dagje houden voor mezelf, een beetje liggen op bed, beetje tv kijken, even boodschappen doen om wat junkfood te halen en dan ook nog even langs het graf van mijn moeder en mijn zusje. Dat is toch wel iets wat ik gemist heb. Oke, ik heb in Londen wel weer minder vaak aan mijn moeder en mijn zusje gedacht, en daar voel ik me eigenlijk wel schuldig over, maar daardoor heb ik me wel weer op andere dingen gericht. Dingen zoals muziek!

Ik liep naar de supermarkt en pakte daar al het junkfood dat ik nodig had. Ik rekende alles af wat ik had gekocht en ging toen lopen naar de begraafplaats toe.

Ik keek bewonderd om me heen toen ik zag dat letterlijk alles in de bloei stond. Er vlogen een paar vlinders door de lucht heen. Ik glimlachte en liep naar de steen van mijn moeder. Ik ging met mijn rug tegen de steen aan zitten en pakte en schrift uit mijn tas. Ik keek naar de tekst die ik er al in had geschreven en mompelde het hardop. Ik schreef er weer wat worden bij te mompelen en probeerde het op een paar verschillende manier te zeggen, om zo te kijken welke tekst het best paste.

Ik schraapte mijn keel en begon het zacht te zingen.

"Broken glass inside won't cut through me.
 Pain behind my eyes I turn into strength

You will be my only one.
Hold my had so we can run.
You and I,
we're staying young, yeah

We're gonna live,
we're gonna live forever"

Ik glimlachte en schreef de laatste 2 zinnen ook op aangezien ik die nog niet ik mijn schrift had staan. Toen ik dat had gedaan deed ik mijn schrift dicht en kwam er opeens een vlinder op mijn hand zitten. Er verscheen meteen een lag op mijn gezicht.

"Hey mam...sorry dat het zo duurde voordat ik er weer was, maar zoals je misschien weet woon ik nu samen met pap in Londen. Het is er wel oke, maar ik mis jou nogsteeds wel heel erg.... Gelukkig heb ik er niet al te veel tijd om over na te denken dus het is al wat makkelijker om mee om te gaan. Ook ga ik binnenkort op tournee mam! En ja, dan bedoel ik ook echt tournee, met een band. En je raad nooit met welke band het is. Het is Blue Jeans! Mijn lievelings band!"

Ik zuchtte en keek naar mijn handen. Vroeger zat hier altijd met tranen in mijn ogen, met een leeg gevoel in mijn borst en de pijn door het verlies van mijn moeder en me zusje. Maar nu, voor de aller eerste keer dat hier kwam was dat gevoel bijna helemaal weg! Oke, ik voelde natuurlijk nogsteeds een rot gevoel vanbinnen, maar dat zal altijd wel blijven. Maar naast dat gevoel voelde ik nog iets anders, blijdschap! Ik was eindelijk echt blij en voelde me op mijn plek. Het is niet dat ik vroeger niet blij was, want dat was ik wel. Ik was bijvoorbeeld heel blij met Jace, nouja voordat hij vreemdging. Maar nu was ik eindelijk blij door mezelf. Ik had hier zelf voor gezorgd! Ik heb er zelf voor gezorgd dat ik weer blij ben en dat ga ik ook zo houden ook!

************************************

OMGGGGG, IK HEB KAARTJES VOOR 5 SECONDS OF SUMMER!!! IK GA MIJN HELDEN GEWOON ZIEN IN HET ECHT!!!

ja, ik leef nog :) sorry dat ik zo laat opload maar ja...

oke, vandaag staat mijn A/N in teken van 5SOS ( 5 seconds of summer)

MY GOD!! het nieuwe album is echt hkjo;gkgp'gl GEWELDIG!!

Niet normaal! Ik had gewoon kippenvel, en dat is heel wat aangezien ik dat nog NOOIT maar dan ook echt NOOIT eerder heb gehad bij een liedje! Vanmorgen stond ik dan ook als een echte fangirl door mijn kamer heen te springen en dansen en toen ik ook nog eens kaartjes heb kunnen kopen voor het concert kon mijn dag niet meer stuk. En dan uiteindelijk blijkt het dat ze ook nog een live stream deden!!

Als ik een nummer moet aanbevelen waar jullie naar moeten luisteren is carry on, ik heb bij dat nummer namelijk gehuild.... dus tjaa... hahah

anyway, ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden. Een beetje kort maar ik zal volgende keer meer proberen te schrijven, ik wilde nu gewoon zo snel mogelijk uploaden hahha

-xxx- love yaa

ps. ga sounds good feels good downloaden op itunes het is geweldig :)

( jaja ik promoot mijn helden gewoon hier, sorry als het je irriteert maar mijn dag kan niet meer stuk haha )



Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu