( Dit eerste deel is gewoon letterlijk de proloog. Ik Zal aangeven waar dit stuk weer verder gaat voor de mensen die geen zin hebben om dit opnieuw te lezen. Ik heb het wel een beetje aangepast omdat een proloog er is om een indruk te geven over het boek. Daar heb ik dus ook wat dingen bij gedaan om het allemaal wat duidelijker te maken zoals wie er allemaal in de band zit enzo. Nu sla ik dit soort dingen over. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!)
"Illusions!! Illusions illusions!!"
Ik hoorde onze fans de naam van onze band al gillen. De zenuwen namen toe terwijl iemand mijn microfoon nog even snel checkte. De rest van de band zat al klaar en zou zo beginnen met spelen. De fans kunnen ze niet zien omdat alle lichten op het podium uit waren.
Ik hoorde hoe mijn band begon te spelen en de spotlights gingen aan.
"Oke, we beginnen vandaag met een cover van party in the U.S.A van Miley Cyrus!! I hope you like it!!" Riep Nicky, mijn beste vriendin en gitarist van onze band.
De intro ging geweldig en de fans gingen helemaal los. Ik haalde adem en liep het podium op.
"I hopped of the plane at L.A.X
with a dream and my cardigan
welcome to the land of fame excess,
Oh!
am I gonna fit in?"
Ik zette een hand in mijn zij en keek naar Nicky. Nicky begon het volgende stuk te zingen. Het was echt geweldig als je zag hoe Nicky was ontwikkeld. In het begin durfde ze amper te zingen en nu zong ze de sterren van de hemel.Ik keek achterom en zag dat Tristan, Brad en Bruce ook helemaal in hun element zaten. Ik hoorde aan het ritme dat het refrein er al weer bijna aan zat te komen en begon me weer te concentreren.
"So I put my hands up
They're playing my song
and the butterflies fly away."
Ik gooide mijn armen in de lucht en begon met mijn heupen mee te bewegen op het ritme van de muziek.
"I'm noddin' my head like yea
Movin' my hips like yea
I got my hands up,
They're playing my song
Yeah I know I'm gonna be ok
Yeahhhh, its a party in the USA
Yeahhhh, its a party in the USA"
Nicky ging weer verder met zingen en ik bewoog rustig mee met de muziek. Ik zong het refrein weer mee en toen kwam mijn favoriete stukje.
"Feel like hoppin' on a flight(on a flight)
Back to my hometown tonight (hometown tonight)
Something stops me everytime(everytime)
The DJ plays my song and I feel alright"
Daarna zongen we met z'n alle het liedje af."so I put my hands up
They're playing my song
and the butterflies fly away
I'm noddin' my head like yea
Movin' my hips like yea
I got my hands up,
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...