"Ik zit in een band." Ik keek Austin aan om zijn gezichtsuitdrukking te zien. Ik wist niet precies wat ik had moeten verwachten, maar ik had in in ieder geval niet verwacht dat hij hard ging lachen.
"Die gasten hebben het dus toch voor elkaar gekregen om je in hun band te krijgen?" Ik voelde een warm gevoel langzaam naar mijn wangen trekken en wist dat ik aan het blozen was. "awhh! Kijk nou! Little Hailey is aan het blozen!" Zei Owen terwijl hij in mijn wangen begon te knijpen. Ik sloeg zijn hand weg en draaide me om waardoor ik weer naar Austin keek. "Maar dat is niet het enige nieuws. Je weet toch dat ik naar een concert ben geweest van Blue Jeans?" Austin knikte. "Nou... Ze hebben me dus horen zingen, en tja... uiteindelijk hebben ze gevraagd of ik met de band me wilde op hun tournee en dan als band bij hun in het voorprogramma staan. En we hebben natuurlijk ja gezegd." Owen viel van de bank af en Austin keek me met open mond aan. "Je gaat met hun mee op tour?" vroeg Austin na een tijdje. Ik knikte. "Holly Sh*t!! Dat is waanzinnig!" Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ik grinnikte. "Ik heb nu dus een weekje vrij en dan gaan we volgende week beginnen met de tour." Owen stond op. "Dat is zo gaaf! Ik wist niet een dat je kon zingen!" Hij draaide zich naar Austin. "Waarom heb je dat niet gezegd tegen mij?!" Austin gooide zijn armen in de lucht. "Het is niet dat ik dacht dat ze er iets mee ging doen aangezien ze niet in de band wilde. Niet mijn fout dus." zei Austin tegen Owen.
Owen rolde zijn ogen. "Nou en. In ieder geval heeft little Austie hier ook iets te vertellen!" Ik Austin aan en grinnikte. "Nou, vertel op!" zei ik. "Nou... Ik heb een baan gevonden en heb mijn diploma vervroegd gehaald, je weet wel hoe dat gaat." Ik knikte langzaam. "Oke... Wat voor baan is het?" "Oh het is zo'n mode bedrijf. Ik ga er meewerken aan de bediening van het licht en het klaarzetten van alles. Het blijkt aardig goed te verdienen. Vooral als je tijdens de shows de lichtbediening moet doen." Mijn mond viel open. "Bij welk modebedrijf?" Austin fronste even. "Ik ben de naam van het bedrijf vergeten maar de ontwerpster is Jennifer Tate, of zoiets." Mijn mond viel open. "Wow! Dat is zo gaaf! Jennifer ontwerpt namelijk echt super leuke kleding! En het is ook niet al te duur! Ik heb backstage al een paar keer haar naam horen vallen!" Austin haalde zijn schouders op. "Ik kom er niet voor de mode of modellen, ik kom er voor de techniek. Ik wil er gewoon iets leren." Owen rolde zijn ogen en schudde zijn hoofd. "Yeah right. Alsof je niet naar die modellen gaat kijken." Austin schudde zijn hoofd. "Nope." Owen rolde opnieuw zijn ogen. "Ik geloof je niet. Je kan gewoon niet niet naar die modellen kijken, ik bedoel.. Het zijn modellen!!" Austin keek Owen aan. "Dus? Het zijn modellen, so what? Wat boeit mij het nu dat ze modellen zijn? Waarschijnlijk zijn het toch een stel arrogante, vervelende, domme en stront verwende meiden die alleen maar aan hun uiterlijk denken, en daar zit ik dus echt niet op te wachten."Owen keek Austin aan. "Oke... Ik snap je punt al...."
Het was een tijdje stil en er hing een gespannen sfeer in de lucht. Ik kon de sfeer uiteindelijk niet aan en klapte in mijn handen. "Oke, kom we gaan een film kijken!"
*****************************************
Kort hoofdstuk ik weet het, ik weet het...
Anyway, Austin gaat dus bij een modebedrijf werken, en niet zomaar eentje!! De meeste mensen weten natuurlijk al wel bij welk modebedrijf enzo maar voor de mensen die dit niet weten word het dus nog even afwachten! hahah
ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!!
-xxx- love yaa
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...